AKTIVNE TEME
» Koji je ovo motokultivator
by iwanho Today at 17:16

» literatura o popravku motora torpedo b536pj
by shparnet Today at 13:45

» Agro Dan
by Agro Dan Today at 09:27

» Utovarivač kašika John Deere 653 MSL
by SteveO Yesterday at 21:16

» Novi način stavljanja videa
by robertdavidloan Yesterday at 18:02

» Prodajem Utovarivac stajnjaka - GRAJFER
by iwanho 8/12/2017, 15:32

» PRODAJEM Italijansku Vocarsku frezu PIPALICU
by poljomarkets 8/12/2017, 11:19

» PRODAJEM BERAC / TRESAC za VISNJE, SLJIVE, MASLINE
by poljomarkets 8/12/2017, 11:17

» PRODAJEM Vocarsku frezu PIPALICU
by poljomarkets 8/12/2017, 11:15

» Bazga
by Zvona 7/12/2017, 20:16

» IMT 560
by marko milenkovic 7/12/2017, 15:06

» MC cormick mtx 125
by stjepan 5/12/2017, 21:16

» Poticaji u poljoprivredi (4)
by krizic 5/12/2017, 13:08

» VTZ - Vladimirec
by VTZ 3/12/2017, 17:23

» Torpedo 9006 obnavljanje ( oživljavanje)
by Valentino 3/12/2017, 11:36

» Staje za tov junad
by azizm 30/11/2017, 11:46

» New Holland
by Markan489 30/11/2017, 09:13

» John Deere-vaše mišljenje.
by Fidelito 29/11/2017, 18:12

» claas 456
by tomybrzic 27/11/2017, 21:52

» Supružnici ista adresa otvaranje Opg-a ili Obrt-a
by markach 27/11/2017, 19:46

» Zetor 6340
by Nina31 27/11/2017, 08:09

» MIO Standard
by Aca A 26/11/2017, 19:08

» OPG kao dopunska djelatnost
by Đuro Japarić 25/11/2017, 17:55

» ARONIJA
by andrusko 19/11/2017, 13:02

» Vijesti vezane za poljoprivredu
by kulak25 17/11/2017, 13:25

» Kupujem 2 gume 420/70R24
by drazen 14/11/2017, 17:02

» Kako povezati alternator umesto diname na MTZ-52
by posetilac 14/11/2017, 16:56

» Mini traktori
by jaki 13/11/2017, 08:25

» ORANJE 3
by marijogjulic 12/11/2017, 12:47

» Japanska jabuka kaki (Diospyros kaki)
by misoo83 11/11/2017, 23:59







Povijest tvornice Torpedo Rijeka

Stranica 5 / 6. Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6  Next

Prethodna tema Sljedeća tema Go down

Re: Povijest tvornice Torpedo Rijeka

Postaj by vedran_kc on 16/1/2014, 20:55

Ovih dana baš rastavljamo konverter i prekretač (reverzer) smjera na kombinirki, jer je počeo preopterećivati motor, a preslabo kliziti. Ispostavilo se da je greška u razvodnicima i rastavljali smo bezveze Smile  i to jako zahtjevan posao... no to na stranu, 1986.g. se počeo ugrađivati konverter i prekretač, takav isti prekretač imaju današnji novi traktori, samo je na traktoru umjesto konvertera klasična spojka. Dakle, uz vrlo malo truda mogli su razviti reverzer na traktoru i bili bi u korak s vremenom.
avatar
vedran_kc

Broj postova : 2178
God : 29
Lokacija : Podravina
Zanimanje : poljoprivreda
Registriran : 10.03.2008
29


