AKTIVNE TEME
» Uputstva za korištenje Deutz Fahr Topliner
by SteveO Yesterday at 20:32

» Agro Dan
by Agro Dan Yesterday at 09:35

» Koji je ovo motokultivator
by iwanho Yesterday at 09:05

» Ursus 1634 radionički priručnik
by drazen Yesterday at 08:16

» Treba pomoc HITNO
by robertdavidloan Yesterday at 06:19

» literatura o popravku motora torpedo b536pj
by shparnet 14/12/2017, 13:45

» Utovarivač kašika John Deere 653 MSL
by SteveO 13/12/2017, 21:16

» Novi način stavljanja videa
by robertdavidloan 13/12/2017, 18:02

» Prodajem Utovarivac stajnjaka - GRAJFER
by iwanho 8/12/2017, 15:32

» PRODAJEM Italijansku Vocarsku frezu PIPALICU
by poljomarkets 8/12/2017, 11:19

» PRODAJEM BERAC / TRESAC za VISNJE, SLJIVE, MASLINE
by poljomarkets 8/12/2017, 11:17

» PRODAJEM Vocarsku frezu PIPALICU
by poljomarkets 8/12/2017, 11:15

» Bazga
by Zvona 7/12/2017, 20:16

» IMT 560
by marko milenkovic 7/12/2017, 15:06

» MC cormick mtx 125
by stjepan 5/12/2017, 21:16

» Poticaji u poljoprivredi (4)
by krizic 5/12/2017, 13:08

» VTZ - Vladimirec
by VTZ 3/12/2017, 17:23

» Torpedo 9006 obnavljanje ( oživljavanje)
by Valentino 3/12/2017, 11:36

» Staje za tov junad
by azizm 30/11/2017, 11:46

» New Holland
by Markan489 30/11/2017, 09:13

» John Deere-vaše mišljenje.
by Fidelito 29/11/2017, 18:12

» claas 456
by tomybrzic 27/11/2017, 21:52

» Supružnici ista adresa otvaranje Opg-a ili Obrt-a
by markach 27/11/2017, 19:46

» Zetor 6340
by Nina31 27/11/2017, 08:09

» MIO Standard
by Aca A 26/11/2017, 19:08

» OPG kao dopunska djelatnost
by Đuro Japarić 25/11/2017, 17:55

» ARONIJA
by andrusko 19/11/2017, 13:02

» Vijesti vezane za poljoprivredu
by kulak25 17/11/2017, 13:25

» Kupujem 2 gume 420/70R24
by drazen 14/11/2017, 17:02

» Kako povezati alternator umesto diname na MTZ-52
by posetilac 14/11/2017, 16:56







Slike

Stranica 40 / 40. Previous  1 ... 21 ... 38, 39, 40

Prethodna tema Sljedeća tema Go down

Re: Slike

Postaj by vedran_kc on 15/1/2016, 10:11

Ovako, mislim da je kod tvog traktora jako propuštanje. Problem je vjerojatno u sigurnosnom ventilu na cilindru, to može biti uzrok i pregrijavanja. Drugo, koliki pritisak daje na priključnici? Možda nebi bilo loše zamjeniti ventil radnog tlaka, ako se puno radi već se sigurno izrabio.

Kad je priključen i podignut teži priključak i kad se ugasi traktor tada mjerimo vrijeme, ako se spusti za manje od pola sata, mora se otkloniti kvar propuštanja. Ako se tako na silu radi dolazi do pregrijavanja i brzog trošenja pumpe.

