AKTIVNE TEME
» Agro Dan
by Agro Dan 9/12/2017, 09:31

» Prodajem Utovarivac stajnjaka - GRAJFER
by iwanho 8/12/2017, 15:32

» PRODAJEM Italijansku Vocarsku frezu PIPALICU
by poljomarkets 8/12/2017, 11:19

» PRODAJEM BERAC / TRESAC za VISNJE, SLJIVE, MASLINE
by poljomarkets 8/12/2017, 11:17

» PRODAJEM Vocarsku frezu PIPALICU
by poljomarkets 8/12/2017, 11:15

» Bazga
by Zvona 7/12/2017, 20:16

» IMT 560
by marko milenkovic 7/12/2017, 15:06

» MC cormick mtx 125
by stjepan 5/12/2017, 21:16

» Poticaji u poljoprivredi (4)
by krizic 5/12/2017, 13:08

» VTZ - Vladimirec
by VTZ 3/12/2017, 17:23

» Torpedo 9006 obnavljanje ( oživljavanje)
by Valentino 3/12/2017, 11:36

» Staje za tov junad
by azizm 30/11/2017, 11:46

» New Holland
by Markan489 30/11/2017, 09:13

» John Deere-vaše mišljenje.
by Fidelito 29/11/2017, 18:12

» claas 456
by tomybrzic 27/11/2017, 21:52

» Supružnici ista adresa otvaranje Opg-a ili Obrt-a
by markach 27/11/2017, 19:46

» Zetor 6340
by Nina31 27/11/2017, 08:09

» MIO Standard
by Aca A 26/11/2017, 19:08

» OPG kao dopunska djelatnost
by Đuro Japarić 25/11/2017, 17:55

» ARONIJA
by andrusko 19/11/2017, 13:02

» Vijesti vezane za poljoprivredu
by kulak25 17/11/2017, 13:25

» Kupujem 2 gume 420/70R24
by drazen 14/11/2017, 17:02

» Kako povezati alternator umesto diname na MTZ-52
by posetilac 14/11/2017, 16:56

» Mini traktori
by jaki 13/11/2017, 08:25

» ORANJE 3
by marijogjulic 12/11/2017, 12:47

» Japanska jabuka kaki (Diospyros kaki)
by misoo83 11/11/2017, 23:59

» Rotacioni plug
by kolekcionar 11/11/2017, 16:54

» AGmat
by paor 8/11/2017, 18:36

» ljekovito bilje
by jaki 5/11/2017, 09:54

» Zetor 4712, 74. Godište
by dejanz11 2/11/2017, 20:20







CASE

Stranica 2 / 7. Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Next

Prethodna tema Sljedeća tema Go down

Re: CASE

Postaj by Fidelito on 18/12/2008, 22:48

Prvo moraš znati točno koje dijelove trebaš, a za to se ide na CNH site gdje je katalog svih dijelova sa orginalnim brojevima i opisom. Ja inače imam i CD rom negdje koji sam podosta platio jer kada sam naručivao dijelove nisu bili dostupni kod Case-a online. Nađeš si online dealera koji bi ti poslao dijelove u Europu sa napomenom da sve plaćaš unaprijed. Neki hoće, neki neće ali većinom hoće. Naručiš odabrane dijelove, zamoliš da ti uračunaju troškove prijevoza i platiš, naravno, unaprijed. Manje dijelove hitno možeš naručiti da ti pošalju npr. DHL-om ili UPS-om ili FEDEX-om (brza dostava), veće dijelove koji nisu hitni zamoliš da stave u dobru kutiju i dostavu avionom u ZGB. To je jeftinije nego brza dostava ali traje tjedan-dva. U principu biraš si partnera kod kojeg kupuješ u Americi koji ti želi to dostaviti avionom (a to se kod njih sve sređuje telefonski). Možeš i organizirati kompletnu dostavu odavde. Teške dijelove možeš dostaviti i pomorskim kontejnerom zbirno (to je najjeftinije ali traje 1-3 mjeseca). Možeš kupiti i rabljene dijelove ako imaš 'muda' (neki blok, kučište i sl.) na otpadu koji rastavlja strojeve.