Korisnički profil

[Vrh] Go down

Re: Povijest tvornice Torpedo Rijeka

Postaj by Fidelito on 17/1/2014, 12:40

Na 75-tici reverzer bi bio dobar potez jer bi onda ona bila puno upotrebljivija u radu sa utovarvačem, a i općenito kod okretanja na polju. 80-te su bile godine velike krize u jugi, ali se ipak radio razvoj novih proizvoda (pretežno se planirao izvoz da se zarade 'devize' - razvoj TX-a, ali i supstituirao uovz - RX 170). S obzirom da je na domaćem tržištu tada torpedo bio vjerovatno najbolji traktor, uvoza skoro da i nije bilo (osim što su dovezli povratnici iz inozemstva, a nije skoro bilo niti deviza za rez. dijelove za pokrpati stare trakotre) i takvi kakvi su bili - ti traktori su se relativno dobro prodavali i nisu imali motiva da razvijaju nešto novo (posebno ako je ta novina u sebi imala uvoznih komponenti do kojih je bilo tada teško doći). Bila su to drugačija vremena i tada su vladali malo drugačiji motivi nego danas. Kako nam je krenulo - moglo bi nas opet zadesiti nešto slično, samo sa razlikom da danas nemamo nikakvu domaću proizvodnju traktora.
avatar
Fidelito

Broj postova : 4451
Lokacija : Moslavina
Zanimanje : Poljoprivrednik - ministar
Registriran : 17.05.2008
116


Korisnički profil

[Vrh] Go down

Re: Povijest tvornice Torpedo Rijeka

Postaj by Siniša.R on 19/1/2014, 00:37

torpedo 75 a adriatc sa prednjim pogonom je 1997g koštao je 97,000kn novi ja mislim da ga danas rade i da košta danas 130,000kn ja mislim da bi ga bilo skoro u svakom selu po 10 komada bolje to nego kineza
avatar
Siniša.R

Broj postova : 142
Lokacija : Koprivnćka krizevacka
Zanimanje : poljoprivrednik
Registriran : 16.03.2012
4


Korisnički profil

[Vrh] Go down

Re: Povijest tvornice Torpedo Rijeka

Postaj by andro on 19/1/2014, 10:01

ja imam račun od 55-tice 94g.je koštao isto oko 100 tisuća kn

_____________
hm pridružujem se ovima bez potpisa!
avatar
andro

Broj postova : 1045
God : 34
Lokacija : gradiste
Zanimanje : kombajnist!
Registriran : 19.03.2008
13


Korisnički profil http://www.poljoprivredni-forum.biz/predstavite-se-f10/andro-t34.htm

[Vrh] Go down

Re: Povijest tvornice Torpedo Rijeka

Postaj by vedran_kc on 19/1/2014, 12:37

Takva cijena i je razlog propadanja tvornice Exclamation 
avatar
vedran_kc

Broj postova : 2178
God : 29
Lokacija : Podravina
Zanimanje : poljoprivreda
Registriran : 10.03.2008
29


Korisnički profil

[Vrh] Go down

Re: Povijest tvornice Torpedo Rijeka

Postaj by Siniša.R on 19/1/2014, 18:33

ma nije politika je napravila svoje ipak su to traktori po licenci iz 70g i radili do 1997g  tak da nisu mogli bit skupi ali šteta šta ne radi TORPEDO.
avatar
Siniša.R

Broj postova : 142
Lokacija : Koprivnćka krizevacka
Zanimanje : poljoprivrednik
Registriran : 16.03.2012
4


Korisnički profil

[Vrh] Go down

Re: Povijest tvornice Torpedo Rijeka

Postaj by deutzpower on 30/1/2014, 03:45

da citiram šajetu iz pjesme torpedo: 'ma šta će nama...', a nažalost tako je sa svim, i tako razmišljaju sve vlasti, dal ljevičarske il desničarske, sve po čemu je juga bila poznata, to treba uništit, torpedo je na*jebo 1998. ak se nevaram (bio sam 4 godine pa neznam), GAJ Slatina (ak je neko čuo za tu firmu) 10tak godina kasnije, di su Borovo gume, di je Slatinka, di je još X takvih firmi

'ma šta će nama...'

a to se može tumačit i na stihove pjesme cimer fraj od hladnog piva, u stvari na to sve vlade i idu, al to tako nemože, traže neko potrošačko društvo, a (ispričavam se na jeziku) koji miško da trošimo akd nemamo di zaradit, i ako radimo ne dobijemo plaću, jeblo ih potrošačko društvo, otvarajte firme, onda ćemo moć bit potrošačko društvo, a ovako smo ko ovce, i to ovce za 'šišanje'

