AKTIVNE TEME
» Agro Dan
by Agro Dan Today at 09:33

» Poticaji u poljoprivredi (4)
by AB4vt55f Yesterday at 22:26

» Zakon o poljoprivrednom zemljištu
by Đuro Japarić 18/2/2018, 11:22

» Briket ili drva ?
by klica 15/2/2018, 16:36

» EM tehnologija ...EMAktiv
by nede58 13/2/2018, 04:24

» Koristi li netko GPS sustav za paralelne tragove?
by marijogjulic 12/2/2018, 22:29

» Pravo na samostalni poporavak mehanizacije
by Fidelito 9/2/2018, 22:06

» John Deere 6630 Premium
by SteveO 9/2/2018, 20:38

» Krumpir
by Danyy 7/2/2018, 11:20

» Torpedo 55 adriatic
by PFC357 5/2/2018, 13:18

» Vijesti vezane za poljoprivredu
by krizic 3/2/2018, 15:00

» claas 456
by tomybrzic 1/2/2018, 20:08

» Repica 2018
by stjepan 1/2/2018, 19:46

» Ovčarstvo
by skoricanac 1/2/2018, 19:29

» Hranidba ovaca
by skoricanac 1/2/2018, 19:27

» New Holland
by stjepan 1/2/2018, 01:06

» Torpedo Serije D4006 D4506
by PFC357 31/1/2018, 13:43

» Plugovi
by stjepan 30/1/2018, 00:21

» Prodajem Utovarivac stajnjaka - GRAJFER
by poljomarkets 29/1/2018, 11:21

» Internacional 444 problem sa mjenjacem?
by vuki99 27/1/2018, 19:45

» P: Kombajn Deutz Fahr Topliner 4065 H 4x4 Balance
by drazen 25/1/2018, 11:23

» Pozdrav od tomot3
by kole355 24/1/2018, 23:05

» Claas
by Ero 1 23/1/2018, 06:18

» VTZ - Vladimirec
by mitija 22/1/2018, 14:02

» Cijepljenje (kalemljenje)
by misoo83 21/1/2018, 08:35

» Kutije za gnojivo OLT ili NODET pneumatsku sijacic
by silija 16/1/2018, 23:13

» FARMA ZA TOV JUNADI
by Tomot3 15/1/2018, 20:44

» Staje za tov junad
by Tomot3 15/1/2018, 20:36

» cijene mineralnih gnojiva
by lucky1111 15/1/2018, 16:58

» Sadnja vrbe (košaraštvo)
by sunčana 9/1/2018, 10:20







Motori

Stranica 2 / 5. Previous  1, 2, 3, 4, 5  Next

Prethodna tema Sljedeća tema Go down

Re: Motori

Postaj by falkon 2 on 11/2/2010, 10:44

Razlika je kada traktor baci taj dim zbog povećanja snage i obrtaja motora, a razlika dkada u hodu u ovom slučaju u brazdi dimi kao ovaj.......... znači da u ovom slučaju je ipak mu malo jako teško........

Bio sam na prezentaciji neki strojeva i traktora, radilo se o landiniju i new holandu i na toj prezentacije se pokazalo ista stvar kao i na slici, da previše dimu, to možda ne znači nešta puno ali je estetski nezgodno gledati to kao da tvornički dimljak hoda po njivi.......
avatar
falkon 2

Broj postova : 6958
Lokacija : B.Greda
Registriran : 06.02.2010
117

→→→ : VIŠE

Korisnički profil http://www.poljoprivredni-forum.biz/t1614-falkon-2

[Vrh] Go down

Re: Motori

Postaj by pingo on 11/2/2010, 10:57

To su bili prezentirani traktori poput toga na fotki dakle stariji modeli ? Ako je tako to je normalno da oni znaju bacati dim kada se preopterete . Ovi novi common rail NH traktori sigurno ne dime .

