Spricanje i rezidba vocaka

Prethodna tema Sljedeća tema Go down

Spricanje i rezidba vocaka

Postaj by huskybucka on 18/1/2012, 19:19

Pozz
Posto sam ja pocetnik, imam tek 20vocaka..., a tek mi je i 23g...
Vocke su jabuke, kruske, visnje, tresnje.
10kom je staro 3g, a 10kom je od prosle godine.
Zanima me kada je potrebno pospricati ih crvenim uljem?
Jos me zanima, kada bi netko bio dobar i objasnio mi rezidbu, evo ovako izgledaju moje jabuke i kruske, pa koje su grane viska, za maknuti ih u proljece?

[You must be registered and logged in to see this image.]

[You must be registered and logged in to see this image.]

huskybucka

Broj postova: 5
Registriran: 19.05.2011
Like 0

[Vrh] Go down

Re: Spricanje i rezidba vocaka

Postaj by RoyalMajestic on 20/1/2012, 15:18

Vidim da se ovdje niko nije javio povodom rezidbe jabuke?? Sleep
Dakle ovako koliko ja vidim, ovdje se radi o sadnici jabuke koja ima uglavnom grane jednake debljine, jedino ne mogu odrediti visinu stabla??
Kao da je malo pobjegla gore pirat
Ukoliko su grane ujednačene, trebalo bi ih samo spiralno rasporediti, izbaciti suvišne, al tako da rez bude napravljen koso i to nikako do stabla, nego ostaviti u pazuhu grane pup, a granu probati rezati pd kutom 45 stupnjeva.
Razlog tome je: buduća grana koja će se razviti iz ostavljenog pupa imaće horizontalniji položaj ( brže će stupiti u rod nego grana koja raste vertikalno), ostaviti max 5-6 garna u donjoj etaži, sve grane koje su deblje od grana donje etaže izbaciti, prstenaste izraštaje ostaviti, sve vrhove grana orezati za 1 cm, pa tako i provodnicu. Grane koje su debele odbacuju se do stabla, sa malim patrljem, također i grane koje su deblje od produljenice se izbacuju kompletno iz osnove.
Inače bi preporučio u buduće da se ne kupuju 1-godišnje sadnice baš zbog neujednačenog razvijanja grana, visine formoiranja 1 kata....... itd.