AKTIVNE TEME
» Agro Dan
by Agro Dan Today at 09:33

» Poticaji u poljoprivredi (4)
by AB4vt55f Yesterday at 22:26

» Zakon o poljoprivrednom zemljištu
by Đuro Japarić 18/2/2018, 11:22

» Briket ili drva ?
by klica 15/2/2018, 16:36

» EM tehnologija ...EMAktiv
by nede58 13/2/2018, 04:24

» Koristi li netko GPS sustav za paralelne tragove?
by marijogjulic 12/2/2018, 22:29

» Pravo na samostalni poporavak mehanizacije
by Fidelito 9/2/2018, 22:06

» John Deere 6630 Premium
by SteveO 9/2/2018, 20:38

» Krumpir
by Danyy 7/2/2018, 11:20

» Torpedo 55 adriatic
by PFC357 5/2/2018, 13:18

» Vijesti vezane za poljoprivredu
by krizic 3/2/2018, 15:00

» claas 456
by tomybrzic 1/2/2018, 20:08

» Repica 2018
by stjepan 1/2/2018, 19:46

» Ovčarstvo
by skoricanac 1/2/2018, 19:29

» Hranidba ovaca
by skoricanac 1/2/2018, 19:27

» New Holland
by stjepan 1/2/2018, 01:06

» Torpedo Serije D4006 D4506
by PFC357 31/1/2018, 13:43

» Plugovi
by stjepan 30/1/2018, 00:21

» Prodajem Utovarivac stajnjaka - GRAJFER
by poljomarkets 29/1/2018, 11:21

» Internacional 444 problem sa mjenjacem?
by vuki99 27/1/2018, 19:45

» P: Kombajn Deutz Fahr Topliner 4065 H 4x4 Balance
by drazen 25/1/2018, 11:23

» Pozdrav od tomot3
by kole355 24/1/2018, 23:05

» Claas
by Ero 1 23/1/2018, 06:18

» VTZ - Vladimirec
by mitija 22/1/2018, 14:02

» Cijepljenje (kalemljenje)
by misoo83 21/1/2018, 08:35

» Kutije za gnojivo OLT ili NODET pneumatsku sijacic
by silija 16/1/2018, 23:13

» FARMA ZA TOV JUNADI
by Tomot3 15/1/2018, 20:44

» Staje za tov junad
by Tomot3 15/1/2018, 20:36

» cijene mineralnih gnojiva
by lucky1111 15/1/2018, 16:58

» Sadnja vrbe (košaraštvo)
by sunčana 9/1/2018, 10:20







Motori

Stranica 3 / 5. Previous  1, 2, 3, 4, 5  Next

Prethodna tema Sljedeća tema Go down

Re: Motori

Postaj by BOZIDAR on 27/5/2010, 22:07

pokušaj polijati boš pumpu hladnom vodom da ju ohladiš pa onda probaj paliti motor.
Taj problem sam ja imao na Zmaju 161 i trik sa vodom je uspješno djelovao
avatar
BOZIDAR

Broj postova : 1480
God : 45
Lokacija : ŠIROKO SELO
Registriran : 17.08.2008
10

→→→ : VIŠE

Korisnički profil http://picasaweb.google.hr/boidarduda/POLJOPRIVREDAISLINO?feat=d

[Vrh] Go down

Re: Motori

Postaj by Fidelito on 27/5/2010, 22:08

Nemam pojma što bi točno bilo, ali prvo bi pregledao dizne (ako ih nitko godinama nije dirao, što je obično slučaj). Zatim bi pregledao dobavu goriva (ac pumpa, membrana, filteri?). Ako je motor dobar negdje u dobavi bi bio problem. Koliko mora stajati da teško pali? Odmah kada ga ugasiš i probaš upaliti ne može sastaviti i koliko moraš čekati da se ohladi (do kraja par sati ili 10-20 min je dovoljno?) da dobro upali? Kakva je boš pumpa (linijska ili redna)? Da li se polugica za gašenje vraća uredno do kraja? Mogao bi biti i regulator (da li ide ulje u njega, da li ima ulja). Pogledaj da boš pumpa nije u jednom krajnjem položaju (ili fiber kako se već štela pumpa).
avatar
Fidelito

