AKTIVNE TEME
» Agro Dan
by Agro Dan Yesterday at 11:30

» Adaptacija za suncokret
by jbrtka 25/5/2018, 16:12

» P: Kombajn Deutz Fahr Topliner 4065 H 4x4 Balance
by drazen 24/5/2018, 10:13

» Cijepljenje (kalemljenje)
by misoo83 21/5/2018, 07:59

» Poticaji u poljoprivredi (4)
by Zelena dolina 18/5/2018, 11:22

» Puhalnik za žito
by toma84 15/5/2018, 21:12

» Prskalice
by deadfall 8/5/2018, 11:18

» F r e z a
by Dirk P0itt 15/4/2018, 19:06

» Prodajem sjemensku soju sorta Gabriela
by Fidelito 12/4/2018, 17:48

» 'leži - a iđe!'
by Fidelito 11/4/2018, 08:09

» Poziv na osnivačku skupštinu opće hrvatskog Udruženja obiteljskih poljoprivrednih gospodarstava
by bećar 9/4/2018, 22:56

» Deutz Fahr 1322M
by B-J 8/4/2018, 15:33

» paulovnija vaša iskustva?
by slaven22 1/4/2018, 12:29

» Pšenica 2017/2018
by stjepan 28/3/2018, 22:05

» New Holland
by compy 25/3/2018, 18:42

» Kupujem gume 13.6 R28
by SteveO 24/3/2018, 20:48

» Slike
by andro 24/3/2018, 09:36

» RASIPAČI
by stjepan 23/3/2018, 17:04

» Pasquali 900
by Krx 21/3/2018, 11:21

» Roboti u poljoprivredi
by Fidelito 20/3/2018, 15:08

» Repica 2018
by stjepan 20/3/2018, 13:18

» perad
by Jelica 20/3/2018, 09:31

» Koristi li netko GPS sustav za paralelne tragove?
by Fidelito 19/3/2018, 17:06

» Bazga
by Bole1 16/3/2018, 12:23

» Tov junadi
by Tomot3 14/3/2018, 21:29

» Pravo na samostalni poporavak mehanizacije
by Tomot3 14/3/2018, 21:17

» Arkod,koridnate?
by paor 5/3/2018, 11:54

» Zakon o poljoprivrednom zemljištu
by Đuro Japarić 1/3/2018, 10:28

» Kupujem stare poljoprivredne brosure
by bendher 26/2/2018, 12:25

» Sijeno Lucerna
by deere power 24/2/2018, 15:40







Dvotaktni dizel motor

Prethodna tema Sljedeća tema Go down

Dvotaktni dizel motor

Postaj by duplow on 11/2/2010, 14:32

Molim da mi se jave suradnici za razvoj motora s unutrašnjim izgaranjem , točnije agregat za pogon teretnih vozila ili sl.
Ideja je motor koji radi bez vibracija , smanjenom masom ,tihim radom ,većim okretnim momentom , bez potrebe za zračnim kompresorom , niska konstrukcija i dugovječnost te efikasnost sa izrazitim eko efektom.
Razvoj novog modela usis-ispuh ventila.
Osnovni princip ostaje ali konstrukcija se mijenja.Naravno radilo bi se na manjem prototipu.
Odgovaram na sva pitanja Very Happy

duplow

Broj postova : 6
Lokacija : Selo
Registriran : 11.02.2010
-1


Korisnički profil

[Vrh] Go down

Re: Dvotaktni dizel motor

Postaj by bufa befava on 11/2/2010, 16:41

Kako ,Boga mu ?

bufa befava

Broj postova : 271
Lokacija : hrv
Zanimanje : ja sam obična isfrustrirana seljačina
Registriran : 20.09.2009
3


Korisnički profil

[Vrh] Go down

Re: Dvotaktni dizel motor

Postaj by duplow on 12/2/2010, 18:16

ukoliko ste stvarno zainteresirani i stručni u tom području ostavite post pa ću vam pp-om dati broj mobitela na koji me možete kontaktirati oko detalja.Hvala!

