AKTIVNE TEME
» Poticaji u poljoprivredi (4)
by paor Yesterday at 19:21

» Agro Dan
by Agro Dan Yesterday at 09:29

» claas 456
by tomybrzic 20/11/2017, 18:08

» ARONIJA
by andrusko 19/11/2017, 13:02

» Vijesti vezane za poljoprivredu
by kulak25 17/11/2017, 13:25

» Kupujem 2 gume 420/70R24
by drazen 14/11/2017, 17:02

» Kako povezati alternator umesto diname na MTZ-52
by posetilac 14/11/2017, 16:56

» Mini traktori
by jaki 13/11/2017, 08:25

» ORANJE 3
by marijogjulic 12/11/2017, 12:47

» Japanska jabuka kaki (Diospyros kaki)
by misoo83 11/11/2017, 23:59

» Rotacioni plug
by kolekcionar 11/11/2017, 16:54

» AGmat
by paor 8/11/2017, 18:36

» ljekovito bilje
by jaki 5/11/2017, 09:54

» Zetor 4712, 74. Godište
by dejanz11 2/11/2017, 20:20

» udomljavanje konja
by ines-ory 2/11/2017, 18:43

» Kukuruz 2017
by marijogjulic 1/11/2017, 16:30

» Kotlić , ražanj , roštilj ....
by kulak25 31/10/2017, 19:41

» New Holland TL90
by stjepan 30/10/2017, 21:17

» Bazga
by Zvona 28/10/2017, 12:04

» Sjetva/zetva uljane repice 2016/2017
by opg biotrava 26/10/2017, 20:14

» New Holland
by stjepan 26/10/2017, 20:08

» Sjetva/Žetva ječma 2014/2015g
by paor 26/10/2017, 18:57

» Pšenica 2017/2018
by kulak25 24/10/2017, 16:35

» Kupujem nosač utega za imt 560 85g
by kulak25 23/10/2017, 10:53

» Plava nafta (zakonodavstvo)
by stjepan 22/10/2017, 20:31

» 558
by 577 20/10/2017, 20:51

» rauola..
by paor 19/10/2017, 20:31

» Obilazak polja
by deere power 19/10/2017, 17:52

» MF 30xx / 31xx radionicki prirucnik
by politicar 18/10/2017, 22:39

» Deutz Fahr Agrotron 4.85s
by Tomo89 18/10/2017, 22:12







Automobili

Stranica 5 / 8. Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Next

Prethodna tema Sljedeća tema Go down

Re: Automobili

Postaj by angel_fire on 13/2/2013, 15:17

@branko je napisao/la:To je stari fordov motor unutra (1,6 ;2.0 i 2.2 su razvijeni s PSA grupom i rade se u francuskoj) samo mu je nadodan common rail od Delphi-ja, sam motor je maltene neuništiv , brat ga ima u mondeu i 1996.g. (ali bez common raila) i dosad je natukao nekih 300 000 bez da je išta dirano na njemu osim reparature turbine i to tek nedavno. U početku je bilo problema sa softwerom koji je na nekim primjercima (115 ks verzija) znao zezati ali je to kasnije riješeno, krivo je mapirao EGR ventil pa je u određenim uvjetima znao trzati ( posebno hladan). kod mene je tu verziju imao kolega ali on na svome nije imao tih problema, prodao ga je prošle godine s cca 250 tkm (veterinar je pa natuće dosta km) . Zato bih ti preporučio da ga isprobaš hladnog na nekom usponu, a ako je auto iz uvoza nemoj žaliti novaca otiđi s njime u ovlašteni servis nek ga pregledaju. Što se tiče ovjesa, limarije tu nijedan od fordova nema nikakvih problema. U mojoj su obitelji tri mondea, brat ima taj iz 1996 i novi iz 2010 (2.0 tdci 140 ks) i ja imam 2004 1.8 benzinac iz 2004 i mogu reći da je održavanje jeftinije od većiine ostalih firmi. A ostalo sve ovisi o bivšem vlasniku tj. u kakvim ga je uvjetima vozio, koliko ima stvarnih km i kako je održavan.
Auto stiže iz Njemačke,2003 godiste,85 kw,196000 presao servisna knjiga,na 160000 promjenjen remen na 180000 turbina,auto kupujem od prijatelja tako da je na sigurno

_____________
gunners till I die
Santi Cazorla <333

angel_fire

Broj postova : 353
Lokacija : BiH
Registriran : 20.09.2012
16


Korisnički profil

[Vrh] Go down

Re: Automobili

Postaj by Bare on 13/2/2013, 18:22

@Fidelito je napisao/la:
@Bare je napisao/la:
@bećar je napisao/la:Bare pa onaj novi 3.0tdi sa 313ks i to još u Avant izvedbi brije toga camara i uzduž i popreko.