_____________
avatar
deutzpower

Broj postova : 1087
God : 23
Lokacija : na cesti
Zanimanje : vozač
Registriran : 29.05.2011
22


Korisnički profil

[Vrh] Go down

Re: Povijest tvornice Torpedo Rijeka

Postaj by novi on 30/1/2014, 09:09

potpisujem razmišljanje deutzpower

novi

Broj postova : 89
Lokacija : osijek
Registriran : 20.08.2013
4

→→→ : VIŠE

Korisnički profil

[Vrh] Go down

Re: Povijest tvornice Torpedo Rijeka

Postaj by paor on 30/1/2014, 09:28

avatar
paor
Admin
Admin

Broj postova : 4311
God : 53
Lokacija : Babina Greda
Zanimanje : poljoprivrednik
Registriran : 09.03.2008
77

→→→ : VIŠE

Korisnički profil http://www.gospodarstvo-petricevic.hr/ http://www.youtube.com/user/mapetric?feature=mhee

[Vrh] Go down

Re: Povijest tvornice Torpedo Rijeka

Postaj by Fidelito on 30/1/2014, 10:59

Dobra usporedba, Paore, samo što kod radnih strojeva dizajn nije u prvom planu. Meni je važnije kako su se stvari razvijale u smislu smanjenja troškova rada kod radnih strojeva. Sigurno je da je najnoviji Fendt napredniji od traktora koji je ekvivalentan Torpedu. Ali je i skuplji. Kada je zadovoljen osnovni komfor operatera i tehnološka pouzdanost - mene samo zanima trošak. Znači mene zanima koliko košta radni sat kod Fendta 75 ks i kod Torpeda 75 ks iste klase, uključujući i kapital uložen u strojeve, za neki prosječni broj radnih sati na jednom prosječnom OPG-u. To bi bilo zanimljivo usporediti (realno), jer sve se (na kraju) svodi na novac. Mislim da bi tu Torpedo (onakav kakav je bio prije 25 godina) imao što pokazati i dati svom vlasniku. Čini se da je to kvaliteta koju mnogi propuštaju vidjeti. Svi su očarani odličnim marketingom i sjajnim dizajnom, ali treba gledati dublje od toga.
avatar
Fidelito

Broj postova : 4451
Lokacija : Moslavina
Zanimanje : Poljoprivrednik - ministar
Registriran : 17.05.2008
116


Korisnički profil

[Vrh] Go down

Re: Povijest tvornice Torpedo Rijeka

Postaj by deutzpower on 30/1/2014, 15:04

torpedo je koristio zastarjelu tehnologiju, kolko sam upućen torpedo je 1978 kupio licencu od Deutza za 4006, u njemačkoj se 06 serija proizvodila od 1968 do 1980/1983 kad je predstavljena DX serija (za manje modele je postojala prijelazna međuserija 07) i slažem se da je to tad već bila zastarjela tehnologija, al je tada u jugi bila najnaprednija, za razliku od konkurenata imta i imra koji su koristili tehnologiju iz 1950ih, al je ta tehnologija dokazana kroz dugi niz godina u njemačkoj, a ako je valjalo njemcima, što nebi valjalo nama, koji smo da tako kažem navikli na svakakve drljotine, i dan danas velik broj majstora, pa i ovi sa kojima sa radio u bivšem piku, nikad neće prežalit RX 170, jednostavan, a jak, imo je svojih mušica, al pitam vas koji traktor ih nema, čak i ovi najmoderniji kompjuterizirani imaju svojih mušica, čak i više nego ovi stari potpuno mehanički, i ta zastarjela tehnika nekad, a što dalje sve češće, spašava sezonu, primjer, imam deutza 4506, 1979 godište, jedna od zadnjih serija, i znam da su torpedosi bili skoro jednako kvalitetni ko njemački, obrada lima nije bila na razini njemačke, al mehanika je bila tu negdje, i ne kvare se, ili jako rijetko, i to više odlaze potrošni dijelovi (lamele, ležajevi i tako), neki kažu torpedo nikad u dvor, to nemoš nasmagat novaca za popravak mjenjača, to je istina kad se koriste dijelovi upitne kvalitete, i rade majstori po dvorištima, šupama, i upitnog znanja i poznavanja tog traktora
avatar
deutzpower