Hladnjak nije potreban, moj traktor radi sa oko 2 t na hidrauliku i nikad nije problem temperatura ulja, ali mora biti sve ispravno. Moj ne popusti kad je ugašen u mjesec dana ni 10 cm.
avatar
vedran_kc

Broj postova : 2178
God : 29
Lokacija : Podravina
Zanimanje : poljoprivreda
Registriran : 10.03.2008
29


Korisnički profil

[Vrh] Go down

Re: Slike

Postaj by Bare on 15/1/2016, 10:54

ovi ću dana izmjerit pritisak,još nisam,al očito je niži jel pod teretom ne diže.sa starim glavnim ventilom(onim ispod sjedala što ga drže dva imbusa,nešto i podigne,sa novim samo na prazno radi).hidraulik se pregrijava od kada pamtim.rasipač 1300kg,vani +35,nakon pola sata počne popuštat,pa ga ugasim da se oladi.90% posla s tim traktorom radim sa nošenim priključcima,tako da mi je hidraulik,vjerojatno već i izrađen.pre dve godine sam nosio pomoćne cilindre na reparaturu,pa mi desni cilindar već slini (malčer na desnu stranu 900kg),poluge hidraulika su mi već 4 puta pucale.
avatar
Bare

Broj postova : 611
God : 37
Lokacija : Srijem
Zanimanje : poljodjelac
Registriran : 10.03.2008
20


Korisnički profil

[Vrh] Go down

Re: Slike

Postaj by vedran_kc on 15/1/2016, 11:32

Nebi se smjelo pregrijavati dok je sve ispravno, pogotovo kad hidraulik stalno drži na jednoj visini.
Ono što ste mjenjali sa 2 inbusa je razvodnik zadnjih poluga hidraulke. Kad se on mijenja moraju se poštivati pravila montaže kako bi sjeo ne oštećen isto tako i šuplji vijak (dovod ulja) i kako bi gumica sjela ne oštećena. Gumica mora biti kvalitetna, obične neće dobro sjesti. Ako montaža nije bila dobra isto se može događati kako je navedeno.
Radni ventil se nalazi tamo gdje ulazi tlačna cijev u kučište hidraulika, dakle iza desne noge kad se sjedi na sjedalu. To je onaj veliki vijak s gornje strane kučišta hidraulika na kojeg ide 36 ključ. Radni ventil služi kako pritisak nebi prošao 180-200 bara.
Sigurnosni ventil cilindra hidraulike služi kad dođe do jakog trzaja na polugama i hidroudara kako nebi poknuo cilindar (kad recimo na neravnom putu skoči priključak, on propusti). Taj ventil zna ostati otvoren i ulje iz cilindra izlazi i hidraulika zadnjih poluga postane slaba. On je sa lijeve strane kučišta hidraulika, veliki inbus 12 kod ručice za uključivanje kardana, treba specijalni alat za njegovu demontažu/montažu.
avatar
vedran_kc

Broj postova : 2178
God : 29
Lokacija : Podravina
Zanimanje : poljoprivreda
Registriran : 10.03.2008
29


Korisnički profil

[Vrh] Go down

Re: Slike

Postaj by ludvig_II on 15/1/2016, 15:14

ja sam mišljenja bare da ti je najjeftinija solucija to čudo prodati u staro željezo i kupiti nešta novo ... ili?

ko još danas vozi torpedo i imt Embarassed

_____________
Ko tebe kruhom ti njega kamenom bangehead

" V A Ž N A  N A P O M E N A"

Poštovani mi forumaši moje postove ne shvaćajete strog ozbiljno jer proizlaze iz ne baš zdrave osobe  

Hvala i živili vi meni  

Alkoholičar sam i time se dičim
avatar
ludvig_II

Broj postova : 685
God : 43
Lokacija : Valpovo
Zanimanje : Jebator radoznalih
Registriran : 14.10.2015
36


Korisnički profil

[Vrh] Go down

Re: Slike

Postaj by Stojko Gaboli on 15/1/2016, 15:36

@ludvig_II je napisao/la:ja sam mišljenja bare da ti je najjeftinija solucija to čudo prodati u staro željezo i kupiti nešta novo ... ili?