Fidelito za pick up-ove nisam ništa rekao, to je sila da, ali taj Camaro mi nije nikako legao.


poslusaj pjesmu..zove se ''audi mašina'' Cool


bratic mi ima amera-forda f350.
....
ma to je prepredugacko..ne moze se na normalnoj cesti okrenit s njim nit ga di parkirat.bolji je manji kamioncic,bar manje trosi,a isto tereta vuce...il neki japanski pick up,ovaj zapadne kako hoces il nasjedne...nimalo mi se ne svidja...predugacko cudo.nema ni 100%-tnu blokadu zadnjeg diffa-a,nego lsd...i to je jos dodatni paket...inace,samo otvorene diferencijale ima..

Je li taj ford registriran za 'C' kategoriju ili ima minimalnu nosivost (i onda 'B' kategroiju)? Kolika je nosivost, je li dizel, kakav je mjenjač (automatik ili 'obični') i koliko realno troši.......? Nekako mi čudno izgleda full-size pickup bez udvojenih kotača natrag....

benzinac oko 200kw.za vozacku ne znam,koja kategorija,u njemackoj je.realno trosi +20 litara
avatar
Bare

Broj postova : 611
God : 37
Lokacija : Srijem
Zanimanje : poljodjelac
Registriran : 10.03.2008
20


Korisnički profil

[Vrh] Go down

Re: Automobili

Postaj by Bare on 13/2/2013, 18:31



Niva ide svuda, ali ja nemam pickup radi terenske vožnje (toga ima jako malo), meni puno više treba auto za svaki dan i dostavno vozilo. Tu je Niva ipak nešto lošija, jer ima jako malo prostora u njoj, samo dvoja vrata (u pickup ubaciš paletu iza viličarom i pet ljudi) i više troši od prosječnog japanskog diesel Pickup-a novije generacije (ali to jako ovisi o načinu vožnje). Tu i tamo ima malo vožnje po poljskom putu, ali toga ima jako malo u ukupnoj kilometraži. Za Nivu obavezno treba prikolica ako išta želiš prevesti sa njom od tereta. Plin u Nivi je dobra stvar, ali je i dodatni trošak (atest, registracija, odražvanje). Pickup je registriran kao tertno vozilo (veći trošak registracije) ali se odbija 100% troškova, i kod uvoza/kupovine je samo trošak PDV-a, nema posebnih poreza kao za osobna vozila. [/quote]


pick up nema bas nestu prostraniju unutrasnjost od nive,a ako nivi dodas vecu prikolicu,vise ce tereta vuc nego pick-up..niva sa atestom i prikolicom su 40% cijene pick-upa.
avatar
Bare

Broj postova : 611
God : 37
Lokacija : Srijem
Zanimanje : poljodjelac
Registriran : 10.03.2008
20


Korisnički profil

[Vrh] Go down

Re: Automobili

Postaj by Fidelito on 13/2/2013, 19:32

Pickup na koji mislim (i u kojem se svaki dan vozim) može povesti komotno 5 ljudi, (ima 4 vrata, jest da je zadnja klupa turbo-neudobna, ali ja se na njoj ionako skoro nikada ne vozim) i 1000 kg tereta (u kištri) po cesti, manje po terenu. Ima 75 ks, ide sporo, ubrzanja nikakva kao i potrošnja (6.5 Litara). Možeš na to sve dodati i prikolicu, ali preslab je motor za to. Ali na slab motor se sa vremenom navikneš i to ti kao postane normalno.
avatar
Fidelito

Broj postova : 4444
Lokacija : Moslavina
Zanimanje : Poljoprivrednik - ministar
Registriran : 17.05.2008
116


Korisnički profil

[Vrh] Go down

Re: Automobili

Postaj by deutzpower on 13/2/2013, 20:24

e tu je niva u prednosti, 80 konja motor, 1,7 benzin, a ako se ugradi HHO sistem u nju, postošnja se skoro prepolovi, samo što je HHO tehnologija dosta skupa u startu, čak negdje skoro ko plin sa sve atestom, al se potrošnja prepolovi

_____________
avatar
deutzpower

Broj postova : 1087
God : 23
Lokacija : na cesti
Zanimanje : vozač
Registriran : 29.05.2011
22


Korisnički profil

[Vrh] Go down

Re: Automobili

Postaj by Đuka VT on 13/2/2013, 23:19

jel ima neko konkretnih iskustva s tim HHO generatorima? nevjerujem baš u to.