Kod case-a cijela se priča isplati jer su dijelovi u Europi neusporedivo skuplji nego u SAD-u. Ali kod JD-a nema velike razlike u cijeni, jedino je razlika u cijeni aftermarket dijelova (koje je u SAD-u razvijeno). CASE AF kombajni jednaki su onima u SAD-u tako da dijelovi pašu, dok je na primjer JD imao potpuno drugačije serije kombajna za Europu nego one za SAD. Kako je danas ne znam, ali znam da kod JD-a postoje znatne razlike u cijeni dijelova u HR.

AFTERMARKET dijelovi- dijelovi koji nisu orginalni ali koji zamjenjuju originalne dijelove - zamjenski dijelovi. Npr. manžeta za prednju poluosovinu za Opel Campo 60 i neku kunu aftermarket a oko 800 Kn orginalna (pa me čovijek u servisu po službenoj dužnosti uvjeravao da se ti dijelovi uopće ne mogu uspoređivati, i tu sam se složio - neusporedivi su po cijeni).

I još jedno: znate zašto se isplati samo sa novim strojem u servis?
Zato jer se novi stroj ne bi trebao kvariti.
avatar
Fidelito

Broj postova : 4451
Lokacija : Moslavina
Zanimanje : Poljoprivrednik - ministar
Registriran : 17.05.2008
116


Korisnički profil

[Vrh] Go down

Re: CASE

Postaj by tafe42 on 19/12/2008, 10:02

@Fidelito je napisao/la:
I još jedno: znate zašto se isplati samo sa novim strojem u servis?
Zato jer se novi stroj ne bi trebao kvariti.

Sa novim strojem neideš u servis samo kad se nešto pokvari, već i preventivno, radi pregleda i promjene dijelova koji se brže habaju, jer njihovim kvarom može nastati i 100 puta veći kvar i trošak od preventivnog servisiranja!
avatar
tafe42

Broj postova : 349
God : 31
Lokacija : Rešetari
Registriran : 12.03.2008
0


Korisnički profil

[Vrh] Go down

Re: CASE

Postaj by mladen on 19/12/2008, 11:56

fidelito hvala na objasnjenju.
znaci tebe u biti i ne izadju puno djelovi u SADu ako ih unapred mjenjas jedino ako je hitno onda je papreno Wink

_____________
covjek se uci dok je ziv i na kraju umre budala
avatar
mladen

Broj postova : 573
God : 33
Lokacija : Brcko Distrikt
Registriran : 19.03.2008
1


Korisnički profil

[Vrh] Go down

Re: CASE

Postaj by Fidelito on 20/12/2008, 11:15

U potpunosti se slažem sa idejom da se preventivnim održavanjem može uštedjeti i vremena i novca. Ali ako ti preventivno održavanje radi čovijek koji ne radi sa strojem koji možda uopće nije nikada radio sa kombajnom u životu ili nije vidio sličan stroj do sada kako on može znati što je bitno za dobar rad kombajna? Išao je u školu i na tečajeve bla, bla, ali ipak mislim da svako najbolje poznaje svoj stroj sa kojim radi. A promjeniti remen, ulje ili ležaj to mislim da mogu i sam (moja cijena rada van sezone kada radim za sebe: doručak, ručak i večera koje ionako pojedem).

Cijena rada ovlaštenog servisa: cijena dolaska, cijena rada sata servisera, pa tu su obavezno orginalni rezervni dijelovi za koje se nikada točno ne zna kada će doći, pa onda još jedan dolazak da se ti dijelovi ugrade i još uvijek ponešto. Vidiš sve firme koje prodaju i održavaju strojeve imaju administraciju (ljude zadužene za nabavu, pa za prodaju, pa skladište rezervnih dijelova, pa su tu troškovi marketinga, oglašavanja, nastupanja na sajmovima, pokrivanje garantnih obaveza, itd itd.). Ti ljudi nekako trebaju sebi zaraditi za plaću a nisu produktivna zanimanja (kao npr. serviseri), a tu je i 'gazda' ili ti sama firma koja mora donositi dobit. Ako želiš potpunu uslugu to sve lijepo platiš, a oni te uvjeravaju da ti je prijeko potrebno preventivno održavanje koje ti samo oni mogu ponuditi. Nekada su i u pravu, neke stvari zaista može odraditi samo servis, ali ako očekuješ da drugi rješe tvoje probleme (mislim da pokrenu stroj koji je u kvaru) to sve gore navedeno lijepo i platiš. Jedino kada se sigurno isplati zvati ovlašteni servis je kada je stroj pod garancijom, jer je u tom slučaju šarafanje po stroju očio kršenje garantnog ugovora.