_____________
Neznamsejapotpisat
avatar
pingo

Broj postova : 4918
Lokacija : Slavonski Brod
Registriran : 09.03.2008
3

→→→ : VIŠE

Korisnički profil

[Vrh] Go down

Re: Motori

Postaj by moca on 11/2/2010, 11:08

Inače, ova slika je skinuta s neta. Dok sam bio u Vinkovcima, ja i kolega svaki put kada smo viđali PIK-ove Fendtove, svaki je bacao crni dim. Jednog smo vidjeli na nadvožnjaku na obilaznici sa dve prazne prikolice, to je bio oblak dima oko njega. Kolega kad je vidio odmah je izvadio mob i počeo snimat. Mislim da je bio 411
avatar
moca

Broj postova : 466
God : 31
Lokacija : Gradina
Registriran : 05.02.2010
5

→→→ : VIŠE

Korisnički profil

[Vrh] Go down

Re: Motori

Postaj by pingo on 11/2/2010, 11:19

Kako ne i moja oba traktora iako su common rail bace ponekad dim . MF to radi uvijek na malom opterećenju i do 1500 okretaja dok Fendt samo pri naglom dodavanju gasa ali ne uvijek nego od deset puta jednom . Common rail motor sigurno ne dimi pri konstantnom sili da je ona ne znam koliko velika . Iznenadne promjene brzine ili pak položaja papučice gasa kao i sila koja dolazi na traktor a da u kratkom roku promijeni predznak ,,, taj primjer sa prikolicom je dobar jer sila koja djeluje na traktor u sekundi može dobiti negativan predznak i onda opet pozitivan kada se pritisne papučica gasa . To prevari elektroniku pa mislim da se zato događa bacanje crnog dima . Sve to naravno ako govorimo o ispravnom traktorima . Ako je on otprdio karijeru onda dimi uvijek
avatar
pingo

Broj postova : 4918
Lokacija : Slavonski Brod
Registriran : 09.03.2008
3

→→→ : VIŠE

Korisnički profil

[Vrh] Go down

Re: Motori

Postaj by moca on 11/2/2010, 11:25

Da, to su ipak traktori mlađi od 5 godina, isto tako jednom smo naišli na 924 sa plugom na cesti, a oko njega pomrčina. Mene i kolegu je uvijek zanimalo zašto? Jer nije to bio jedan primjer pa eto, dogodilo se, to smo vidjeli nekoliko puta. Nije baš lijep za vidjet, novi traktor a on tako...
Pingo, tvoj fendt ima sustav ubrizgavanja goriva pumpa-brizgaljka?
avatar
moca

Broj postova : 466
God : 31
Lokacija : Gradina
Registriran : 05.02.2010
5

→→→ : VIŠE

Korisnički profil

[Vrh] Go down

Re: Motori

Postaj by pingo on 11/2/2010, 11:52

@moca je napisao/la:Da, to su ipak traktori mlađi od 5 godina, isto tako jednom smo naišli na 924 sa plugom na cesti, a oko njega pomrčina. Mene i kolegu je uvijek zanimalo zašto? Jer nije to bio jedan primjer pa eto, dogodilo se, to smo vidjeli nekoliko puta. Nije baš lijep za vidjet, novi traktor a on tako...
Pingo, tvoj fendt ima sustav ubrizgavanja goriva pumpa-brizgaljka?
Da , to je taj sistem ubrizgavanja koji danas koriste baš sve evropske marke traktora pogotovo snažniji modeli .

_____________
Neznamsejapotpisat
avatar
pingo

Broj postova : 4918
Lokacija : Slavonski Brod
Registriran : 09.03.2008
3

→→→ : VIŠE

Korisnički profil

[Vrh] Go down

Re: Motori

Postaj by moca on 11/2/2010, 11:59

Pumpa-brizgaljka i common rail su dva različita pojma
avatar
moca

Broj postova : 466
God : 31
Lokacija : Gradina
Registriran : 05.02.2010
5

→→→ : VIŠE

Korisnički profil

[Vrh] Go down

Re: Motori

Postaj by pingo on 11/2/2010, 12:10

@moca je napisao/la:Pumpa-brizgaljka i common rail su dva različita pojma
Aha , Common Rail je isto jedna pumpa koja šalje svim brizgaljakama gorivo . Dalje ne znam . Ovo drugo je u VW autima bilo ( možda je i sada ) a mislim da u traktorima svi koriste Common Rail .