Broj postova : 4464
Lokacija : Moslavina
Zanimanje : Poljoprivrednik - ministar
Registriran : 17.05.2008
117


Korisnički profil

[Vrh] Go down

Re: Motori

Postaj by politicar on 28/5/2010, 08:52

Dizne nisu dirane vjerujem jako dugo,jer motor sam nabavio iz kamiona koji stoji sigurno od 1995-6. Ac pumpa stara nije mogla dizat gorivo pa smo ubacili novu,filteri novi.Da bi upalio normalno bez puno okretanja treba ostojati bar 1h.
Pumpa neznam kakva je,to je motor iz iveca 1990g,140ks. Nema polugice za vracanje nego elektroventil.

Kakav regulator?
Pumpa vidim da nije na crticama(oznakama),nego je malo pomaknita u jednu stranu,vjerujem da je netko to pomaknio...
Jel to moguc uzrok?

_____________
Pravila foruma!
Postavljanje slika!




RAKIJA CONNECTING PEOPLE
avatar
politicar

Broj postova : 4269
God : 84
Lokacija : Đakovo
Registriran : 23.04.2009
44

→→→ : Facebook poljoprivredni forum!!!



Korisnički profil http://www.poljoprivredni-forum.biz/t1027-politicar

[Vrh] Go down

Re: Motori

Postaj by deere power on 28/5/2010, 11:33

a kojom brzinom ti vrti alnaser tj. dali on ima dovoljno snage da okrene jer kad vruc motor ugasis on onda tek nabije tempertaturu pa alnaseru bude jako tesko da vrti pogotovo ako je slabiji, ali ako vrti ko lud a ne moze sastavit onda je nesta drugo

_____________
yellow and green, runs like a dream!
avatar
deere power

Broj postova : 5205
God : 32
Lokacija : -
Zanimanje : poljoprivrednik
Registriran : 30.12.2008
78


Korisnički profil http://www.poljoprivredni-forum.biz/predstavite-se-f10/deere-power-t686.htm?highlight=deere+power

[Vrh] Go down

Re: Motori

Postaj by Fidelito on 28/5/2010, 21:49

Hm, ako je motor sa pumpom iz kamiona kako radi kombajn? Regulator na kombajnu drugačiji je od onog na kamionu, jer je režim rada motora drugačiji u tim aplikacijama. Ako imaš staru pumpu (sa starog motora ako je bio isti motor) , probaj nju staviti, naravno ako je pumpa bila dobra. Možda je pumpa lošija, elementi bi mogli biti istrošeni, pa kada je vruća ne može dobiti tlak da otvori dizne (stvar je tim gora ako su dizne loše). Za zaribati elemente na pumpi ponekad je dovoljno da ju vruću poliješ hladnom vodom i to je to, nikad više nije ista (a pumpa se pojačano grije ako kroz nju ne striuji onaj višak nafte koji se vraća u spremnik i koji ju hladi u radu - zato mijenjati filtere redovno a ne tek kada motor staje). To bi trebalo probati na ispitnom stolu kod bošista. I ovo što DP kaže, kako vrti anlaser kada je motor vruć?
avatar
Fidelito

Broj postova : 4464
Lokacija : Moslavina
Zanimanje : Poljoprivrednik - ministar
Registriran : 17.05.2008
117


Korisnički profil

[Vrh] Go down

Re: Motori

Postaj by politicar on 28/5/2010, 22:07

Drugaciji motor je u pitanju,bio jd motor,a sada je iveco.

Kazes da su drugacije pumpe na kombajnu i kamionu?nisam to znao.

Vrti normalno i hladan i topal...

Znaci povrat goriva ujedno i hladi pumpu?to isto nisam znao..

_____________
Pravila foruma!
Postavljanje slika!




RAKIJA CONNECTING PEOPLE
avatar
politicar

Broj postova : 4269
God : 84
Lokacija : Đakovo
Registriran : 23.04.2009
44

→→→ : Facebook poljoprivredni forum!!!