A preventivno održavanje možeš (moraš) raditi i sam. Tako sam u razgovoru sa iskusnijim (starijim) ljudima - mehaničarima tako jednom konstatirao da se sa produljenjem intervala promjene ulja u motoru bude skratio radni vjek tih motora (zaist mislim da sa promjenom ulja na 500 RS i recimo euro 3 normom motor ne bude trajao 17000 RS a bilo ih je i sa preko 20000). Čovijek mi je na to jednostavno odgovorio: Sam si određuješ kada ćeš mijenjati ulje u motoru. Ako misliš da je 500 RS previše, sam si prepolovi interval izmjene. I mislim da je bio u pravu.

Nekako se ne mogu oteti dojmu da je cijeli sustav kupovina-korištenje-održavanje strojeva namješten da mi korisnici i vlasnici strojeva redovno mijenjamo strojeve (to jest stalno kupujemo novo) i tako održavamo industriju na svoju štetu. Moderni strojevi (uzmimo zadnjih 20-tak godina) u biti ne nude ništa revolucionarno novo, ne povećava im se trajnost, ne smanjuje se potrošnja, jedino od revolucije u održavanju produžio se interval promjene ulja, i konfor vozača (to su prije nudili samo neki, sada je to postao standard). Tu su ekolozi 'natovarili' eko norme koje su sve rigoroznije i koje treba zadovoljiti i to sve debelo na račun korisnika (i u nabavnoj cijeni i u cijeni goriva). Sa napredkom elektronike strojevi su opremljeni sa svim i svačim, i to je naizgled kao puno 'skupe' opreme u kabini, a ako se to proizvodi u dovoljno velikim serijama to je najjeftiniji dio stroja. Još ako složiš elektroniku da ti na primjer kontrolira rad motora ili mjenjača, i lijepo složiš da pristup ima samo ovlašteni servis i evo nas kod vječne bračne zajednice između dilera-servisera (i tvornice preko njih) i korisnika. Dok (ih) nas smrt ne rastavi. Ili smrt stroja, ili servisa ili gazde. Pa što prvo nastupi.

P.S. U zagrebačkom dijalektu kaže se: Oženili su te...
avatar
Fidelito

Broj postova : 4451
Lokacija : Moslavina
Zanimanje : Poljoprivrednik - ministar
Registriran : 17.05.2008
116


Korisnički profil

[Vrh] Go down

Re: CASE

Postaj by mladen on 20/12/2008, 14:15

potpisujem tvoj post u potpunosti mudrac clap

_____________
covjek se uci dok je ziv i na kraju umre budala
avatar
mladen

Broj postova : 573
God : 33
Lokacija : Brcko Distrikt
Registriran : 19.03.2008
1


Korisnički profil

[Vrh] Go down

Re: CASE

Postaj by Bare on 10/5/2009, 20:35

nova serija,koja ''drzi temelje'' na starijem afx2388.stroj me je odusevio.radi se o kombajnu sa nepuni 300ks,axialnim rotorom,i kosom od oko 6 i po metara.cijena mu je oko175-180 000e +pdv (novi sad)



dole se vide 2 para rotora(zajedno 4)za razbacivanje ostataka

unutrasnjost je vrlo kvalitetna


inace tamo preko su prodali otprilike 30-tak case kombajna ukljucujuci i axialne,i svi poprilice rade izvrsno..
avatar
Bare

Broj postova : 611
God : 37
Lokacija : Srijem
Zanimanje : poljodjelac
Registriran : 10.03.2008
20