duplow

Broj postova : 6
Lokacija : Selo
Registriran : 11.02.2010
-1


Korisnički profil

[Vrh] Go down

Re: Dvotaktni dizel motor

Postaj by bufa befava on 13/2/2010, 09:54

Pa mislim ..naslov je dvotaktni dizel motor , takav motor več postoji .
Ako ideju možeš predočiti meni preko PP-a , onda možeš i tu javno ..ja ionak ne znam držati jezik za zubima .

bufa befava

Broj postova : 271
Lokacija : hrv
Zanimanje : ja sam obična isfrustrirana seljačina
Registriran : 20.09.2009
3


Korisnički profil

[Vrh] Go down

Re: Dvotaktni dizel motor

Postaj by duplow on 13/2/2010, 21:50

zahtjeva puno pisanja što mi se bas trenutno i neda.

duplow

Broj postova : 6
Lokacija : Selo
Registriran : 11.02.2010
-1


Korisnički profil

[Vrh] Go down

Re: Dvotaktni dizel motor

Postaj by iwanho on 13/2/2010, 22:11

@duplow je napisao/la:ukoliko ste stvarno zainteresirani i stručni u tom području ostavite post pa ću vam pp-om dati broj mobitela na koji me možete kontaktirati oko detalja.Hvala!

Kaj podrazumijevaš pod terminom 'stručni'? Automehaničara, ing. ili dipl. ing. strojarstva, magistra ili doktora znanosti? scratch
Ako želiš razmjeniti znanje i iskustvo Idea , može prvenstveno ovdje na forumu ili mi se možeš javiti na pp ili pm. Umjesto mobitelom možemo komunicirati e-mailom. Na smatram sebe posebnim znalcem, iako sam slušao neka predavanja o motorima, ali prije 30 god.
Koliko ja znam, najveći problem 2-taktnih motora je izgaranje ulja za podmazivanje, jer nemaju klasičnih ventila, te gorivo služi i kao mazivo. Iskorištenje je bolje nego kod 4-taktnih jer je svaki drugi takt radni, a kod 4-taktnih svaki 4. Što se tiće smanjenih vibracija, mislim da je tu najdalje otišel Wankel.

@bufa befava je napisao/la:Pa mislim ..naslov je dvotaktni dizel motor , takav motor več postoji .
Ako ideju možeš predočiti meni preko PP-a , onda možeš i tu javno ..ja ionak ne znam držati jezik za zubima .

Imaš primjer za dvotaktni dizel?
avatar
iwanho

Broj postova : 448
Lokacija : Pećina
Registriran : 14.12.2008
12


Korisnički profil

[Vrh] Go down

Re: Dvotaktni dizel motor

Postaj by duplow on 13/2/2010, 22:34

ajde nije problem napisati ću sve , nije to nikakva tajna većina stvari je uglavnom poznata , jer iz tvog posta bar vidim da načelno znaš osnovne stvari.
trebam slastičara da konstruira dvotaktni dizel motor , a na razvoju novog ventila trebam planinara

duplow

Broj postova : 6
Lokacija : Selo
Registriran : 11.02.2010
-1


Korisnički profil

[Vrh] Go down

Re: Dvotaktni dizel motor

Postaj by majs on 14/2/2010, 09:33

@iwanho je napisao/la:
@duplow je napisao/la:ukoliko ste stvarno zainteresirani i stručni u tom području ostavite post pa ću vam pp-om dati broj mobitela na koji me možete kontaktirati oko detalja.Hvala!

Kaj podrazumijevaš pod terminom 'stručni'? Automehaničara, ing. ili dipl. ing. strojarstva, magistra ili doktora znanosti? scratch
Ako želiš razmjeniti znanje i iskustvo Idea , može prvenstveno ovdje na forumu ili mi se možeš javiti na pp ili pm. Umjesto mobitelom možemo komunicirati e-mailom. Na smatram sebe posebnim znalcem, iako sam slušao neka predavanja o motorima, ali prije 30 god.
Koliko ja znam, najveći problem 2-taktnih motora je izgaranje ulja za podmazivanje, jer nemaju klasičnih ventila, te gorivo služi i kao mazivo. Iskorištenje je bolje nego kod 4-taktnih jer je svaki drugi takt radni, a kod 4-taktnih svaki 4. Što se tiće smanjenih vibracija, mislim da je tu najdalje otišel Wankel.