E da pick up pirat http://www.youtube.com/watch?v=HmKG6raANdg

_____________
.....
avatar
Đuka VT

Broj postova : 746
Lokacija : Virovitičko-Podravska
Registriran : 07.05.2010
11


Korisnički profil http://www.poljoprivredni-forum.biz/predstavite-se-f10/ouka-vt-t1945.htm

[Vrh] Go down

Re: Automobili

Postaj by Fidelito on 14/2/2013, 07:57

HHO nisam probao. Ali ako se radi o jednostavnoj elektrolizi vode na kisik i vodik, pa onda korištenje tog vodika kao goriva - teorija kaže da to nije racionalno. (da je elektroliza sa 100% iskoristivosti, što nije jer je iskoristivost cca 30%, koliko u elektrolizi potrošiš - toliko u motoru dobiješ, jer tu struju za elektrolizu isto treba taj motor proizvesti, a u proizvodnji struje iskoristivost isto nije 100%). Ako se radi o elektrolizi.... Uglavnom posjetio sam neke webstranice i ljudi tvrde kako je potrošnja goriva smanjena 25%, ako se može postići toliko smanjenje onda bi se u teoriji trebalo postići da auto radi samo na vodu. Zanimljivo je da na tim stranicama nisam mogao pronaći kompetentno ispitivanje, jer nečija tvrdnja da troši oko xx% manje ne zanči puno. Treba ispitivati sa instrumentima. A nitko da se toga primi, pa da se to prihvati kao tehnološko riješenje ili odbaci. Ali postoji jedan vrlo zanimljiv filmić o industriji automobila i nafte;



obratite pažnju na onaj opel iz 59' i na potoršnju istog....
avatar
Fidelito

Broj postova : 4444
Lokacija : Moslavina
Zanimanje : Poljoprivrednik - ministar
Registriran : 17.05.2008
116


Korisnički profil

[Vrh] Go down

Re: Automobili

Postaj by kresimir72 on 14/2/2013, 08:14

@Fidelito je napisao/la:Pickup na koji mislim (i u kojem se svaki dan vozim) može povesti komotno 5 ljudi, (ima 4 vrata, jest da je zadnja klupa turbo-neudobna, ali ja se na njoj ionako skoro nikada ne vozim) i 1000 kg tereta (u kištri) po cesti, manje po terenu. Ima 75 ks, ide sporo, ubrzanja nikakva kao i potrošnja (6.5 Litara). Možeš na to sve dodati i prikolicu, ali preslab je motor za to. Ali na slab motor se sa vremenom navikneš i to ti kao postane normalno.
Koje je auto u pitanju?

kresimir72

Broj postova : 503
God : 45
Lokacija : ZG
Registriran : 16.02.2012
7


Korisnički profil

[Vrh] Go down

Re: Automobili

Postaj by branko on 14/2/2013, 08:59

Kolega ih je napravio jedno desetak komada, ugradio je dva u corsu 1.1 rezultat je bila nešto smanjena potrošnja ali i rikavanje prvo akumulatora nakon 6 mjeseci, jedino je bilo dobro što su mu priznali garanciju ali mu je otišao i alternator. Teoretski to sve sasvim dobro funkionira ali praksa je pokazala sasvim druge rezultate. Naime za kvalitetan rad potrebno je malo više od pukog sastavljanja elektroda tj. posebni materijali za izradu te za auto ugradnja generatora s 6 čelija jer tada napon pada na nekih 2,16 V po čeliji uz potrošnju od 20A. kod korištenja samo jedne čelije je previsoki napon i dolazi do pojačanog zagrijavanja te uslijed toga veće proizvodnje pare a ne vodika. Kao najbolji materijal za izradu se spominje SS 316L te kondicioniranje (priprema) elektroda. dosta o tome imaš na http://www.hrastovic-inzenjering.hr/primjena-energije/energetski-clanci/465-tehnologija-hho-generatora.html i http://www.mojautonavodu.com/
avatar
branko
Admin
Admin