Korisnički profil

[Vrh] Go down

Re: CASE

Postaj by Fidelito on 10/5/2009, 21:47

Axialni kombajni u ovom dijelu Europe pokazali su se u najboljme svjetlu. Žanje se suha pšenica, podosta kukuruza i soja za što su specijalisti. U njemačkoj gdje vlaga se u žetvi pšenica može popeti i do 18-20 % i još ako je neka tvrda (kvalitetna sorta) i evo komplikacija. Ni drugim kombajnima tu nije lako, da se razumijemo. Jedan amerikanac je izrekao zanimljivu stvar o aksijalnim kombajnima, a to je da kada rade dobro, podesi ga bilo kako i raditi će dobro, a kada radi loše podešavaj ga kako god želiš i raditi će loše. Inače ova 'nova' serija je dobro provjerena 88 (80) serija, prvi puta izašla na tržište davne čini mi se 1978 (?) godine, naravno podosta dotjerane, ali u biti isti stroj. Jednostavan i pouzdan, to su mi rekli kada sam kupovao svoj kombajn u servisu CASE IH u Njemačkoj. Što je dobro ne treba mijenjati, samo malo po malo dotjerivati. Ovo je rezultat 30 godina dotjerivanja. I još uvijek se dobro prodaje. To je u biti zadnji ostatak International Harvestera danas. Sve ostalo od te velike kompanije se odavno prestalo proizvoditi. Mnogi ni ne znaju da je uopće postojao IHC. Prije 30 godina revolucionaran, a i danas odličan.
avatar
Fidelito

Broj postova : 4451
Lokacija : Moslavina
Zanimanje : Poljoprivrednik - ministar
Registriran : 17.05.2008
116


Korisnički profil

[Vrh] Go down

Re: CASE

Postaj by Bare on 11/5/2009, 03:17

da to je nasljednik prvog kombajna sa axialnim rotorom u svijetu....
avatar
Bare

Broj postova : 611
God : 37
Lokacija : Srijem
Zanimanje : poljodjelac
Registriran : 10.03.2008
20


Korisnički profil

[Vrh] Go down

Re: CASE

Postaj by pingo on 11/5/2009, 09:51

Gledam taj ali i ostale nove kombajne i sve si mislim kako je to To much .
Taj novi Case mi izgleda kao da treba pažnje na tone . Kako jedan seljak može naučiti o održavanju tako kompleksnog stroja ? Što više gledam te nove strojeve to si više mislim kako bi trebala biti posebna zanjimanja odnosno barem opsežniji kursevi za radnike na tim strojevima . Tu mislim na tečaje , posjete tvornici gdje se praktično radi dan ili dva na upoznavanju kombajna i načina na koi je sastavljen , rad u polju i slično . Prekompleksni postaju ti strojevi i to me zapravo žalosti jer danas sutra će mi biti lakše pozvati nekoga da mi izvrši njivu nego se sam zanimati sa tim . Sva sreća pa ima DF polovnjaka u koje se još kužim .

_____________
Neznamsejapotpisat
avatar
pingo

Broj postova : 4918
Lokacija : Slavonski Brod
Registriran : 09.03.2008
3

→→→ : VIŠE

Korisnički profil

[Vrh] Go down

Re: CASE

Postaj by Bare on 11/5/2009, 12:11

to isto mos rec i za svoj traktor...pa svaki stroj koji ima puno zica i senzora je kompleksan.za nekog ko vrsi poprilicno Ha godisnje,nece se zadovoljit manjim kombajnom premda je jednostavniji.na sajmu je bila jedna Laverda,za koju pise da je u jednoj god. ovrsila 1700ha,ili ropa tigar koja je povadila 1000ha repe.kursevi za radnike na takvim strojevima u europi postoje..kad vrijede cijelo bogatstvo....
avatar
Bare

Broj postova : 611
God : 37
Lokacija : Srijem
Zanimanje : poljodjelac
Registriran : 10.03.2008
20