Broj postova : 1087
God : 23
Lokacija : na cesti
Zanimanje : vozač
Registriran : 29.05.2011
22


Korisnički profil

[Vrh] Go down

Re: Povijest tvornice Torpedo Rijeka

Postaj by vedran_kc on 30/1/2014, 18:34

Nebi se složio da je Torpedo tada bio zastarjele tehnologije, nego je proizvodio opremljene traktore s obzirom na potrebe tržišta. Kako sam gore u predhodnim postovima naveo 80-ih godina imali su neka tehnološka rješenja koja su i danas aktualna. Za naše tržište nije bilo potrebe nešto extra, na kombinatima je bilo bitno odraditi posao i da bude što jednostavniji za rukovanje i održavanje.
Smatram da njihov problem nije bio toliko u traktorima i razvijenosti traktora, nego u samoj organizaciji proizvodnje. Njihova organizacija je bila proizvodnja i obrada odljevaka, montaža traktora i ostalih vozila. Dakle, tu nedostaje proizvodnja zupčanika i vratila u mjenjaču, proizvodnja limarije i kabina, felgi itd. To sve što sami ne proizvedu moraju negdje kupiti, i sve je bilo ok do raspada bivše nam države, no nakon raspada kreću i problemi. Prvo je nestala jedna od najjačih tvornica u Zagrebu "Prvomajska" (Jugoslavenski ZF  Wink ) koja je proizvodila zupčanike i ostale dijelove mjenjača, zatim riječki "Rikard Benčić" dizel-pumpe, mariborski "TAM" koji je radio pojedine dijelove motora i prednjeg pogona... Zatim zaratili smo sa Srbijom, felge su bile iz Sremske Mitrovice, "Prva Petoletka" hidraulika i pneumatika, "MOTINS" dijelovi motora i tako dalje. I tako su redom svi koperanti bili sve teže dostupni što zbog raspada ex YU, što zbog gašenja proizvodnje i u Torpedu su morali kupovati skuplje uvozne dijelove da bi nastavili raditi, nešto iz KHD-a (većina zna koliko je to skupo), nešto iz Češke (felge, satovi, dijelovi pneumatike), iz Makedonije zupčanici itd. U vrijeme 90-ih kombinati su redom propadali i traktore nije imao tko kupovati.
Tada su bili okrenuti našem malom HR tržištu, otvorenom i za uvoz, borili su se sa razvikanom "Kirš-prom" trgovinom traktora Zetor, koji tehnološki nije ništa napredniji od Torpeda, čak je Torpedo ispred, no Torpedo je bio zastarjelog dizajna i slabe udobnosti. Taj nedostatak kompenzira sa nižom cijenom traktora, a s druge strane ima vrlo skupu proizvodnju i tu svjesno rade s gubitkom, koji sanira država do 2000.g., slično kao i brodogradilišta.
Trebalo je napraviti reforme u tvornici, proizvoditi što više dijelova traktora, da se smanji kupnja kod drugih, isto tako proizvoditi sve samo u Rijeci (bez Jastrberskog), za sve te reforme trebalo je puno novca kojeg nije bilo, dapače bilo je dugova, i u takvim uvjetima teško je bilo raditi reforme. Banke su propadale, prevelika umiješanost politike, drugim riječima takva su bila vremena. Ovo što je napisano je s mog gledišta, većina toga na temelju rekla-kazala informacijama, za točne informacije treba pronaći tadašnje vodstvo tvornice. Wink


Zadnja promjena: vedran_kc; 30/1/2014, 18:53; ukupno mijenjano 1 put.
avatar
vedran_kc

Broj postova : 2178
God : 29
Lokacija : Podravina
Zanimanje : poljoprivreda
Registriran : 10.03.2008
29


Korisnički profil

[Vrh] Go down

Re: Povijest tvornice Torpedo Rijeka

Postaj by deere power on 30/1/2014, 18:41

@paor je napisao/la:

jbg nekom treba 30 godina da napravi pravi auto dok neko uspije od prve  Cool 

_____________
yellow and green, runs like a dream!
avatar
deere power

Broj postova : 5203
God : 32
Lokacija : -
Zanimanje : poljoprivrednik
Registriran : 30.12.2008
78