Mislim da je boxer 6 cil motor s najmanje vibracija i centrifugalnih sila tj. slovi kao najsavršeniji motor.

@bufa befava je napisao/la:Pa mislim ..naslov je dvotaktni dizel motor , takav motor več postoji .
Ako ideju možeš predočiti meni preko PP-a , onda možeš i tu javno ..ja ionak ne znam držati jezik za zubima .

@iwanho je napisao/la:Imaš primjer za dvotaktni dizel?

GM je radio dvotaktne dizele još prije 40 god...imaš ga najčešće u velikim viljuškarima (mislim da su "clark"), diesel lokomotive (one zelene "kenedijke"), brodovi...

majs

Broj postova : 683
Lokacija : D.Selo
Registriran : 28.08.2008
11


Korisnički profil

[Vrh] Go down

Re: Dvotaktni dizel motor

Postaj by Mata imt 540 on 14/2/2010, 14:48

ja ipak mislim da je Wankel najmirniji u radu zato kaj nema klipnjača i vrti se samo u krug dok boxer ima pravocrtno kretanje i krajne točke donja i gornja mrtva točka možda se varam .....
avatar
Mata imt 540

Broj postova : 1250
God : 29
Lokacija : Mala Mlaka Novi Zagreb
Zanimanje : po zanimanju strojarski tehničar
Registriran : 14.03.2008
1

→→→ : VIŠE

Korisnički profil

[Vrh] Go down

Re: Dvotaktni dizel motor

Postaj by iwanho on 14/2/2010, 19:49

@duplow je napisao/la:
trebam slastičara da konstruira dvotaktni dizel motor , a na razvoju novog ventila trebam planinara

Ako si na ovaj forum došel da se ovak ponašaš, bolje da te i nije bilo.Evil or Very Mad


@majs je napisao/la:

GM je radio dvotaktne dizele još prije 40 god...imaš ga najčešće u velikim viljuškarima (mislim da su "clark"), diesel lokomotive (one zelene "kenedijke"), brodovi...

Fala majs, nisam znal. Embarassed
avatar
iwanho

Broj postova : 448
Lokacija : Pećina
Registriran : 14.12.2008
12


Korisnički profil

[Vrh] Go down

Re: Dvotaktni dizel motor

Postaj by Zvonimir on 14/2/2010, 22:42

Svi veliki brodski motori su dvotaktni. Razlog? Veća snaga iz manjeg volumena.
Motor na GMC ("Đems") lokomotivama je smanjeni brodski motor, s prednabijanjem (ROOT ili turbo), sustavom ubrizgavanja pumpa-diza i 4 ispušna ventila po cilindru.

_____________
Nothin' kills Deere better then Magnum

Zvonimir

Broj postova : 2509
God : 53
Lokacija : Križevci
Registriran : 14.03.2008
10

→→→ : VIŠE

Korisnički profil

[Vrh] Go down

Re: Dvotaktni dizel motor

Postaj by vinogradar on 16/2/2010, 13:13

Ima moj susjed zetora vinogradara koji je dvotaktni diesel, mali je i izgleda ko tomo-vinković

_____________
Život je prekratak da bi pili loša vina!!!
avatar
vinogradar

Broj postova : 457
God : 36
Lokacija : Čazma
Zanimanje : Vatrogasac.....vinogradarstvo i vinarstvo
Registriran : 10.03.2008
3

→→→ : VIŠE

Korisnički profil

[Vrh] Go down

Re: Dvotaktni dizel motor

Postaj by Zvonimir on 16/2/2010, 13:27

@vinogradar je napisao/la:Ima moj susjed zetora vinogradara koji je dvotaktni diesel, mali je i izgleda ko tomo-vinković
Jel' jako dimi?