Korisnički profil

[Vrh] Go down

Re: CASE

Postaj by pingo on 11/5/2009, 14:31

Ne mislim na žice i senzore nego kompletno gledano kombajn poput toga je tri klase kompliciraniji stroj od nekog modernog traktora . Toliko rotora , puževa , osovina , remenica , lančanika i hidrauličnog prijenosa za svaku živu sitnicu ... sve se iz kabine podešava odnosno rad i najmanje drnde je praćen na kompjuteru u kabini . Ono čega se bojim da osobno i nakon više od 15 godnina kombajniranja svih vrsta usjeva ali i rada na drugim strojevima gdje se traži neko znanje ili iskustvo operatera opet ne bi znao iskoristiti stroj poput toga kombajna jer je napravljen tako da se sve podešava tako da za ispravan rad kombajna trebaš provjeriti vrijednosti 30 ili više stavki .

U traktor na drugoj strani stavi bilo kojeg mulca unutra i on će na kraju dana izaći pun sebe dok na kombajnu takvog kova ne bi znao sječku uključiti a da ne govorim o nekom optimalnom kombajniranju .

_____________
Neznamsejapotpisat
avatar
pingo

Broj postova : 4918
Lokacija : Slavonski Brod
Registriran : 09.03.2008
3

→→→ : VIŠE

Korisnički profil

[Vrh] Go down

Re: CASE

Postaj by Bare on 11/5/2009, 16:15

eh,pa ne moze svako biti pravi kombajner..... Wink
na danasnjim modernim kombajnima,trazi se dobro znanje,upucenost u stroj,razumjevanje i hladna glava.....
osobno ne bih imao nista protiv ovakvog stroja.....osim poprilican broj Ha za vrsit....... Neutral
ma nauci se radit i na najkompliciranijem kombajnu....nije to kvantna fizika.....
avatar
Bare

Broj postova : 611
God : 37
Lokacija : Srijem
Zanimanje : poljodjelac
Registriran : 10.03.2008
20


Korisnički profil

[Vrh] Go down

Re: CASE

Postaj by pingo on 11/5/2009, 16:38

Slažem se da se nauči ali šta ako to potraje .
Kažem samo da si kod kupovine takvog kombajna doslovno prepušten na milost servisa . Traktor ako je malo napredniji je isto patnja da boli glava ako je servis "ažuran" a pokvari mu se neka sitnica možda jednom ili dva puta u godini. Zato imam dva traktora pa je malo lakše ali šta činiti sa takvim kombajnom kada se sezona završi za 10 dana radio on ili stojao u kvaru . Još se onda sjetim tvojih priča o StepCo firmi i svega mi je dosta.

_____________
Neznamsejapotpisat
avatar
pingo

Broj postova : 4918
Lokacija : Slavonski Brod
Registriran : 09.03.2008
3

→→→ : VIŠE

Korisnički profil

[Vrh] Go down

Re: CASE

Postaj by Bare on 11/5/2009, 18:04

onda u agriu il preko dunava u novi sad......
istina je to sto kazes....
avatar
Bare

Broj postova : 611
God : 37
Lokacija : Srijem
Zanimanje : poljodjelac
Registriran : 10.03.2008
20