Korisnički profil http://www.poljoprivredni-forum.biz/predstavite-se-f10/deere-power-t686.htm?highlight=deere+power

[Vrh] Go down

Re: Povijest tvornice Torpedo Rijeka

Postaj by paor on 30/1/2014, 19:10

@fidelito

nije bitan dizajn, čak niti cijena (bmw5 1972. - 2010. u relativnim iznosima košta približno isto), htio sam reći svoje mišljenje da tvornica sa takvim "kontinuitetom" nije mogla opstati, doživjela bi sudbinu imt, zmaja itd. i po društvo je bolje da je prije crkla

i danas tko hoće raditi 100 ha zemlje i kalkulirati uloženo/dobiveno, ima mogućnost izbora (mtz...), a slažem se da i torpedo 75 to može bez problema uraditi, samo tko ne ide naprijed - ide nazad, sredina je samozavaravanje
avatar
paor
Admin
Admin

Broj postova : 4311
God : 53
Lokacija : Babina Greda
Zanimanje : poljoprivrednik
Registriran : 09.03.2008
77

→→→ : VIŠE

Korisnički profil http://www.gospodarstvo-petricevic.hr/ http://www.youtube.com/user/mapetric?feature=mhee

[Vrh] Go down

Re: Povijest tvornice Torpedo Rijeka

Postaj by vedran_kc on 30/1/2014, 19:43

i po društvo je bolje da je prije crkla

@paor
Nije istina, da su se nisu razvijali, u jednu ruku zvuči i uvredljivo ovo što je napisano. Imali su tim ljudi koji je radio na razvoju, i rezultata je bilo, prednji pogon na svim modelima traktora (osim 55) je bio njihov izum, kombinirka i prekretač-konverter isto njihov izum, serija TX, turbo motori, vojna vozila... 90-ih kao što sam naveo bilo je financijskih problema i vjerojatno nije bilo novca za razvoj, niti se previše razmišljalo o razvoju, ali svejedno nastaju protutipovi (Kvarner, Inregral...). S takvim pristupom kao paor vodili su se i naši rukovodeći političari, sa slabim znanjem i nepoznavanjem biti promblema, zato smo tu gdje jesmo, ne samo u slučaju Torpeda.


Zadnja promjena: vedran_kc; 30/1/2014, 20:12; ukupno mijenjano 1 put.
avatar
vedran_kc

Broj postova : 2178
God : 29
Lokacija : Podravina
Zanimanje : poljoprivreda
Registriran : 10.03.2008
29


Korisnički profil

[Vrh] Go down

Re: Povijest tvornice Torpedo Rijeka

Postaj by deere power on 30/1/2014, 20:11

tx da se proizvodio samo, recimo modeli 55 i 80 bi bili dovoljni da torpedo prezivi, naravno do danas bi se mogle poboljšat mnoge stavari i napravit još udobnijka kabina sa svim modernim lijepi cvijet, klima, ehr, ručice mjenjaca prabacit sa strane i čisto dobar jednostavn i jako štedljivi traktor bi se prodavali bolje nego mnogi drlozi koji se danas prodaju po nenormanim cijenama

_____________
yellow and green, runs like a dream!
avatar
deere power

Broj postova : 5203
God : 32
Lokacija : -
Zanimanje : poljoprivrednik
Registriran : 30.12.2008
78


Korisnički profil http://www.poljoprivredni-forum.biz/predstavite-se-f10/deere-power-t686.htm?highlight=deere+power

[Vrh] Go down

Re: Povijest tvornice Torpedo Rijeka

Postaj by vedran_kc on 30/1/2014, 20:36

Da su opstali sigurno bi razvili traktore na puno višu razinu, jer današnji motivi za razvoj su neusporedivi sa nekad u ex YU. Nismo mi tako glup narod, ako smo razvili električni auto, onda znamo i traktor Smile .
avatar
vedran_kc