ko još danas vozi torpedo i imt Embarassed

kume ja se potpuno slažem s tobom

Stojko Gaboli

Broj postova : 9
Lokacija : Topoline
Registriran : 20.12.2015
7


Korisnički profil

[Vrh] Go down

Re: Slike

Postaj by Haso on 15/1/2016, 16:15

@ludvig_II je napisao/la:ja sam mišljenja bare da ti je najjeftinija solucija to čudo prodati u staro željezo i kupiti nešta novo ... ili?

ko još danas vozi torpedo i imt Embarassed
Slike sa poljoinfo, nema boljeg od torpeda za kultiviranje i takve poslove. Malo troši okretan, jedino mu brzina nije neka...Ovako čovjek prerađuje trakotre u Srbiji, jednog dana i moj td 48 bude poslan na preradu. Odvojena kabina, komfor na razini i vozi dok se ne raspadne, a dijelova ima kolko hočeš. Samo bi mu ja ostavil originalnu haubu ljepša mi je.











Cijena za to po meni nije pretjerana. Kopirano iz posta: Nova kabina, kutije za alat, i kutija za akomulator, rezervoar za gorivo, hauba i farbanje, 3200 e ojačavanje hidraulike sa pomoćnim klipovima i blokadom 300e, menjač sa strane 200e, radni farovi oko100e i još instalacija će me koštati oko 200e

Haso

Broj postova : 2178
God : 20
Lokacija : Virje
Zanimanje : Tehničar za mehatroniku
Registriran : 23.11.2010
40


Korisnički profil http://www.poljoprivredni-forum.biz/t2581-haso

[Vrh] Go down

Re: Slike

Postaj by Bare on 15/1/2016, 16:54

@ludvig_II je napisao/la:ja sam mišljenja bare da ti je najjeftinija solucija to čudo prodati u staro željezo i kupiti nešta novo ... ili?

ko još danas vozi torpedo i imt Embarassed

traktor je kod mene još od '85-te,nov kupljen.zadnjih godina sam dosta uložio u njega,tako da ga ne vrijedi prodavat, kad ni ne vrijedi neke pare.uzeo sam novi traktor,td sam potpuno izbacio iz sjetve i kultivacije od ove godine,al još uvijek ima dosta posla za td.a i na njemu je kamata 0%
avatar
Bare

Broj postova : 611
God : 37
Lokacija : Srijem
Zanimanje : poljodjelac
Registriran : 10.03.2008
20


Korisnički profil

[Vrh] Go down

Re: Slike

Postaj by Luka 9006 on 15/1/2016, 17:27

@ludvig_II je napisao/la:ja sam mišljenja bare da ti je najjeftinija solucija to čudo prodati u staro željezo i kupiti nešta novo ... ili?

ko još danas vozi torpedo i imt Embarassed

Jao kada takvo nesto procitam... Mad
Koliko ja znam si ti isto imao krsa u dvoristu. Onaj imt 560 mislim, to si prodao ili si i ti ipak jedan od nas ? Laughing

_____________
Voziti Traktore TORPEDO znaci stediti. Very Happy Cool
avatar
Luka 9006

Broj postova : 463
Lokacija : Moslavina
Registriran : 09.02.2014
15


Korisnički profil http://www.poljoprivredni-forum.biz/t5624-pozdrav-d https://www.youtube.com/channel/UCYbLFPv3uvv8hgXB_6dRQeA

[Vrh] Go down

Re: Slike

Postaj by Fidelito on 15/1/2016, 17:42

Lijepo je čovijek sredio ovog Torpeda, ali sasvim nepotrebna intervencija na haubi i kabini, zapravo bila bi nepotrebna da radi TX-a.... Koliko bi koštao takav posao da se kvalitetno 'obnovi' TX, samo farbanje i sređivanje kabine - mehaniku ne dirati (zapravo treba odraditi par sitnica kada je kabina dole?