_____________
Nothin' kills Deere better then Magnum

Zvonimir

Broj postova : 2509
God : 53
Lokacija : Križevci
Registriran : 14.03.2008
10

→→→ : VIŠE

Korisnički profil

[Vrh] Go down

Re: Dvotaktni dizel motor

Postaj by duplow on 7/3/2010, 13:49

Dobar dan poštovani narode !

Zamislite konstrukciju sa dvije radilice i centralno smještenim cilindrima ,
zajednička stublina za klipove.

Isti konstrukcijiski princip za dvotaktni i četverotaktni motor.
Sve štetne sile unutar konstrukcije se međusobno poništavaju
gotovo teoretski.

Kao rezultat dobivamo okretni moment na izlaznoj
osovini bez štetnih nuspojava , pa vibracija unutar i van sklopa.
To bi bila konstrukcija smanjene veličine po jedinici snage ,
niskog težišta , jednostavnosti izrade , smanjene težine itd.

Znajući problematiku dvotaktnih motora i njihove nedostatke
naročito dizel varijante , ovom konstrukcijom bi poništili
sve negativne karakteristike i dvotaktni motor bi bio u apsolutnoj prednosti
na sve ostale varijante i konstrukcije , zbog manjeg broja mehaničkih elemenata ,
efekta ispiranja prostora za sagorijevanje čistim zrakom.

Pitanje je dali bi uopće bio potreban katalizator za ispušne plinove.
S obzirom da bi se primjenjivala mpi tehnologija ubrizgavanja i samim tim
precizno dozirala količina potrebnog goriva u prostor za sagorijevanje.

Pitanje podmazivanja dvotaktnih motora je riješeno u brodskim dizel motorima.
Kad govorimo o četverotaktnim motorima , stupnju iskorištenja i mehaničkim
gubicima unutar motora , uslijed konstrukcije ventilskog sustava i otpora u
gibanju statičkih i dinamičkih elemenata kao i vibracija nastalih uslijed
toga , konstrukcijski oblik zadržavamo kao i u dvotaktnih motora.

Dodatna novost jest nova konstrukcijska forma ventilskog sustava , u kojem
nebi bilo potrebno veliki broj ventilskih opruga koje proizvode dodatne
otpore unutar mehanizma i samim tim gubitke tj. iskoristivost efektne
snage.

Poznato je da je protok medija kroz svijetli otvor bitno umanjen-usporen
kroz ventilski otvor zbog pečurke ventila koja je elemenat koji pruža
otpor protoku pa čak uzimajući u obzir i neke pozitivne pojave ako se
ima na pameti dosadašnji model prihrane "karburacijski sustavi" .

Zbog inercija u razvodnom sustavu i relativno velikih kuteva preklapanja
"otvori-zatvori" sustav je teško dobiti da ekološki funkcionira , naročito
pri višem broju okretaja motora.

Nudim konstrukciju ventila sa zanemarivim mehaničkim otporom punog svijetlog
otvora , koji gotovo trenutačno postiže potpunu otvorenost i zatvara teoretski
trenutačno u doljnoj mrtvoj točki klipa.
Sustav komande bi i dalje ostao mehanički.
Ventilski sklop tj. svaki ventil pojedinačno bi se mogao montirati na stolu
i kao cjelina se ugrađuje u sjedište glave.
Normalno bio bi sastavni dio kompresionog prostora.