Broj postova : 3626
God : 48
Lokacija : Z druge strane bare
Registriran : 09.03.2008
44


Korisnički profil http://www.farmphoto.com/fpv2/AuthorHistory.aspx?auth=frabrne

[Vrh] Go down

Re: Automobili

Postaj by Fidelito on 14/2/2013, 09:32

@kresimir72 je napisao/la:
@Fidelito je napisao/la:Pickup na koji mislim (i u kojem se svaki dan vozim) može povesti komotno 5 ljudi, (ima 4 vrata, jest da je zadnja klupa turbo-neudobna, ali ja se na njoj ionako skoro nikada ne vozim) i 1000 kg tereta (u kištri) po cesti, manje po terenu. Ima 75 ks, ide sporo, ubrzanja nikakva kao i potrošnja (6.5 Litara). Možeš na to sve dodati i prikolicu, ali preslab je motor za to. Ali na slab motor se sa vremenom navikneš i to ti kao postane normalno.
Koje je auto u pitanju?

Opel (isuzu) Campo, 2001. godina proizvodnje. 4 vrata. 4x4. Bezjačka oprema.


@branko je napisao/la:Kolega ih je napravio jedno desetak komada, ugradio je dva u corsu 1.1 rezultat je bila nešto smanjena potrošnja ali i rikavanje prvo akumulatora nakon 6 mjeseci, jedino je bilo dobro što su mu priznali garanciju ali mu je otišao i alternator. Teoretski to sve sasvim dobro funkionira ali praksa je pokazala sasvim druge rezultate. Naime za kvalitetan rad potrebno je malo više od pukog sastavljanja elektroda tj. posebni materijali za izradu te za auto ugradnja generatora s 6 čelija jer tada napon pada na nekih 2,16 V po čeliji uz potrošnju od 20A. kod korištenja samo jedne čelije je previsoki napon i dolazi do pojačanog zagrijavanja te uslijed toga veće proizvodnje pare a ne vodika. Kao najbolji materijal za izradu se spominje SS 316L te kondicioniranje (priprema) elektroda. dosta o tome imaš na http://www.hrastovic-inzenjering.hr/primjena-energije/energetski-clanci/465-tehnologija-hho-generatora.html i http://www.mojautonavodu.com/

Onako, iz prve ruke, koliko je realno smanjena potrošnja kada je takav sustav ugrađen u auto?

Ako je 'otišao' alternator i akumulator - to je znak da se troši dosta struje. Nije mi jasan taj princip rada na vodik, točno se zna da je jako mala iskoristivost proizvodnje vodika elektrolizom, skoro sav vodik za komercijalnu upotrebu proizvodi se iz zemnog ili ukapljenog plina. Zatim ponovno vodik zajedno sa kisikom u motoru (obrnutim procesom od elektrolize) pretvaramo u energiju. Ali i ta strana procesa nema 100% iskoristivost. I sada bi to kao trebalo biti racionalno. Nešto u toj teoriji ne 'štima'.
avatar
Fidelito

Broj postova : 4444
Lokacija : Moslavina
Zanimanje : Poljoprivrednik - ministar
Registriran : 17.05.2008
116


Korisnički profil

[Vrh] Go down

Re: Automobili

Postaj by branko on 14/2/2013, 11:27

prema svemu što sam našao na netu ali ono što je on dobio kao uputstvo za izradu je potrošnja od 10A u startu odnosno 20A kada sistem proradi tj. kada se zagrije, to je preporučena potrošnja a ona se regulira dodavanjem katalizatora u elektrolit (kalijeva ili natrijeva lužina). Još jedna stvar je da treba rele tako da HHO generator radi samo kad je auto upaljen. potrošnja mu smanjila za nekih 15%.
avatar
branko
Admin
Admin

Broj postova : 3626
God : 48
Lokacija : Z druge strane bare
Registriran : 09.03.2008
44