Inače što se tiče upotrebe 'starih traktora'.... kada ljudi nauče što je to ROI (return of investment), onda možemo razgovarati o tome 'koji je traktor bolji'. Prije toga razgovor nema smisla. A to što je netko uvjeren kako će kukuruzi bolje roditi samo ako oreš sa novim traktorom - ostavimo te priče za sajam i trgovce (kojima ta priča često znači kruh). Mene uvijek nekako više interesira ona ekonomska strana priče. Znači cijena radnog sata, povrat investicije, ukupni trošak proizvodnje i jedinična cijena koštanja onoga što si proizveo... Na taj dio imamo nekakav utjecaj i treba taj utjecaj maksimalno okrenuti u svoju korist, dok na onaj drugi dio (otkupna cijena na tržištu) nemamo i tu je badave plakati.
avatar
Fidelito

Broj postova : 4451
Lokacija : Moslavina
Zanimanje : Poljoprivrednik - ministar
Registriran : 17.05.2008
116


Korisnički profil

[Vrh] Go down

Re: Slike

Postaj by Haso on 15/1/2016, 17:53

@Fidelito je napisao/la:Lijepo je čovijek sredio ovog Torpeda, ali sasvim nepotrebna intervencija na haubi i kabini, zapravo bila bi nepotrebna da radi TX-a.... Koliko bi koštao takav posao da se kvalitetno 'obnovi' TX, samo farbanje i sređivanje kabine - mehaniku ne dirati (zapravo treba odraditi par sitnica kada je kabina dole?
To je čovjek sam napravio kabinu i ostalu limariju nije prerada kabine od TX-a, nebi znao kolko bi došlo samo farbanje. Budem probao nabavit broj od čovjeka pa pošaljem u pp.

Haso

Broj postova : 2178
God : 20
Lokacija : Virje
Zanimanje : Tehničar za mehatroniku
Registriran : 23.11.2010
40


Korisnički profil http://www.poljoprivredni-forum.biz/t2581-haso

[Vrh] Go down

Re: Slike

Postaj by Fidelito on 15/1/2016, 17:55

@Haso je napisao/la:
@Fidelito je napisao/la:Lijepo je čovijek sredio ovog Torpeda, ali sasvim nepotrebna intervencija na haubi i kabini, zapravo bila bi nepotrebna da radi TX-a.... Koliko bi koštao takav posao da se kvalitetno 'obnovi' TX, samo farbanje i sređivanje kabine - mehaniku ne dirati (zapravo treba odraditi par sitnica kada je kabina dole?
To je čovjek sam napravio kabinu i ostalu limariju nije prerada kabine od TX-a, nebi znao kolko bi došlo samo farbanje. Budem probao nabavit broj od čovjeka pa pošaljem u pp.

Ma vidim da je sam radio kabinu i haubu, da je moj traktor u stanju onoga od čega je počeo - ja tu ne bih ništa dirao. Ali svatko ima svoje veselje a neki višak vremena, a i talenta i strpljenja za te stvari.
avatar
Fidelito

Broj postova : 4451
Lokacija : Moslavina
Zanimanje : Poljoprivrednik - ministar
Registriran : 17.05.2008
116


Korisnički profil

[Vrh] Go down

Re: Slike

Postaj by Haso on 15/1/2016, 18:00

@Fidelito je napisao/la:
@Haso je napisao/la:
@Fidelito je napisao/la:Lijepo je čovijek sredio ovog Torpeda, ali sasvim nepotrebna intervencija na haubi i kabini, zapravo bila bi nepotrebna da radi TX-a.... Koliko bi koštao takav posao da se kvalitetno 'obnovi' TX, samo farbanje i sređivanje kabine - mehaniku ne dirati (zapravo treba odraditi par sitnica kada je kabina dole?
To je čovjek sam napravio kabinu i ostalu limariju nije prerada kabine od TX-a, nebi znao kolko bi došlo samo farbanje. Budem probao nabavit broj od čovjeka pa pošaljem u pp.