Novi ventilski sustav bi bio kompaktibilan sa novom konstrukcijom motora
a moguća je nova konstrukcija glave na postojeće benzinske ili dizelske
blokove motora.
S obzirom na popriličnu jednostavnost konstrukcija nisam ulazio u detalje
konstrukcijske prirode.
Molim zainteresirane da mi se jave na mobitel 0922604817

duplow

Broj postova : 6
Lokacija : Selo
Registriran : 11.02.2010
-1


Korisnički profil

[Vrh] Go down

Re: Dvotaktni dizel motor

Postaj by branko on 7/3/2010, 14:39

sorry ali to nije nista novoga, nesto slicno sam ja napravio prije petnaestak godina, doduse bio je u pitanju benzinac (dva motora od pucha , fergazer od mz-a 125 itd.) i cak je dobro funkcioniralo na stolu ali za neka dalja istrazivanja sam izgubio volju. i pitaj boga gdje je to zavrsilo (vrlo vjerojatno u smecu).
avatar
branko
Admin
Admin

Broj postova : 3626
God : 49
Lokacija : Z druge strane bare
Registriran : 09.03.2008
44


Korisnički profil http://www.farmphoto.com/fpv2/AuthorHistory.aspx?auth=frabrne

[Vrh] Go down

Re: Dvotaktni dizel motor

Postaj by duplow on 14/3/2010, 10:17

Dragi Branko
Prvo pitanje : Jesi li ti radilice međusobno uzubio ?
Jesu li se vrtile u kontra smjeru ?
I s koliko zupčanika si uzubio ?
Koristio si rasplinjač i jesi li dobio optimalan odnos 1:16-1:18 odnos benzin-zrak ?
Mpi sustav upotrebljen na istom tom motoru sigurno daje neusporedivo kvalitetniji rezultat.
Ne vjerujem puno u tvoju priču.
Javi se.

duplow

Broj postova : 6
Lokacija : Selo
Registriran : 11.02.2010
-1


Korisnički profil

[Vrh] Go down

Re: Dvotaktni dizel motor

Postaj by branko on 14/3/2010, 10:25

@duplow je napisao/la:Ne vjerujem puno u tvoju priču.
Javi se.

onda nemam ni potrebe ti se javljati niti bilo sto dokazivati
avatar
branko
Admin
Admin

Broj postova : 3626
God : 49
Lokacija : Z druge strane bare
Registriran : 09.03.2008
44


Korisnički profil http://www.farmphoto.com/fpv2/AuthorHistory.aspx?auth=frabrne

[Vrh] Go down

Re: Dvotaktni dizel motor

Postaj by Zvonimir on 14/3/2010, 22:50

To kaj ti pokušavaš napraviti s dvije radilice koje se suprotno vrte, napravljeno je davno i to na ...diesel motorkotaču

_____________
Nothin' kills Deere better then Magnum

Zvonimir

Broj postova : 2509
God : 53
Lokacija : Križevci
Registriran : 14.03.2008
10

→→→ : VIŠE

Korisnički profil

[Vrh] Go down

Re: Dvotaktni dizel motor

Postaj by vedran_kc on 14/3/2010, 23:29

Jedan video pokretanja diesel lokomotive, tu bi trebao biti dvotaktni motor.

avatar
vedran_kc

Broj postova : 2181
God : 29
Lokacija : Podravina
Zanimanje : poljoprivreda
Registriran : 10.03.2008
29


Korisnički profil

[Vrh] Go down

Re: Dvotaktni dizel motor

Postaj by branko on 15/3/2010, 00:06

@Zvonimir je napisao/la:To kaj ti pokušavaš napraviti s dvije radilice koje se suprotno vrte, napravljeno je davno i to na ...diesel motorkotaču

krivo si ga razmel zvonko, njegova ideja je smjestiti dva klipa u isti cilindar, gdje se oni krecu jedan prema drugome. nema glave, sila djeluje na jednu i drugu radilicu istovremeno ali u suprotnom smjeru pa se ponistavaju sto se tice vibracija itd.
avatar
branko
Admin
Admin

Broj postova : 3626
God : 49
Lokacija : Z druge strane bare
Registriran : 09.03.2008
44


Korisnički profil http://www.farmphoto.com/fpv2/AuthorHistory.aspx?auth=frabrne

[Vrh] Go down

Re: Dvotaktni dizel motor

Postaj by Fidelito on 15/3/2010, 07:55

Presložena konstrukcija za veliku seriju ili velike snage.
avatar
Fidelito

Broj postova : 4470
Lokacija : Moslavina
Zanimanje : Poljoprivrednik - ministar
Registriran : 17.05.2008
117