Korisnički profil http://www.farmphoto.com/fpv2/AuthorHistory.aspx?auth=frabrne

[Vrh] Go down

Re: Automobili

Postaj by Bare on 14/2/2013, 12:21

na netu treba podosta googlati,najbolje na engleskom,navodno da se na 12 v sistemu moze umanjiti potrosnja do 2 litre goriva,ali treba znat to napravit kako spada.vecina tih hho generatora diy proizvodnje samo unistava komponente vozila (baterija,alternator),a gotovo ni ne smanjuje potrosnju.za hho treba dosta vremena potrosit da se napravi testni primjerak,prije ugradnje u auto.to je mene zanimalo prije 2-3 god,pa sam nakraju odustao...
avatar
Bare

Broj postova : 611
God : 37
Lokacija : Srijem
Zanimanje : poljodjelac
Registriran : 10.03.2008
20


Korisnički profil

[Vrh] Go down

Re: Automobili

Postaj by angel_fire on 16/2/2013, 13:51

ako su na autu sportski amortizeru i opruge moze li auto ostati iste visine od tla do maske kao i sa obicnim amortizerima,ili ako su samo opruge sportske nadam se da razumijete sta hocu recu odnosno sta pitam

_____________
gunners till I die
Santi Cazorla <333

angel_fire

Broj postova : 353
Lokacija : BiH
Registriran : 20.09.2012
16


Korisnički profil

[Vrh] Go down

Re: Automobili

Postaj by 577 on 16/2/2013, 15:29

@angel_fire je napisao/la:ako su na autu sportski amortizeru i opruge moze li auto ostati iste visine od tla do maske kao i sa obicnim amortizerima,ili ako su samo opruge sportske nadam se da razumijete sta hocu recu odnosno sta pitam

Nemože.
Ali možeš uzet gevinde one se štelaju visina kako želiš pa onda ostane iste visine .
avatar
577

Broj postova : 2641
God : 29
Lokacija : Otok
Zanimanje : Tehničar za željeznički promet
Registriran : 10.02.2011
28

→→→ : VIŠE

Korisnički profil

[Vrh] Go down

Re: Automobili

Postaj by zrine89 on 16/2/2013, 17:47

@577 je napisao/la:

Nemože.
Ali možeš uzet gevinde one se štelaju visina kako želiš pa onda ostane iste visine .

Gewinde spustaju od 20mm pa do 80mm. Zavisi koje, ako ga misli do gore naviti da bude visok, to je opasno i auto je nestabilan zbog toga što tlači opruge.
što niže ga spusti to mekše radi i udobniji auto.

@angel_fire je napisao/la:ako su na autu sportski amortizeru i opruge moze li auto ostati iste visine od tla do maske kao i sa obicnim amortizerima,ili ako su samo opruge sportske nadam se da razumijete sta hocu recu odnosno sta pitam

Ovisi koje sportske opruge, ima one koje spuštaju 15mm, a to bas nije velika razlika za standardni auto.
avatar
zrine89

Broj postova : 4163
God : 28
Lokacija : Podravski Podgajci
Zanimanje : Ratarstvo
Registriran : 10.03.2008
63

→→→ : O SEBI

Korisnički profil

[Vrh] Go down

Re: Automobili

Postaj by 577 on 16/2/2013, 18:12

@zrine89 je napisao/la:
@577 je napisao/la:

Nemože.
Ali možeš uzet gevinde one se štelaju visina kako želiš pa onda ostane iste visine .

Gewinde spustaju od 20mm pa do 80mm. Zavisi koje, ako ga misli do gore naviti da bude visok, to je opasno i auto je nestabilan zbog toga što tlači opruge.
što niže ga spusti to mekše radi i udobniji auto.

@angel_fire je napisao/la:ako su na autu sportski amortizeru i opruge moze li auto ostati iste visine od tla do maske kao i sa obicnim amortizerima,ili ako su samo opruge sportske nadam se da razumijete sta hocu recu odnosno sta pitam

Ovisi koje sportske opruge, ima one koje spuštaju 15mm, a to bas nije velika razlika za standardni auto.