_____________
Neznamsejapotpisat
avatar
pingo

Broj postova : 4918
Lokacija : Slavonski Brod
Registriran : 09.03.2008
3

→→→ : VIŠE

Korisnički profil

[Vrh] Go down

Re: Motori

Postaj by moca on 11/2/2010, 12:21

Da u traktorima je CR. Kod CR sustava je samo jedna visokotlačna pumpa, dok kod sustava pumpa-brizgaljka visokotlačna pumpa i brizgaljka ćine sklop, i svaki cilindar ima zasebno svoju pumpu-brizgaljku
avatar
moca

Broj postova : 466
God : 31
Lokacija : Gradina
Registriran : 05.02.2010
5

→→→ : VIŠE

Korisnički profil

[Vrh] Go down

Re: Motori

Postaj by pingo on 11/2/2010, 15:24

Zar ima neki traktor sa tim pumpa-brizgaljka sistemom ? Zašto si me pitao kada i sam kažeš da svi traktori koriste CR . Ova moja dva su CR i za njih znam da pod i najvećom silom ne dime ali bez problema i jedan i drugi znaju baciti oblak dima .

_____________
Neznamsejapotpisat
avatar
pingo

Broj postova : 4918
Lokacija : Slavonski Brod
Registriran : 09.03.2008
3

→→→ : VIŠE

Korisnički profil

[Vrh] Go down

Re: Motori

Postaj by moca on 11/2/2010, 16:42

Pitam zato jer mislim da jedna linija Fendta ima taj sustav.
avatar
moca

Broj postova : 466
God : 31
Lokacija : Gradina
Registriran : 05.02.2010
5

→→→ : VIŠE

Korisnički profil

[Vrh] Go down

Re: Motori

Postaj by pingo on 11/2/2010, 16:58

@moca je napisao/la:Pitam zato jer mislim da jedna linija Fendta ima taj sustav.
Možda u nekom prijelaznom razdoblju da je to netko koristio ali ono što čitam danas svi furaju CR motore.

_____________
Neznamsejapotpisat
avatar
pingo

Broj postova : 4918
Lokacija : Slavonski Brod
Registriran : 09.03.2008
3

→→→ : VIŠE

Korisnički profil

[Vrh] Go down

Re: Motori

Postaj by moca on 11/2/2010, 17:16

Da to je istina, danas svi malo bolji proizvođači traktora koriste CR sustave u svojim traktorima. To je sustav koji ima dosta svijetlu budučnost u industriji motora, dok sustav pumpa-brizgaljka je isproban, ali nije toliko usavršen kao CR sustav te ga polako proizvođači miču iz upotrebe
avatar
moca

Broj postova : 466
God : 31
Lokacija : Gradina
Registriran : 05.02.2010
5

→→→ : VIŠE

Korisnički profil

[Vrh] Go down

Re: Motori

Postaj by Saša on 11/2/2010, 20:53

@moca je napisao/la:Da to je istina, danas svi malo bolji proizvođači traktora koriste CR sustave u svojim traktorima. To je sustav koji ima dosta svijetlu budučnost u industriji motora, dok sustav pumpa-brizgaljka je isproban, ali nije toliko usavršen kao CR sustav te ga polako proizvođači miču iz upotrebe

Pumpa-brizgaljka je barem jednako dobro riješenje ako ne i bolje od CR. Jedini problem kod pumpa-brizgaljka sustava je osjetno viša cijena tako da su iz tog razloga (niže cijene) svi proizvođaći pa i VW prišli na CR. U današnje vrijeme nažalost sve se gleda kroz profit!
avatar
Saša

Broj postova : 1023
Lokacija : Podravina
Registriran : 22.11.2009
22

→→→ : VIŠE

Korisnički profil

[Vrh] Go down

Re: Motori

Postaj by Mata imt 540 on 11/2/2010, 23:53

@pingo je napisao/la: ali bez problema i jedan i drugi znaju baciti oblak dima .
to je zbog toga kaj gorivo samo po sebi kakvo je nakon nekog vremena nakupi čađu dizel ko dizel .....i onda kod nekog opterećenja baci to van iz aspuha Smile ako nisam u pravu ispravite me Wink
avatar
Mata imt 540