Ma vidim da je sam radio kabinu i haubu, da je moj traktor u stanju onoga od čega je počeo - ja tu ne bih ništa dirao. Ali svatko ima svoje veselje a neki višak vremena, a i talenta i strpljenja za te stvari.  
Meni je želja samo imat odvojenu kabinu, jer s tim je komfor višestruko povečan, nema prašine, propuha i može se zagrijat kabina bez problema. O starog neudobnog napravio starog udobnog trakotra Smile I s takvim investicijama kod starijih trakotra se investicja vrati par puta brže nego da se kupuje drugi traktor samo zbog komfora.

Haso

Broj postova : 2178
God : 20
Lokacija : Virje
Zanimanje : Tehničar za mehatroniku
Registriran : 23.11.2010
40


Korisnički profil http://www.poljoprivredni-forum.biz/t2581-haso

[Vrh] Go down

Re: Slike

Postaj by Fidelito on 15/1/2016, 18:24

@Bare je napisao/la:ovi ću dana izmjerit pritisak,još nisam,al očito je niži jel pod teretom ne diže.sa starim glavnim ventilom(onim ispod sjedala što ga drže dva imbusa,nešto i podigne,sa novim samo na prazno radi).hidraulik se pregrijava od kada pamtim.rasipač 1300kg,vani +35,nakon pola sata počne popuštat,pa ga ugasim da se oladi.90% posla s tim traktorom radim sa nošenim priključcima,tako da mi je hidraulik,vjerojatno već i izrađen.pre dve godine sam nosio pomoćne cilindre na reparaturu,pa mi desni cilindar već slini (malčer na desnu stranu 900kg),poluge hidraulika su mi već 4 puta pucale.

Ako budeš mjerio pritisak u hidraulici na vanjskim priključnicama onda sistem može pokazivati tlak u granicama normale na tom mjestu a da poluge ne mogu dizati - ako onaj ventil koji štiti polužje od preopterećenja propušta. Trebao bi izmjeriti i radni tlak u samom sistemu polužja, ali da su poluge opterećene (kada 'ne može dignuti'). To možeš napraviti ako imaš vanjske cilindre tako da pokušaš spojiti manometar na liniju koja napaja vanjske cilindre hidraulike, vjerovatno najjednostavnije riješenje, samo treabš T komad spojiti. Ako ne može postići dovoljan tlak u tom sistemu - onda je očito da negdje propušta (a recimo možeš dobiti dovoljan tlak na priključnicama). To treba ispitati.
avatar
Fidelito

Broj postova : 4451
Lokacija : Moslavina
Zanimanje : Poljoprivrednik - ministar
Registriran : 17.05.2008
116


Korisnički profil

[Vrh] Go down

Re: Slike

Postaj by drazen on 15/1/2016, 19:10

Jako mi je simpatičan ovaj prerađeni Torpedo! Wink
avatar
drazen

Broj postova : 1259
God : 46
Lokacija : Dubrava
Registriran : 23.07.2008
35


Korisnički profil

[Vrh] Go down

Re: Slike

Postaj by Fidelito on 15/1/2016, 19:39

@drazen je napisao/la:Jako mi je simpatičan ovaj prerađeni Torpedo! Wink

Dobar je, ali kada malo razmislim to ne bi prošlo tehnički kod nas, sada (osim ako nije homologirao kabinu, to jest dobio sve certifikate za nju, što ne vjerujem da bi se isplatilo). Zapravo ovisi kada je traktor napravljen (godina proizvodnje u knjižici), ali bilo bi dosta pitanja po toj kabini.
avatar
Fidelito

Broj postova : 4451
Lokacija : Moslavina
Zanimanje : Poljoprivrednik - ministar
Registriran : 17.05.2008
116