Korisnički profil

[Vrh] Go down

Re: Dvotaktni dizel motor

Postaj by Zvonimir on 15/3/2010, 11:20

@branko je napisao/la:krivo si ga razmel zvonko, njegova ideja je smjestiti dva klipa u isti cilindar, gdje se oni krecu jedan prema drugome. nema glave, sila djeluje na jednu i drugu radilicu istovremeno ali u suprotnom smjeru pa se ponistavaju sto se tice vibracija itd.
Aha. Pa to već postoji na onoj motornoj "kobri" za razbijanje betona. Samo donji klip tuče po špici, a motor je dvotaktni benzinac.

_____________
Nothin' kills Deere better then Magnum

Zvonimir

Broj postova : 2509
God : 53
Lokacija : Križevci
Registriran : 14.03.2008
10

→→→ : VIŠE

Korisnički profil

[Vrh] Go down

Re: Dvotaktni dizel motor

Postaj by Zvonimir on 15/3/2010, 11:26

@Fidelito je napisao/la:Presložena konstrukcija za veliku seriju ili velike snage.
Imaš pravo. Subaru je napravil boxer diesel, dakle obrnuta konstrukcija, pa nije baš ispal najbolje, tak da sumnjam u ovu konstrukciju. Ponajviše radi problema s hlađenjem. Kak bi samo klipovi odvodili toplinu kad nema glave???

_____________
Nothin' kills Deere better then Magnum

Zvonimir

Broj postova : 2509
God : 53
Lokacija : Križevci
Registriran : 14.03.2008
10

→→→ : VIŠE

Korisnički profil

[Vrh] Go down

Re: Dvotaktni dizel motor

Postaj by puki22 on 30/3/2010, 23:04

http://de.wikipedia.org/w/index.php?title=Datei:Junkers_Jumo_205.jpg&filetimestamp=20070830124650
http://de.wikipedia.org/w/index.php?title=Datei:Opposite_piston_engine.gif&filetimestamp=20050909200359

SVE je švabo več nekad zmislil
Koliko sam pratil temu teško da buš kaj novoga zmislil, ili nekaj kaj je več neko napravil pa videl da ipak nije to to!
Neču te podcijeniti i daj bože da mogu jednog dana sinu govoriti da je to čovjek zmislil kojeg sam čital na forumu!

ALI

Motori sa unutarnjim sagorjevanjem postoje več jen cajt. I mislim da si je več puno velikih umova razbijalo glavu o njegovim poboljšanjem. Stim da je puno njih i bilo uspješno(manje-više)
Osobno mislim da iako kaj poštenoga skonstruiraš da nema više nekog kruha na tom tržištu i da velika industrija sve više odlazi od sistema otto i disel motori. Rasmišljaj malo o alternativnim energijama
Motor na repu ili kupus Wink
Ili nekaj ko iz povratka iz budučnosti=ubaciš smeče pa letiš....

Nemoj kaj zamjeriti i obavjesti nas o tome kaj si skonstruiral ili bum sam skužil kad bum za 20let kupil golfa 17 sa tvojim motorm Shocked

Pozdrav

puki22

Broj postova : 22
Lokacija : Zagorje
Registriran : 09.08.2009
0


Korisnički profil

[Vrh] Go down

Re: Dvotaktni dizel motor

Postaj by motohod on 16/4/2012, 21:55

Evo linka za sve inovatore,samo da vide da je sve već izmišljeno kaj se tiče motora:

http://www.aqpl43.dsl.pipex.com/MUSEUM/POWER/unusualICeng/unusualICeng.htm


Zanimljivo štivo,odvojite nekoliko minuta za pregled te stranice. Idea

avatar
motohod

Broj postova : 32
Lokacija : ispred ekrana...
Zanimanje : motohod@yahoo.com
Registriran : 07.04.2012
1


Korisnički profil

[Vrh] Go down

Prethodna tema Sljedeća tema [Vrh]


DOPUŠTENJA
Ne moľeą odgovarati na postove.