Broj postova : 2178
God : 29
Lokacija : Podravina
Zanimanje : poljoprivreda
Registriran : 10.03.2008
29


Korisnički profil

[Vrh] Go down

Re: Povijest tvornice Torpedo Rijeka

Postaj by paor on 30/1/2014, 20:59

možemo samo nagađati što bi bilo kad bi bilo

brodogradilišta u susjedstvu imaju neuporedivo jači razvojni tim i što imamo - proizvode korita koja više koštaju nas nego naručitelje

do rata sam radio par koraka od razvojnog tima tvornice kombajna u županji...novac i vrijeme koje su utrošili za svoje inovacije (jedan kombajn i berač), po meni, vrijedni su robije na golom otoku

hr električni auto - ma daj uozbilji se


Zadnja promjena: paor; 30/1/2014, 21:01; ukupno mijenjano 1 put.
avatar
paor
Admin
Admin

Broj postova : 4311
God : 53
Lokacija : Babina Greda
Zanimanje : poljoprivrednik
Registriran : 09.03.2008
77

→→→ : VIŠE

Korisnički profil http://www.gospodarstvo-petricevic.hr/ http://www.youtube.com/user/mapetric?feature=mhee

[Vrh] Go down

Re: Povijest tvornice Torpedo Rijeka

Postaj by Ivan95 on 30/1/2014, 20:59

eto, da je torpedo ko zetor ve, kaj bi mu falelo? torpediji su dobri traktori, sam treba znati z njima. susjed je z 2 7506 delal preko 100 rali, ako ne i više. svakih 5 godina je bila generalka i rekel je da je zadovoljni, ponajviše zbog potrošnje jer troši ko 542

Ivan95

Broj postova : 1149
God : 22
Lokacija : Novo Selo Podravsko
Zanimanje : Tehničar za logistiku i špediciju
Registriran : 23.01.2013
20


Korisnički profil

[Vrh] Go down

Re: Povijest tvornice Torpedo Rijeka

Postaj by Pavinjak on 30/1/2014, 21:00

Da se htjelo ( a moglo se ) Torpedo je mogao danas biti jedna vrlo močna tvornica, kao i još mnogo njih u ovoj lijepoj našoj državi, ali, nije se pitalo narod, ljude koji mogu i znaju nešto napraviti u korist naroda i države, a ne samo za svoju korist i zaradu...
avatar
Pavinjak
Moderator
Moderator

Broj postova : 4801
God : 22
Lokacija : Gradište (Vukovarsko-Srijemska)
Zanimanje : Računalni tehničar za strojarstvo
Registriran : 25.06.2008
59


Korisnički profil http://www.poljoprivredni-forum.biz/predstavite-se-f10/pavinjak-t370.htm http://www.facebook.com/traktoristinajboljiljudi https://www.youtube.com/channel/UCq7AG5bTYbvUg1kB0Qhv9Gw

[Vrh] Go down

Re: Povijest tvornice Torpedo Rijeka

Postaj by Fidelito on 30/1/2014, 21:05

Torpedo (onakav kakav je bio 80-tih) danas je zastario, ali je i takav dovoljno dobar za obaviti većinu poslova. Uz pravu cijenu i dobru kvalitetu prošao bi danas (da je opstao) na tržištu. Možda ne bi prošao RX 170, ali modeli do ca 120-130 ks bi se vjerovatno prodavali (samo je pitanje koji je to dovoljan broj prodanih traktora koji bi omogućavao financijski opstanak tvornice i odražvanje kvalitete). A možda bi se i našao i kupac koji bi investirao u tvornicu i podigao proizvodnju na viši nivo (TPSU, ovaj SDF u Županjni mi tu pada na pamet). Mislim da bi danas mnogi bili sretni da je Torpedo prodan i za 1 kunu, ali samo da se nastavila i razvila proizvodnja.
Bez jakog investitora (čitaj neke velike gruapcije) mislim da Torpeda bi samostalno mogao opstati jedino proizvodeći jednostavnije i jeftinije traktore (možda i komunalni ili šumski program). Evo vidimo da JD prodaje one najjednostavnije traktore ('Meksikance') uz one najskuplje, 'premium' modele. (Prodaju oni i neke jednostavnije modele, samo toga nema kod nas u ponudi, valda bi trgovci na takvim traktorima manje zarađivali). Znači da postoji tržište i za takve strojeve, kada se veliki okreću k tom segmentu.
Istina je da se danas može kupiti MTZ ili kinez kao jeftin traktor, ali ako te ti traktori dobro služe a jeftiniji su - to je vjerovatno bolja varijanta za većinu nego ulaziti u kredit.
avatar
Fidelito