Broj postova : 1250
God : 29
Lokacija : Mala Mlaka Novi Zagreb
Zanimanje : po zanimanju strojarski tehničar
Registriran : 14.03.2008
1

→→→ : VIŠE

Korisnički profil

[Vrh] Go down

Re: Motori

Postaj by Zvonimir on 12/2/2010, 01:28

Krivo dečki.
Niti jedan traktorski motor nisam videl sa sustavom pumpa-brizgaljka, jer su svi OHV motori. To postoji na GMC lokomotivama, ali za traktore neznam.
Ono kaj vi zovete pumpa-brizgaljka, SAME, Lombardini i još mnogi koriste već godinama. Ideja je da svaki cilindar ima svoju zasebnu, jednocilindričnu pumpu neposredno pored (a ne iznad) cilindra, sa što kraćim cijevima između pumpi i diza. Najčešće imaju i zasebnu bregastu osovinu.
CR ima puno prednosti pred ovim susavom: moguće je sekvencijalno ubrizgavanje (što P-B) teško može postići, te mirniji, tiši i ekonomičniji rad, s manje dima.

_____________
Nothin' kills Deere better then Magnum

Zvonimir

Broj postova : 2509
God : 53
Lokacija : Križevci
Registriran : 14.03.2008
10

→→→ : VIŠE

Korisnički profil

[Vrh] Go down

Re: Motori

Postaj by pingo on 12/2/2010, 09:28

CR mi se sviđa tek sada u kombinaciji sa ad-blue . Ne zato što sam ekološki senzibilan nego zato što je i meni laiku jasno kako je CR motor doslovno ubio snagu u traktoru i povećao mu potrošnju . Mislim nije CR motor ubio snagu nego silna želja za ekološkim motorom a na CR tehnologiji su dobili tu ekološku mogućnost jer motor je toliko tehnički napredan po pitanju ubrizgavanja goriva . To sve u usporedbi sa onim starijim motorima prije nego su svi poludjeli za ekologijom .

Primjer koji mogu dati je Fendt odnosno Deutz motor u njemu . Do jučer su koristili 6 litara motor u seriji 7 i 8 te iz njega max. dobili 205 KS gdje je i meni bilo jasno kako taj zadnji model stvarno daje popribližno max. količinu snage koja je moguća i da baš nije pametno na taj motor stavljati chip-tuninig i slično dok bi ovi malo slabiji motori sigurno lakše podnosili još neku extra količinu snage ako se za to ukaže potreba . Danas taj isti Deutz motor od 6 l istiskuje 280 KS uz pomoć ad-blue tehnologije koja se sada brine za ekologiju . Dakle više ne mora motor biti kompromisno rješenje između snage i zadovoljavanja ekološke norme nego su došli na ideju da se treća strana brine za emisiju štetnih plinova a motoru su otvorili slavinu/pluća . Po meni dobar potez iako traktor dobiva još jednu komponentu i još jednu brigu u vidu ad-blue tekućine i sigurno dosta elektronike od koje većina zazire ne samo zbog toga što elektronika ne voli treskanje , vodu i prašinu nego što je ona skupa i buši rupu u džepu .

To je moje laičko gledanje ali opet ako imam ( pa čak i ako nemem ) dovoljno love prilikom kupnje novog traktora ( što se dogodi jednom ili dva puta u životu ) uvijek bi izabrao taj po mojem mišljenu bolji sistem dakle sa ad-blue u ovome slučaju jer ne mogu se praviti slijep na tehnološki napredak koji sada uviđam da on donosi .

PS. admini prebacite dobar dio ove rasprave u temu o motorima ...

_____________
Neznamsejapotpisat
avatar
pingo

Broj postova : 4918
Lokacija : Slavonski Brod
Registriran : 09.03.2008
3

→→→ : VIŠE

Korisnički profil

[Vrh] Go down

Re: Motori

Postaj by moca on 12/2/2010, 13:44

Nisam 100% siguran, ali mislim da je bilo Fendtova serije 900 sa suatavom ubrizgavanja pumpa-brizgaljka. Još jednom ponavljam nisam 100% siguran. Zvonimir, nisam na to mislio, več na onaj sustav gdje pumpa i brizgaljka čine jedan sklop, a ne da su odvojeni sa cijevi
avatar
moca