Korisnički profil

[Vrh] Go down

Re: CASE

Postaj by Fidelito on 11/5/2009, 22:36

Case af stara serija mehanički je jednostavan, sami bi se začudili kako su to elegantno rješili sa minimalnim brojem dijelova. Noviji modeli (2188 i 2388 i vjerovatno ovaj gore prikazani) imaju malo više monitora (gubitak zrna u vršidbi i podešavanje kombajna: sita, ventilator i sl.) ali još nije ovisan o kompjuteru (zapravo za ovaj gore nisam više siguran ali u kabini mi se čini isti kao 2388). 7010, 8010, itd su potpuno druga priča. Druga konstrukcija, navodno nema remenja (hidraulički pogoni svega na vršalici), pogon bubnja pomoću CVTa, itd.. Kako su dječije bolesti rješene na tim modelima sada su navodno OK, ali kako je recimo 8010 dvostruko skuplji u startu od 2388, ne vjerujem da ima dvostruki kapacitet (jedino što ne trebaš dva čovijeka). Ali treba te grdosije 'nahraniti', to znači veeeeliki heder, i dobru 'štrajsu' kamiona ili prikolica da to odvoze. Pod uvijetom da nema zastoja na bertoji. Kada sve to zbrojiš ne bih htio 8010, puno bolje bi mi 'legao' 2388. Da živim u Kansasu ili Australiji ili možda Kazahstanu, možda, ali samo možda 8010. Uz dobar servis, naravno (u Kazahstanu teško). I nekako ti je poznati kombajn uvijek bolje leži, ne moraš ići u 'školu' toliko, možeš i malo 'markirati' sa nastave. A kada je riječ o održavanju u servisu, samo ih pitaj koliko kombajna tog tipa trenutno održavaju i koliko su ih prodali do sada (ili recimo da li imaju remen rotora trenutno na skladištu i koliko košta). Onda će sve biti jasno koliko su stručni (pod uvijetom da su im mehaničari uopće ikada radili sa kombajnima, mislim kao kombajneri). Ima mahera, ali rijetki su.
avatar
Fidelito

Broj postova : 4451
Lokacija : Moslavina
Zanimanje : Poljoprivrednik - ministar
Registriran : 17.05.2008
116


Korisnički profil

[Vrh] Go down

Re: CASE

Postaj by Bare on 12/5/2009, 09:26

da ovaj 5088.iznutra je vrlo slican 2388,ima u stupu kabine info stup,ali nema screen,to ide mislim uz nadoplatu.ako je je hidraulicni pogon svega,to je puno bolje rjesenje nego remenei.jest da su hidr.motori skuplji,al su i dalego trajniji od remenja.serija 8 je pre-prevelika.
ovaj 5088 bi se zadovoljio godisnje sa min. 600ha,da bi otplatio samog sebe.
2388 sam imao prilike vidjeti uzivo u njem.ima karakteristicnu ''guzicu'' po kojoj ga je lako prepoznati,da se ne radi o obicnom kombajnu.....
nema do dobrog starog IH-a
instalacija na 5088 je 12v sto me zacudilo,dva akumulatora,paralelno spojena...
avatar
Bare

Broj postova : 611
God : 37
Lokacija : Srijem
Zanimanje : poljodjelac
Registriran : 10.03.2008
20


Korisnički profil

[Vrh] Go down

Re: CASE

Postaj by Fidelito on 12/5/2009, 16:21

da 12V je i na mom 1660. Ne slažem se sa tobom da je hidraulički pogon svega bolje rješenje. Remen je jednostavan i jeftin, u normalnoj upotrebi skoro nepoderiv, sa tom hidraulikom koju regulira elektronika bilo je najviše teškoća kod 8010. Prepuno senzora, ventila a godinu dana na prvoj seriji nisu mogli otkriti greške. Kada su otkrili greške u konstrukciji povukli su cijelu seriju na doradu. I skupo je to rješenje, a popravak samo uz ovlašteni servis, nema tu uradi sam (problematična je zapravo diagnostika kvara). A znaš kako je u ovlaštenom servisu, mijenjaju dijelove dok ne poprave. A sretni vlasnik plaća. Pa tko može duže, da li vlasnik ima više novaca ili na centralnom skladištu dijelova. Ponekad i poprave kvar. Zato bolje remenčić, pa 'uradi sam'. pa i sam premijer je rekao da sada treba 'stegnuti remen', a što da stegneš ako imaš 8010? Jedino možda onaj remen na alternatoru i klima kompresoru (ako i to nije hidraulički pogon)... Ili da 'digneš tlak' u hidrauličkom sustavu...
avatar
Fidelito

Broj postova : 4451
Lokacija : Moslavina
Zanimanje : Poljoprivrednik - ministar
Registriran : 17.05.2008
116


Korisnički profil

[Vrh] Go down

Re: CASE

Postaj by pingo on 13/5/2009, 12:15

A kako na remen vratiš rotor u nazad ako je zaštopan ?
Ako je pogonjen uljem to je čas posla i peglaj dalje .