Korisnički profil http://www.poljoprivredni-forum.biz/t1027-politicar

[Vrh] Go down

Re: Motori

Postaj by Fidelito on 28/5/2010, 22:25

Napisao si da ga gasi elektroventil. Jesi li siguran da nekim slučajem ne ostaje ugašen, da li je polugica izvana ili se elektroventil šteka direktno u pumpu? To bi vrijedilo provjeriti (prebaci elekroventil isti takav ali za koji znaš da je ispravan ili nešto drugo iskemijaj) prije nego pođeš dalje jer sve ostalo puno više košta.

Radni strojevi imaju drugačije regulatore nego cestovna vozila.( No danas kod CR motora nije više tako. Sve je isto, osim možda software-a ukucanog u računalo koje upravlja motorom. ) Kombajnu u radu je bitno održati zadani (nominalni) broj okretaja, dok kod vozila regulator mora raditi u svim režimima (pri raznim okretajima) i nije toliko bitno održati broj okretaja koliko je bitno postići elasticitet režima rada. Ako postojeći regulator zadovoljava tvoje potrebe (u radu mora moći uvijek održavati broj okretaja u nekom minimalnom rasponu bez obzira na rast/pad opterećenja stroja) to je dobro, ali znam da neki bošisti mogu malo 'doraditi' cestovni regulator da dobro (zadovoljavajuće) radi i na radnom stroju.
avatar
Fidelito

Broj postova : 4464
Lokacija : Moslavina
Zanimanje : Poljoprivrednik - ministar
Registriran : 17.05.2008
117


Korisnički profil

[Vrh] Go down

Re: Motori

Postaj by politicar on 28/5/2010, 22:28

Pa posto je u njemu bio motor od 100ks i vozio se,a sada je 140ks nema problema sa smanjivanjem okretaja ni pod punim opterecenjem...bar ne primjetnog.
Elektro ventil se nalazi krajem pumpe i mislim da on nije uzrok.
Onda sta smo rekli,dali polozaj pumpe ima veze sa paljenjem pri radnoj temeraturi ako hladan normalno pali?

_____________
Pravila foruma!
Postavljanje slika!




RAKIJA CONNECTING PEOPLE
avatar
politicar

Broj postova : 4269
God : 84
Lokacija : Đakovo
Registriran : 23.04.2009
44

→→→ : Facebook poljoprivredni forum!!!



Korisnički profil http://www.poljoprivredni-forum.biz/t1027-politicar

[Vrh] Go down

Re: Motori

Postaj by Fidelito on 28/5/2010, 22:48

Ima veze, ali ja bih pogledao prvo da li je stvar u nekom srednjem položaju. Krajnji položaj pumpe obično pokazuje neka odstupanja u radu. Mislim (a misliti je drek znati) da lakše pali kada je topao kod kasnijeg ubrizgavanja, dok hladniji pali bolje kod ranijeg ubrizgavanja. Možda je čak i ugrađen sustav koji pomiče paljenje po broju okretaja ili koji dodaje naftu kada je motor hladan da lakše upali. Ali zakretanjem pumpe to jest momenta ubrizgavanja mijenjati će se i kako motor 'prihvaća' gas, ponaša se pod opterećenjem, dimi itd.. A s obzirom da si rekao da motor uredno radi i ima snagu, to bi bilo dobro. Ali pogledaj si dizne. Posebno ako je motor sa direktnim ubrizgavanjem (iveco bi to trebao biti). One bi mogle pišati (ili štekati) kada su vruće, a sasvim pristojno raditi kada su hladne (u radu na okretajima to bi motor mogao nekako provariti ali ne bi mogao upaliti takav kada je vruć) Ali vidjeti ćeš i kada su hladne na ispitnom uređaju da ne valjaju. Meni se dogodilo na osobnom VW 1.9 TD kada je došao sa dugog puta i normalno ugasio (kao normalno je radio) da slijedeće jutro nije htio nikako upaliti. Promijenili sve dizne i stvar je normalno proradila.
avatar
Fidelito

Broj postova : 4464
Lokacija : Moslavina
Zanimanje : Poljoprivrednik - ministar
Registriran : 17.05.2008
117