Broj postova : 466
God : 31
Lokacija : Gradina
Registriran : 05.02.2010
5

→→→ : VIŠE

Korisnički profil

[Vrh] Go down

Re: Motori

Postaj by Fidelito on 13/3/2010, 17:09

@Zvonimir je napisao/la:Krivo dečki.
Niti jedan traktorski motor nisam videl sa sustavom pumpa-brizgaljka, jer su svi OHV motori. To postoji na GMC lokomotivama, ali za traktore neznam.
Ono kaj vi zovete pumpa-brizgaljka, SAME, Lombardini i još mnogi koriste već godinama. Ideja je da svaki cilindar ima svoju zasebnu, jednocilindričnu pumpu neposredno pored (a ne iznad) cilindra, sa što kraćim cijevima između pumpi i diza. Najčešće imaju i zasebnu bregastu osovinu.
CR ima puno prednosti pred ovim susavom: moguće je sekvencijalno ubrizgavanje (što P-B) teško može postići, te mirniji, tiši i ekonomičniji rad, s manje dima.

Krivo dečko. Postoji traktor sa sustavom pumpa-brizgaljka, u upotrebi je već više od 25 godina. Radi se o kanadskim versatile zglobnim traktorima. Svaki cilindar ima svoj element pumpe i brizgaljke koji se pogoni preko bregaste, i na svaki taj element dolazi niskotlačni vod goriva sa filtera. Danas su i ti traktori opremljeni sa CR sustavom (cummins 11 ili 15 litarski motori), ali onaj kojeg sam ja vidio na praksi imao je sustav pumpa-brizgaljka (glavno nagradno pitanje majsora je bilo upravo pronaći boš pumpu na tom traktoru. Težak je bio život praktikanata: neki su išli u skladište po rikverc-ulje, neke su slali sa hamperom po struju, a mi smo, eto tražili boš-pumpu i poneki nalijevali antifriz u Torpedo 9006).
avatar
Fidelito

Broj postova : 4464
Lokacija : Moslavina
Zanimanje : Poljoprivrednik - ministar
Registriran : 17.05.2008
117


Korisnički profil

[Vrh] Go down

Re: Motori

Postaj by majs on 13/3/2010, 23:03

Dobro Fidelito nemoj odma kontru na Zvonca...on je samo napisao da nije vidio motor s pumpa-diza sustavom.
U pravu si za ovo s Versatile-om...prije 27 god kad su došli kod nas pod kodnim imenom FIAT 44-28 bili su to traktori s Cummins 855 motorima zapremine 14 l ili sami tip motora kaže 855 kubičnih inča.
Nađe ih se dan-danas pokretnih i vitalnih...tu u selu pokraj mene poznanik ih ima dva i još jedan za dijelove. Ima i New Hollanda 8970 s 240 ks i kaže da je taj NH naspram ovih dječja igračka i po snazi i po učinku.
Inače on kaže da ti traktori imaju 350 ks makar su deklarirani na 280 ks...rekao sam mu da takav osjećaj je posljedica velike zapremine motora te s tim i velikog okretnog momenta.
Imali su ih na svakom kombinatu tu kod mene i svi traktoristi za njih imaju samo riječi tipa "nenormalno jak", " osjetno jači od novog jd 8520", "kad smo prvi puta podrivali (ustvari radili su krtičnu drenažu) zapeli smo za panja u zemlji...traktor je samo malo promijenio zvuk i...strgao nam sve šerafe na dvije felge od snage"... affraid

majs

Broj postova : 683
Lokacija : D.Selo
Registriran : 28.08.2008
11


Korisnički profil

[Vrh] Go down

Re: Motori

Postaj by Fidelito on 14/3/2010, 09:15

Jesuli li ti traktori od poznanika sigli sa Oborova? To su profesionalni strojevi za ozbiljan rad, samo je problem kod nas (kao i sa svim zglobnim traktorima) što nije bilo u opticaju baš puno priključaka za rad. U odnosu na zglobnog IMT-a (kuću) Verastile je pojam pouzdanosti u radu. Sa IMTom stalno je bilo problema (posvuda gdje su bili u upotrebi), em transmisije, em pucanje poluosovina, pa diferencijali i tako u krug, dok se za ove skoro nije znalo u radioni. Evo da probam koji video stavit, da se vidi o čemu se radi:

http://www.youtube.com/watch?v=6CGfyr-de90

http://www.youtube.com/watch?v=-VJEA6pgV3I
avatar
Fidelito

Broj postova : 4464
Lokacija : Moslavina
Zanimanje : Poljoprivrednik - ministar
Registriran : 17.05.2008
117