Broj postova : 4451
Lokacija : Moslavina
Zanimanje : Poljoprivrednik - ministar
Registriran : 17.05.2008
116


Korisnički profil

[Vrh] Go down

Re: Povijest tvornice Torpedo Rijeka

Postaj by Pavinjak on 30/1/2014, 21:18

Od onda kada je Torpedo bio traktor u skladu sa svojim vremena, ako do sada ne bi uspjeli nešto napraviti da, ako ne totalno, da se barem približe današnjim standardima, onda se usudim da oni koji vode tu firmu i razvoj su totalno nesposobni.
Čisti primjer toga je IMT, ali, je*eš ga, još uvijek su živi i proizvode se, očito im bolje ne treba.
avatar
Pavinjak
Moderator
Moderator

Broj postova : 4801
God : 22
Lokacija : Gradište (Vukovarsko-Srijemska)
Zanimanje : Računalni tehničar za strojarstvo
Registriran : 25.06.2008
59


Korisnički profil http://www.poljoprivredni-forum.biz/predstavite-se-f10/pavinjak-t370.htm http://www.facebook.com/traktoristinajboljiljudi https://www.youtube.com/channel/UCq7AG5bTYbvUg1kB0Qhv9Gw

[Vrh] Go down

Re: Povijest tvornice Torpedo Rijeka

Postaj by vedran_kc on 30/1/2014, 21:59

@paor je napisao/la:
hr električni auto - ma daj uozbilji se
Ono gdje sam spomenuo el-auto bilo je kroz šalu, nisam previše upoznat s detaljima, samo čitam po netu, to bi trebalo biti to:  
http://www.dok-ing.hr/products/automotive/loox
http://www.cro-ponuda.eu/clanci/opsirnije/55/dokingov-elektricni-automobil-loox/
avatar
vedran_kc

Broj postova : 2178
God : 29
Lokacija : Podravina
Zanimanje : poljoprivreda
Registriran : 10.03.2008
29


Korisnički profil

[Vrh] Go down

Re: Povijest tvornice Torpedo Rijeka

Postaj by Fidelito on 30/1/2014, 22:21

@vedran_kc je napisao/la:
@paor je napisao/la:
hr električni auto - ma daj uozbilji se
Ono gdje sam spomenuo el-auto bilo je kroz šalu, nisam previše upoznat s detaljima, samo čitam po netu, to bi trebalo biti to:  
http://www.dok-ing.hr/products/automotive/loox
http://www.cro-ponuda.eu/clanci/opsirnije/55/dokingov-elektricni-automobil-loox/

Da, teoretski to je elektro auto. A za 'istač' to ovako izgleda (kada imaš ideju i odgovarajući kapital):
http://www.teslamotors.com/
avatar
Fidelito

Broj postova : 4451
Lokacija : Moslavina
Zanimanje : Poljoprivrednik - ministar
Registriran : 17.05.2008
116


Korisnički profil

[Vrh] Go down

Re: Povijest tvornice Torpedo Rijeka

Postaj by Siniša.R on 30/1/2014, 22:21

navodno bi se opet radila neki detalji u jastrebarskom od limarije gazda od beton lučka šta je kupijo hale i strojeve da bi nešta pokrenul to je možda...  
avatar
Siniša.R

Broj postova : 142
Lokacija : Koprivnćka krizevacka
Zanimanje : poljoprivrednik
Registriran : 16.03.2012
4


Korisnički profil

[Vrh] Go down

Stranica 5 / 6. Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6  Next

Prethodna tema Sljedeća tema [Vrh]

- Similar topics

DOPUŠTENJA
Ne moľeą odgovarati na postove.