Korisnički profil

[Vrh] Go down

Re: Motori

Postaj by BOZIDAR on 29/5/2010, 20:16

@Fidelito je napisao/la:Hm, ako je motor sa pumpom iz kamiona kako radi kombajn? Regulator na kombajnu drugačiji je od onog na kamionu, jer je režim rada motora drugačiji u tim aplikacijama. Ako imaš staru pumpu (sa starog motora ako je bio isti motor) , probaj nju staviti, naravno ako je pumpa bila dobra. Možda je pumpa lošija, elementi bi mogli biti istrošeni, pa kada je vruća ne može dobiti tlak da otvori dizne (stvar je tim gora ako su dizne loše). Za zaribati elemente na pumpi ponekad je dovoljno da ju vruću poliješ hladnom vodom i to je to, nikad više nije ista (a pumpa se pojačano grije ako kroz nju ne striuji onaj višak nafte koji se vraća u spremnik i koji ju hladi u radu - zato mijenjati filtere redovno a ne tek kada motor staje). To bi trebalo probati na ispitnom stolu kod bošista. I ovo što DP kaže, kako vrti anlaser kada je motor vruć?
koliko bi vruća ta pumpa trebala biti pa da zariba od hladne vode?
avatar
BOZIDAR

Broj postova : 1480
God : 45
Lokacija : ŠIROKO SELO
Registriran : 17.08.2008
10

→→→ : VIŠE

Korisnički profil http://picasaweb.google.hr/boidarduda/POLJOPRIVREDAISLINO?feat=d

[Vrh] Go down

Re: Motori

Postaj by Fidelito on 29/5/2010, 21:44

Eh, to je sada više filozofsko pitanje. Pumpa je izrađena sa vrlo malim tolerancijama, na primjer elementi klipne pumpe praktički 'dihtaju' samo na toj toleranciji i kada se normalno zagrijava cijeli element sa klipićem unutra to se sve malo širi, ali šire se (podjednako) i klip i cilindrć koji ga okružuje, tako da ta tolerancija ostaje podjednaka. Nakon gašenja motora sve se podjednako hladi. Ako pumpu koja je vruća (a sve toplija je kada manje struji viška nafte kroz nju, jer pumpa sabija naftu i jedan dobar dio energije pretvara se u toplinu a taj višak nafte odvodi dio te topline iz pumpe) i recimo smještena kod bloka motora naglo izvana naglo ohladimo neminovno dolazi do stiskanja elemenata pumpe oko klipića, nema više tolerancije, dolazi do pojačanog trošenja i nakon toga elementi imaju preveliku toleranciju i propuštaju naftu. Ima i pumpi koje od prvog dana propuštaju naftu kroz elemente dole na bregastu i u regulator (pumpa rikard benčić na mom TXu na primjer), normalno rade, i to je jednostavno tako. Koliko treba biti vruća pumpa, koja količina hladne vode ne bih znao, ali sa time se ne bih igrao. Sigurno je to kritičnije na pumpama koje se normalno više griju pa je potencijalna razlika temperature veća (kod naglog hlađenja). Evo, ti si napisao da zaliješ vruću pumpu hladnom vodom i stvar radi - to znači da su se elementi dovoljno zadihtali samo tim naglim hlađenjem. Da li su ti elementi poderani od rada ili su tako velike (neodgovarajuće) tolerancije od prvog dana rada to ne znam ali se moraš poslužiti tim malim trikom da normalno vruć upali. Može biti da je i konstrukcijska greška, da se taj cilindrić elementa pumpe previše širi kada je vruć, ili mu više odgovara hladna (gušća) nafta pa onda manje propušta kada pali hladan (ili ti može postići tlak ubrizgavanja da otvori dizne - to je bitno jer anlaser ipak sporije vrti motor nego što je ler gas)...
avatar
Fidelito

Broj postova : 4464
Lokacija : Moslavina
Zanimanje : Poljoprivrednik - ministar
Registriran : 17.05.2008
117


Korisnički profil

[Vrh] Go down

Re: Motori

Postaj by jd4755 on 29/5/2010, 22:24

Hlađenje pumpe vodom pali samo kod rotacionih pumpi gdje se ohladi glava pumpe i onda pali kao mina a dok je vruć nema šanse.