Korisnički profil

[Vrh] Go down

Re: Motori

Postaj by majs on 14/3/2010, 09:32

Prva 2 je kupio gdje i ti JD-a tamo negdje prije 13-14 god. Od samog početka jedan je bio za rad, a jedan "donor organa". Mislim da su ih u Agroposavini imali 4 kom - bio sam tamo u vrijeme licitacija ali se nismo bavili ozbiljno poljoprivredom tako da nisam ozbiljno ni gledao traktore...više onako radi satisfakcije.
Ovog trećeg je kupio u Oborovu za siću prije cca 4-5 god jer traktor nije imao kvačilo/kuplung...ovima je to bio problem (nisu znali gdje naručiti) a on je na onom "donoru" imao komplet ispravno - tak da i taj sad radi.
Znaš možda čovjeka? Radi oko 400 ha zemlje...

majs

Broj postova : 683
Lokacija : D.Selo
Registriran : 28.08.2008
11


Korisnički profil

[Vrh] Go down

Re: Motori

Postaj by Fidelito on 14/3/2010, 09:54

Vjerovatno se ne poznajemo, ali taj traktor sa oborova je trakor koji sam spominjao (sa prakse), točnije jedan od dva. Viđao sam takav (taj?) traktor kako tanjura parcelu sa južne strane autoputa, istočno od Ježeva. Drago mi je da su još u pogonu, to je znak kvalitete. Samo, kako sam rekao, muči ih nedostatak adekvatnih priključaka. I još danas slogan Versatile traktora je jednostavnost i robusnost - upravo kakav po meni traktor i treba biti.
avatar
Fidelito

Broj postova : 4464
Lokacija : Moslavina
Zanimanje : Poljoprivrednik - ministar
Registriran : 17.05.2008
117


Korisnički profil

[Vrh] Go down

Re: Motori

Postaj by majs on 14/3/2010, 10:05

Tako je, koordinate su ti dobre. Tu sam i ja blizu...samo s dr strane autoputa a zemlje imam i s jedne i druge strane.
Onaj drugi s Oborova ako se ne varam je završio u reciklaži...kao i još dosta vrijednih strojeva uništenih nepažljivim rukovanjem. I sam sam kupio par strojeva iz Oborova koji su novi koštali npr. 36 tis DM za par tisuća kn.
Sad su se malo preobratili (novi direktor) pa se više pazi na strojeve a i na samu agrotehniku koja je bila u najmanju ruku smiješna.

majs

Broj postova : 683
Lokacija : D.Selo
Registriran : 28.08.2008
11


Korisnički profil

[Vrh] Go down

Re: Motori

Postaj by politicar on 27/5/2010, 21:37

Mozda nije tema prikladna ali imam pitanje u vezi motora.

Naime,motor na kombajnu(iveco 140ks non turbo),kada se ugrije na radnu temperaturu tesko pali,odnosno jako puno vrti dok neupali.
Sta bi bio moguc problem?

Kada je hladan ,i nakon dugo nepaljenja odlicno pali,samo je problem kada je vruc.
Inace motor je odlican,nidgje nekvasi,nedimi,netrosi ulje,snazan......

_____________
Pravila foruma!
Postavljanje slika!




RAKIJA CONNECTING PEOPLE
avatar
politicar

Broj postova : 4269
God : 84
Lokacija : Đakovo
Registriran : 23.04.2009
44

→→→ : Facebook poljoprivredni forum!!!



Korisnički profil http://www.poljoprivredni-forum.biz/t1027-politicar

[Vrh] Go down

Stranica 2 / 5. Previous  1, 2, 3, 4, 5  Next

Prethodna tema Sljedeća tema [Vrh]

- Similar topics

DOPUŠTENJA
Ne moľeą odgovarati na postove.