Korisnički profil

[Vrh] Go down

Re: Slike

Postaj by deere power on 15/1/2016, 19:52

ne gledaju jos kabine iovako previse gledaju Very Happy prolazi bez problema, ima ih koji imaju kabine od dx/rx ti još bolje izgledaju prepravljeni, a ima i ovih jako puno, nije loše vidio sam to odavno i svidja mi se

_____________
yellow and green, runs like a dream!
avatar
deere power

Broj postova : 5203
God : 32
Lokacija : -
Zanimanje : poljoprivrednik
Registriran : 30.12.2008
78


Korisnički profil http://www.poljoprivredni-forum.biz/predstavite-se-f10/deere-power-t686.htm?highlight=deere+power

[Vrh] Go down

Re: Slike

Postaj by zrine89 on 15/1/2016, 20:22

Čovjek je napisao da je uložio u tu prepravku oko 3500 eura sa izveđenom ručice menjača sa strane.

avatar
zrine89

Broj postova : 4163
God : 28
Lokacija : Podravski Podgajci
Zanimanje : Ratarstvo
Registriran : 10.03.2008
63

→→→ : O SEBI

Korisnički profil

[Vrh] Go down

Re: Slike

Postaj by Haso on 15/1/2016, 20:30

@Fidelito je napisao/la:
@drazen je napisao/la:Jako mi je simpatičan ovaj prerađeni Torpedo! Wink

Dobar je, ali kada malo razmislim to ne bi prošlo tehnički kod nas, sada (osim ako nije homologirao kabinu, to jest dobio sve certifikate za nju, što ne vjerujem da bi se isplatilo). Zapravo ovisi kada je traktor napravljen (godina proizvodnje u knjižici), ali bilo bi dosta pitanja po toj kabini.
Jedini certifikat koji trebaš imat je onaj da imaš sva stakla na kabini, ostalo nije bitno. cheers Prije zbog toga neče proć tehnički nego zbog tog jer nije originalna kabina. Very Happy


Zadnja promjena: Haso; 15/1/2016, 20:33; ukupno mijenjano 1 put.

Haso

Broj postova : 2178
God : 20
Lokacija : Virje
Zanimanje : Tehničar za mehatroniku
Registriran : 23.11.2010
40


Korisnički profil http://www.poljoprivredni-forum.biz/t2581-haso

[Vrh] Go down

Re: Slike

Postaj by Fidelito on 15/1/2016, 20:32

Kod nas je bila (svojevremeno) priča da od određenog godišta traktora kabina ili zaštitni luk moraju biti sa homologacijom (samo kao 'orginal', a nije dolazilo u obzir nekakve velike prepravke ili samogradnje). Ali samo od određenog godišta, oni stariji mogu i bez ičega i sa bilo kakvom kabinom. Naravno, moraju biti sva (sigurnosna, nikako pleksi) stakla na mjestu ako imaš kabinu sa staklima. A moj traktor ima jedno pleksi staklo na kabini u orginalu, pa je to onda OK.


Zadnja promjena: Fidelito; 15/1/2016, 22:34; ukupno mijenjano 1 put.
avatar
Fidelito

Broj postova : 4451
Lokacija : Moslavina
Zanimanje : Poljoprivrednik - ministar
Registriran : 17.05.2008
116


Korisnički profil

[Vrh] Go down

Re: Slike

Postaj by 577 on 15/1/2016, 22:09

Normalno ko ne zna luk mora imat atest , kabina pločicu brojeve da je orginal meni je gledao ovaj na tehničkom .
Sad traže ali ajd veze za neke opet rade.
avatar
577

Broj postova : 2641
God : 29
Lokacija : Otok
Zanimanje : Tehničar za željeznički promet
Registriran : 10.02.2011
28

→→→ : VIŠE

Korisnički profil

[Vrh] Go down

Re: Slike

Postaj by deere power on 15/1/2016, 22:39

di su brojevi na starim torpedima i imt-e???