_____________
Neznamsejapotpisat
avatar
pingo

Broj postova : 4918
Lokacija : Slavonski Brod
Registriran : 09.03.2008
3

→→→ : VIŠE

Korisnički profil

[Vrh] Go down

Re: CASE

Postaj by Bare on 13/5/2009, 12:36

na taj hidraulicni pogon sam gledao sa stajalista da se na mojoj vadilici sve vrti pomocu hidr. motora i nikakvi problema sa njima nisam imao.to sigurno moze i pingo potvrditi sa svojom vadilicom?
dok mi je na novom kombajnu odma prve sezone puko remen koji pokrece bubanj....da je bio hidro motor,ne bi bilo nista,a ovako op po djepu....zato vise volim hidro motore...i sto kaze pingo,zastopa se,samo ga provrti unazad.
avatar
Bare

Broj postova : 611
God : 37
Lokacija : Srijem
Zanimanje : poljodjelac
Registriran : 10.03.2008
20


Korisnički profil

[Vrh] Go down

Re: CASE

Postaj by Gost on 13/5/2009, 13:16

@Robert je napisao/la:na taj hidraulicni pogon sam gledao sa stajalista da se na mojoj vadilici sve vrti pomocu hidr. motora i nikakvi problema sa njima nisam imao.to sigurno moze i pingo potvrditi sa svojom vadilicom?
dok mi je na novom kombajnu odma prve sezone puko remen koji pokrece bubanj....da je bio hidro motor,ne bi bilo nista,a ovako op po djepu....zato vise volim hidro motore...i sto kaze pingo,zastopa se,samo ga provrti unazad.


Čini mi se da je taj tvoj kombajn sve ostalo samo nije "novi kombajn". Smile Drži se ti svog Torpeda rusa, a ja ću svoga IMT i rusa pa onda nećemo imat više problema i ceremonija. Wink

Gost
Gost


[Vrh] Go down

Re: CASE

Postaj by Fidelito on 13/5/2009, 13:46

Kako sam u prijašnjim postovima opisao, samo jednom mi se zaštopao bubanj i to isključivo mojom greškom 'u koracima'. Inače postoji ključ (kojeg ja nisam dobio sa kombajnom) dugačak 1-1.5 metra sa kojim se rotor vrati nazad ručno. Hidraulički pogoni i cvt pogon rotora su svakako 'luksuznija' rješenja, tehnički naprednija, možda to ekonomski i može podnijeti 8010 i sa svojim kapacitetom to sve 'financijski pokriti', ali kada vidim kamo svijet ide (premijer nam priča o 'petoj' brzini, a meni se čini da smo u onoj na kojoj piše 'R') treba se lagano pripremati za kameno doba. I kada kupuješ(m) rabljeno svakako prednost dati jednostavnim rješenjima, pa 'uradi sam'. Na kraju krajeva u engleskom jeziku i postoji izraz 'over-engineered' što bi se prevelo kao previše konstruiran ili natovaren sa svime i svačim, pa treba razmišljati i o tome. Sa druge strane neke stvari koje su se nekada činile suvišne (npr. kabina, klima uređaj) danas su postale standard na strojevima, sve je to relativno. Ali sigurno znamo da složeniji sustavi trebaju kvalitetnije održavanje, a kada si prepušten sam sebi bolje je ići u smjeru konstrukcijske jednostavnosti.
avatar
Fidelito

Broj postova : 4451
Lokacija : Moslavina
Zanimanje : Poljoprivrednik - ministar
Registriran : 17.05.2008
116


Korisnički profil

[Vrh] Go down

Re: CASE

Postaj by agrotraders on 23/5/2009, 15:48

Fidelito,
Spomenuo si probleme sa hederom serije 810. Kakve probleme imaš s njime?
Ja imam heder serije 925 ni ja baš nisam srećan.