Najbolje ga ostaviti standard ja spustio golfa za 40 mm na kraju dizao ga nemožeš nikuda .
I brzo odu mortizeri.
avatar
577

Broj postova : 2641
God : 29
Lokacija : Otok
Zanimanje : Tehničar za željeznički promet
Registriran : 10.02.2011
28

→→→ : VIŠE

Korisnički profil

[Vrh] Go down

Re: Automobili

Postaj by drazen on 17/2/2013, 10:51

Ja sam stavio na auto Eibach opruge i sa njima je auto spušten 3 cm, vozim se tako već 4 godine i nisu mi otišli amortizeri, malo je teže pentrati se na rizole ali rijetko to i radim tak da sam zadovoljan! Auto puno bolje leži, manje se ljulja a udobnost je ostala gotovo ista! I puno ljepše izgleda! Smile
avatar
drazen

Broj postova : 1258
God : 46
Lokacija : Dubrava
Registriran : 23.07.2008
35


Korisnički profil

[Vrh] Go down

Re: Automobili

Postaj by bećar on 26/2/2013, 12:22

Jedan za Fidelita Surprised



A do njega sam došao preko ovoga:




_____________
Ne daj Slavonijo da ti zamru njive,
ne daj da ti zatru tvoje dično ime,
ne daj da odu s njiva tvoji ratari,
čuvaj što nam ostaviše naši stari !!!
avatar
bećar

Broj postova : 1666
Lokacija : DJ
Zanimanje : student
Registriran : 10.03.2008
43

→→→ : VIŠE


Korisnički profil http://... http://...

[Vrh] Go down

Re: Automobili

Postaj by Fidelito on 26/2/2013, 14:47

Hvala bećar, ali ne laje pas radi sela.... Very Happy
avatar
Fidelito

Broj postova : 4444
Lokacija : Moslavina
Zanimanje : Poljoprivrednik - ministar
Registriran : 17.05.2008
116


Korisnički profil

[Vrh] Go down

Re: Automobili

Postaj by deutzpower on 28/2/2013, 10:20

evo, prijatelji koja slika limuzine


1998 godište, 40 kW/55 ks, sad ima malo preko 139500 pređenih, motor je 1.1 FIRE, 2 zračna jastuka, pocinčana limarija, mal potrošač, oko 5 litara na 100 km, kod nas je od 2001 il 2002, ja sebi planiram uzet una, isti motor, 1997 godište, takođe mal potrošač, oko 4,5 litre, pošto je lakši
avatar
deutzpower

Broj postova : 1087
God : 23
Lokacija : na cesti
Zanimanje : vozač
Registriran : 29.05.2011
22


Korisnički profil

[Vrh] Go down

Re: Automobili

Postaj by vedo on 4/3/2013, 10:53


_____________


IMT!!

http://youtu.be/AxEfCuFBx-g
avatar
vedo

Broj postova : 1081
God : 23
Lokacija : .
Zanimanje : Učenik
Registriran : 12.03.2011
6

→→→ : VIŠE

Korisnički profil

[Vrh] Go down

Re: Automobili

Postaj by Pavinjak on 6/3/2013, 19:29

Zato postoji ovo:
avatar
Pavinjak
Moderator
Moderator

Broj postova : 4801
God : 22
Lokacija : Gradište (Vukovarsko-Srijemska)
Zanimanje : Računalni tehničar za strojarstvo
Registriran : 25.06.2008
59


Korisnički profil http://www.poljoprivredni-forum.biz/predstavite-se-f10/pavinjak-t370.htm http://www.facebook.com/traktoristinajboljiljudi https://www.youtube.com/channel/UCq7AG5bTYbvUg1kB0Qhv9Gw

[Vrh] Go down

Re: Automobili

Postaj by vedo on 3/4/2013, 10:03


_____________


IMT!!

http://youtu.be/AxEfCuFBx-g
avatar
vedo

Broj postova : 1081
God : 23
Lokacija : .
Zanimanje : Učenik
Registriran : 12.03.2011
6

→→→ : VIŠE

Korisnički profil

[Vrh] Go down

Re: Automobili

Postaj by deutzpower on 3/4/2013, 19:50

nije pravi al je auto jbg xDDDD








_____________
avatar
deutzpower

Broj postova : 1087
God : 23
Lokacija : na cesti
Zanimanje : vozač
Registriran : 29.05.2011
22


Korisnički profil

[Vrh] Go down

Re: Automobili

Postaj by drazen on 4/4/2013, 11:20

Sjećam se vremena kad je netko kupio novog Stojadina taj je bio baja... Very Happy
avatar
drazen

Broj postova : 1258
God : 46
Lokacija : Dubrava
Registriran : 23.07.2008
35


Korisnički profil

[Vrh] Go down

Stranica 5 / 8. Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Next

Prethodna tema Sljedeća tema [Vrh]

- Similar topics

DOPUŠTENJA
Ne moľeą odgovarati na postove.