_____________
Bit će bolje
avatar
jd4755

Broj postova : 1817
God : 53
Lokacija : Nova Gradiška
Zanimanje : poljoprivreda-ratarstvo
Registriran : 10.03.2008
39


Korisnički profil

[Vrh] Go down

Re: Motori

Postaj by BOZIDAR on 30/5/2010, 11:35

hvala na detaljnom objašnjenju !
Najbolje je u tom slučaju skinuti pumpu i dize ,što i nije neki naporan posao na kombajnu, i odnjeti ih na probni stol
avatar
BOZIDAR

Broj postova : 1480
God : 45
Lokacija : ŠIROKO SELO
Registriran : 17.08.2008
10

→→→ : VIŠE

Korisnički profil http://picasaweb.google.hr/boidarduda/POLJOPRIVREDAISLINO?feat=d

[Vrh] Go down

Re: Motori

Postaj by Fidelito on 30/5/2010, 22:27

Svakako je najbolje sve ispitati. No ja bih napravio prvo dizne a tek onda bi išao eventualno na pumpu. Ako dizne nitko nije dirao godinama velika je vjerovatnost da treba promijeniti uloške i onda sve lijepo probati. Vozila rade puno više nego kombajni i taj motor vjerovatno ima dosta Km iza sebe, tako da mu to neće biti zgoreg (kada ste ga već ubacili na kombajn). I neka uloške promijeni pred tobom (isti broj na ulošku dizne kao orginal, nema 'sličnih' i 'znam da i ovaj paše'). Najbolje da uloške sam naručiš ili se barem raspitaš koliko takav uložak košta, recimo kod Purića u Samoboru (šalje poštom). Znači izvadiš sam diznu, rastaviš i snimiš broj uloška. A kada bošistu doneseš i pumpu lako se može dogoditi da počne priča tipa: ja tu moram sve promijeniti ili ova ništa ne valja (pa kako ste uopće mogli raditi sa ovkvom pumpom?), a ja mislim da imam upravo takvu obnovljenu (što naravno košta lijepe novce). I lijepo dobiješ svoju pumpu natrag, možda malo poštelanu (a ako je rotaciona ni poštelanu). Viđao sam 'renomirane' i poznate majstore koji su se hvalili da su ljudima naplatili popravak pumpe, promjenu dizni i grijača na autu, a zapravo su im promijenili osigurač grijača....
Ovako sam probaj napraviti neku dijagnostiku, probaj raditi postepeno jedno po jedno, a ako radiš pumpu ionako ćeš raditi i dizne. Manja je mogućnost da se netko 'provoza' po tvom đepu. Iako to nikada nije u potpunosti isključeno.
avatar
Fidelito

Broj postova : 4464
Lokacija : Moslavina
Zanimanje : Poljoprivrednik - ministar
Registriran : 17.05.2008
117


Korisnički profil

[Vrh] Go down

Re: Motori

Postaj by BOZIDAR on 31/5/2010, 09:12

treba izvaditi dize iz glave motora i ponovo ih spojiti na crijeva samo zaokrenute prema gore i malo verglati motor, jedna od najboljih dijagnostika, a postoje i manometri u Zagrebu na sajmu ili po oglasnicima kupiš ih jeftino
avatar
BOZIDAR

Broj postova : 1480
God : 45
Lokacija : ŠIROKO SELO
Registriran : 17.08.2008
10

→→→ : VIŠE

Korisnički profil http://picasaweb.google.hr/boidarduda/POLJOPRIVREDAISLINO?feat=d

[Vrh] Go down

Re: Motori

Postaj by Fidelito on 31/5/2010, 11:30

BOŽIDAR je napisao/la:treba izvaditi dize iz glave motora i ponovo ih spojiti na crijeva samo zaokrenute prema gore i malo verglati motor, jedna od najboljih dijagnostika, a postoje i manometri u Zagrebu na sajmu ili po oglasnicima kupiš ih jeftino