_____________
"Rad je stvorio čoveka i on ga održava u živiotu"
Nerad je stvorio gospodu-pitam se" zašto još žive?"
avatar
agrotraders

Broj postova : 52
God : 41
Lokacija : silbaš-Bačka Palanka-APV
Zanimanje : poljoprivrednik-elektroničar
Registriran : 25.11.2008
0


Korisnički profil http://www.struhar.dzaba.com

[Vrh] Go down

Re: CASE

Postaj by Fidelito on 23/5/2009, 18:21

Uz sva podešavanja previsoko mi kosi soju. A onda mi amerikanci sa kojima sam bio u kontaktu kažu da 810 heder ne može kao takav pokositi soju dovoljno nisko. Postoji i firma u americi koja obnavlja i dorađuje te hedere da mogu pokositi soju dovoljno nisko. Moj heder je star i poderan i trebao bi svakako dobru obnovu ili kupiti cijeli novi heder (što mi je skupo). Trebam za njega novu kosu, obnoviti vitlo i još dosta toga. Otkada sam kupio kombajn idem iz sezone u sezonu sa nadom još ova sezona i gotovo. Srećom, kosim samo sebi i nemam puno žita a sa druge strane stavljati nove prste i kosu za soju mi je bezveze, ali morati ću to učiniti ionako. Nego koji kombajn imaš uz taj 825 heder?
avatar
Fidelito

Broj postova : 4451
Lokacija : Moslavina
Zanimanje : Poljoprivrednik - ministar
Registriran : 17.05.2008
116


Korisnički profil

[Vrh] Go down

Re: CASE

Postaj by agrotraders on 24/5/2009, 02:00

Nije 825 već 925. Mene ubijaju ti uvlačni prsti na spirali i osovina koja ih nosi. Neznam da ih rešim pa to ti je da p...š . Ja mogu nisko kositi no ti prsti ... Evil or Very Mad A nemam ni katalog delova pa mi nije baš zgodna situacija. Suspect
To je stari 541 iz 1982 god. Al nek nebi tih prstiju bilo bi jako dobro. Izuzetno lepo radi (Čisto).To je sa slamotresima međutim hteo bih axijala pošto ameri kažu da se izuzetno dobro adaptira za pasulj-malo loma. Išao bi sa pik-apom. Imaš li iskustava ?
Kakva je razlika između tvoje serije 16 i serije 14?
Molim te neki sajt za delove da se upoznam sa cenama i malo saveta oko nabavke istih. Pošto ovi Zastupnici u N.Sadu neće ni savetom da pomognu a ne deo da nabave. pig

_____________
"Rad je stvorio čoveka i on ga održava u živiotu"
Nerad je stvorio gospodu-pitam se" zašto još žive?"
avatar
agrotraders

Broj postova : 52
God : 41
Lokacija : silbaš-Bačka Palanka-APV
Zanimanje : poljoprivrednik-elektroničar
Registriran : 25.11.2008
0


Korisnički profil http://www.struhar.dzaba.com

[Vrh] Go down

Re: CASE

Postaj by Fidelito on 24/5/2009, 05:53

Imaš katalog dijelova online na CASE web siteu za većinu njihovih strojeva. Evo probao sam i na američkom site-u ga nema (541 kombajn) ali na njemačkom postoji, tamo se moraš prijaviti i logirati.
Nisam radio grah, imao sam to u planu, ali sa ovim cijenama uvoznog kineskog graha to nema smisla započinjati. AF radi malo loma, može se fino adaptirati za grah, ali trebao bi drugi heder, to jest nekakav pick up (ovisi o tehnologiji vršidbe), direktnom košnjom biti će veliki gubitci. Serije 14 i 16 skoro su jednake kasnije u seriji 16 ugrađivanj su drugi motori (CDC umjesto Navistara koji je ugrađivan u početku). Nisam radio sa serijom 14 ali radi se o praktički jednakom kombajnu.

ovo bi trebalo biti ono što te interesira:
avatar
Fidelito

Broj postova : 4451
Lokacija : Moslavina
Zanimanje : Poljoprivrednik - ministar
Registriran : 17.05.2008
116


Korisnički profil

[Vrh] Go down

Stranica 2 / 7. Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Next

Prethodna tema Sljedeća tema [Vrh]

- Similar topics

DOPUŠTENJA
Ne moľeą odgovarati na postove.