_____________
yellow and green, runs like a dream!
avatar
deere power

Broj postova : 5203
God : 32
Lokacija : -
Zanimanje : poljoprivrednik
Registriran : 30.12.2008
78


Korisnički profil http://www.poljoprivredni-forum.biz/predstavite-se-f10/deere-power-t686.htm?highlight=deere+power

[Vrh] Go down

Re: Slike

Postaj by 577 on 15/1/2016, 22:44

Neznam gdje koji ima moj ima odmah lijeo u kabini godina i još nešto. ispod prve šajbe odmah
avatar
577

Broj postova : 2641
God : 29
Lokacija : Otok
Zanimanje : Tehničar za željeznički promet
Registriran : 10.02.2011
28

→→→ : VIŠE

Korisnički profil

[Vrh] Go down

Re: Slike

Postaj by Haso on 15/1/2016, 23:13

U selu ima 4-5 traktora sa uradi sam kabinama za koje odma vidiš da su home made jer ne izgledaju na ništa i nemaju problema s time pri registraciji. Neznam ko bi prigovarao za ovu kabinu...U najgorem slučaju se premjesti pločica sa original kabine a nek dokažu da nije...
Propala tvornica nema nigdje podataka koji mogu opovrgnut da nije original.

Haso

Broj postova : 2178
God : 20
Lokacija : Virje
Zanimanje : Tehničar za mehatroniku
Registriran : 23.11.2010
40


Korisnički profil http://www.poljoprivredni-forum.biz/t2581-haso

[Vrh] Go down

Re: Slike

Postaj by 577 on 15/1/2016, 23:29

To je tako jer su ljudi na tehničkom takvi kod nas nema.
Vozi majstoru i radi ovaj je na 539 moro vozit majstoru radit ram s atestom da rega .
A utedno bio svak god ne teh bez kabine
avatar
577

Broj postova : 2641
God : 29
Lokacija : Otok
Zanimanje : Tehničar za željeznički promet
Registriran : 10.02.2011
28

→→→ : VIŠE

Korisnički profil

[Vrh] Go down

Re: Slike

Postaj by Fidelito on 16/1/2016, 11:23

@Haso je napisao/la:U selu ima 4-5 traktora sa uradi sam kabinama za koje odma vidiš da su home made jer ne izgledaju na ništa i nemaju problema s time pri registraciji. Neznam ko bi prigovarao za ovu kabinu...U najgorem slučaju se premjesti pločica sa original kabine a nek dokažu da nije...
Propala tvornica nema nigdje podataka koji mogu opovrgnut da nije original.

U mojoj kabini (Torpedo TX) postoji pločica sa brojem atesta. Home-made kabina može biti bolja i sigurnija od orginala, ali ako nije atestirana - zakon to ne priznaje. To nema veze sa kvalitetom konstrukcije i izrade, nego samo sa birokracijom. Samo je pitanje koliko razumjevanja imaju ljudi koji to u praksi moraju provesti (zakon). Na primjer mogli bi se striktno držati zakona i odbiti registrirati mnoge traktore što opet znači da će mnogi vlasnici takvih traktora voziti po cesti neregistrirani sa svim posljedicama (teško da bi svi odmah išli to riješavati ili kupovati novije traktore). Zato je bolje u praksi malo pogledati kroz prste i registrirati jer je to puno manja šteta, nego da se traktori ne registriraju. Ioanko s vremenom ti stariji traktori polako će izlaziti iz upotrebe a svi novi moraju imati to riješeno, tako da će vrijeme ionako riješiti taj problem.
avatar
Fidelito

Broj postova : 4451
Lokacija : Moslavina
Zanimanje : Poljoprivrednik - ministar
Registriran : 17.05.2008
116


Korisnički profil

[Vrh] Go down

Stranica 40 / 40. Previous  1 ... 21 ... 38, 39, 40

Prethodna tema Sljedeća tema [Vrh]

- Similar topics

DOPUŠTENJA
Ne moľeą odgovarati na postove.