Eh vidiš, to je posao, ali kako to sve napraviti kada je motor vruć i kada ne pali? Ali metoda je prava, treba se toga sjetiti. Inače, BTW promjena uložaka je, po meni, stvar redovitog održavanja (cca 130-150000 Km ili 3-6000 sati rada) osim kod CR motora. Neispravna diza može napraviti veliku štetu. Nekada je to bilo skupo, mijenjati uloške, nije ih bilo za nabaviti itd., ali danas su ti dijelovi jeftini za većinu traktora koji su u širokoj upotrebi. Sve dok ne naletiš na neki injektor ili uložak kojeg nema nigdje u Europi (Isuzu). Ili moraš mijenjati diznu za CR, tu bi trebalo prčkati po računalu od motora, ali i za to ima lijeka - naprave ti diznu koja se 'javlja' računalu pod istim brojem kao stara. Jedino što onda računalo ne razumije da si tu diznu promjenio i da njena potrošenost nije kao prije (mjeri se količina goriva koja je protekla kroz dizne i prema potrošenosti sustava se podešava ubrizgavanje). No i tome ćemo mi doskočiti (jednog dana) - jer nitko nije napravio nešto što mi nismo u stanju prevariti ili barem pokvariti.
avatar
Fidelito

Broj postova : 4464
Lokacija : Moslavina
Zanimanje : Poljoprivrednik - ministar
Registriran : 17.05.2008
117


Korisnički profil

[Vrh] Go down

Re: Motori

Postaj by politicar on 31/5/2010, 11:39

@Fidelito je napisao/la: Ili moraš mijenjati diznu za CR, tu bi trebalo prčkati po računalu od motora, ali i za to ima lijeka - naprave ti diznu koja se 'javlja' računalu pod istim brojem kao stara. Jedino što onda računalo ne razumije da si tu diznu promjenio i da njena potrošenost nije kao prije (mjeri se količina goriva koja je protekla kroz dizne i prema potrošenosti sustava se podešava ubrizgavanje). No i tome ćemo mi doskočiti (jednog dana) - jer nitko nije napravio nešto što mi nismo u stanju prevariti ili barem pokvariti.

Znam da se mjenja u ecu broj dizne kada stavis novu...jer svaka ima svoj kod koji komp mora prepoznati.
ALI nisam znao za to sto kazes,da se mjeri kolicina goriva koja je prosla kroz diznu i da se onda racuna potrosenost i prema tome odreduje ubrizgavanje.

Jel to tako na svakom cr motoru?

_____________
Pravila foruma!
Postavljanje slika!




RAKIJA CONNECTING PEOPLE
avatar
politicar

Broj postova : 4269
God : 84
Lokacija : Đakovo
Registriran : 23.04.2009
44

→→→ : Facebook poljoprivredni forum!!!



Korisnički profil http://www.poljoprivredni-forum.biz/t1027-politicar

[Vrh] Go down

Re: Motori

Postaj by Fidelito on 31/5/2010, 12:29

Ne znam da li je na svakom CRu, ali mislim da je to na novijim generacijama motora, jer to napraviti i nije neki posao - mali dodatak software-u (kada si već napravio sve ostalo). Postoje i dizne koje imaju senzore i mjere što se događa unutar cilindra, ali to mi je već 'viša matematika'. Bošist mi je rekao da se i kod CR motora može promijeniti samo uložak. Proteći će još malo vremena kada će naši seoski majstori imati sve potrebne instrumente za rad sa CR motorima (ili možda treba doći mlađa generacija majstora sa laptopima umjesto kompleta ključeva) a onda će i cijene tih servisa (i možda zamjenskih dijelova) pasti.
avatar
Fidelito

Broj postova : 4464
Lokacija : Moslavina
Zanimanje : Poljoprivrednik - ministar
Registriran : 17.05.2008
117


Korisnički profil

[Vrh] Go down

Re: Motori

Postaj by Pavinjak on 31/5/2010, 16:07

Jel zbog toga ljudi koji npr. dođu kod mene vršiti kada završe ne gase kombajn? Ne mogu ga upaliti ponovno?

_____________

Pridruži se i ti! (KLIKNI)
avatar
Pavinjak
Moderator
Moderator

Broj postova : 4801
God : 22
Lokacija : Gradište (Vukovarsko-Srijemska)
Zanimanje : Računalni tehničar za strojarstvo
Registriran : 25.06.2008
59


Korisnički profil http://www.poljoprivredni-forum.biz/predstavite-se-f10/pavinjak-t370.htm http://www.facebook.com/traktoristinajboljiljudi https://www.youtube.com/channel/UCq7AG5bTYbvUg1kB0Qhv9Gw

[Vrh] Go down

Re: Motori

Postaj by jd4755 on 31/5/2010, 16:44

Možda i to ali prije će biti da ga hlade na taj način jer vruć motor se ne smije gasiti.

_____________
Bit će bolje
avatar
jd4755

Broj postova : 1817
God : 53
Lokacija : Nova Gradiška
Zanimanje : poljoprivreda-ratarstvo
Registriran : 10.03.2008
39


Korisnički profil

[Vrh] Go down

Re: Motori

Postaj by Pavinjak on 31/5/2010, 17:44

@jd4755 je napisao/la:Možda i to ali prije će biti da ga hlade na taj način jer vruć motor se ne smije gasiti.

Moguće, kad sam bio manji stalno sam ispitivao zašto kombajn radi, oni kažu da se hladi, a meni nikada nije bilo jasno kako se može hladiti dok radi. Very Happy

_____________

Pridruži se i ti! (KLIKNI)
avatar
Pavinjak
Moderator
Moderator

Broj postova : 4801
God : 22
Lokacija : Gradište (Vukovarsko-Srijemska)
Zanimanje : Računalni tehničar za strojarstvo
Registriran : 25.06.2008
59


Korisnički profil http://www.poljoprivredni-forum.biz/predstavite-se-f10/pavinjak-t370.htm http://www.facebook.com/traktoristinajboljiljudi https://www.youtube.com/channel/UCq7AG5bTYbvUg1kB0Qhv9Gw

[Vrh] Go down

Re: Motori

Postaj by falkon 2 on 31/5/2010, 19:31

Pa svaki motor bio kombajn ili traktor kad radi pod velikim obrtajima duže vrijeme ima efekat "pothlađenog " motora, i kad bi se učestalo gasilo sa velikih radnih temp na ugašen motor vrlo lako da bi došlo do zaribavanja i oštećenja motora zbog toga..........

ja sam primjetio da kada tjeram po cijeli dan rolo presu da mi je temp za zeru niža nego kad motor normalno radi bez velikog opterećenja, a to je inače pojava kod motora koji imaju turbinom podizanu snagu
avatar
falkon 2

Broj postova : 6958
Lokacija : B.Greda
Registriran : 06.02.2010
117

→→→ : VIŠE

Korisnički profil http://www.poljoprivredni-forum.biz/t1614-falkon-2

[Vrh] Go down

Re: Motori

Postaj by Pavinjak on 31/5/2010, 19:39

Po tome bi bolje bilo ostavit traktor nakon težeg posla ili auto nakon dužeg puta da odstoji nešto vremena upaljen da mu padne temperatura i tek onda ugasiti.

_____________

Pridruži se i ti! (KLIKNI)
avatar
Pavinjak
Moderator
Moderator

Broj postova : 4801
God : 22
Lokacija : Gradište (Vukovarsko-Srijemska)
Zanimanje : Računalni tehničar za strojarstvo
Registriran : 25.06.2008
59


Korisnički profil http://www.poljoprivredni-forum.biz/predstavite-se-f10/pavinjak-t370.htm http://www.facebook.com/traktoristinajboljiljudi https://www.youtube.com/channel/UCq7AG5bTYbvUg1kB0Qhv9Gw

[Vrh] Go down

Re: Motori

Postaj by falkon 2 on 31/5/2010, 19:40

Upravo tako,
avatar
falkon 2

Broj postova : 6958
Lokacija : B.Greda
Registriran : 06.02.2010
117

→→→ : VIŠE

Korisnički profil http://www.poljoprivredni-forum.biz/t1614-falkon-2

[Vrh] Go down

Re: Motori

Postaj by marko kt on 31/5/2010, 19:51

ak je termostat i sve ispravno onda ti temperatura mora bit skoro ista pod opterecenjem i u praznom hodu i kazu za turbo motore da malo odrade u leru nakon duzeg rada da se smanje okretaji turbine
avatar
marko kt

Broj postova : 520
Lokacija : kutina
Registriran : 21.12.2009
10


Korisnički profil

[Vrh] Go down

Stranica 3 / 5. Previous  1, 2, 3, 4, 5  Next

Prethodna tema Sljedeća tema [Vrh]

- Similar topics

DOPUŠTENJA
Ne moľeą odgovarati na postove.