AKTIVNE TEME
» VTZ - Vladimirec
by tasmaniandevil Today at 19:26

» Agro Dan
by Agro Dan Today at 11:03

» Kalcizacija
by paor Yesterday at 19:00

» Bazga
by jeja 17/8/2017, 15:41

» Kamilica
by slaven22 13/8/2017, 18:34

» cao
by tasmaniandevil 12/8/2017, 22:35

» Claas
by marijogjulic 12/8/2017, 16:41

» Zakon o poljoprivrednom zemljištu
by Đuro Japarić 12/8/2017, 13:11

» Poticaji u poljoprivredi (4)
by stanar 4/8/2017, 08:04

» DEKALB KUKURUZ
by mali ratar 2/8/2017, 13:10

» otkup aronije
by davorm0511 31/7/2017, 16:25

» šumski amater
by šumski amater 30/7/2017, 17:34

» Vinogradarsko-vočarski traktori
by šumski amater 30/7/2017, 12:16

» Buče (bundeve)
by Kile 29/7/2017, 22:30

» Korov visok i 2m, uglavnom amrozija. Kako spricati
by jd4755 28/7/2017, 22:06

» Vijesti vezane za poljoprivredu
by mali ratar 28/7/2017, 07:44

» ozimi pivarski ječam
by kulak25 27/7/2017, 07:04

» tritikale
by deere power 26/7/2017, 21:09

» imt 540 fiat motor
by foler 26/7/2017, 10:56

» Kupujem traktor
by Jelen 26/7/2017, 09:35

» Sjetva soje 2016god
by marijogjulic 24/7/2017, 21:05

» Voda iz bunara - ispitivanje ispravnosti za piće
by iwanho 24/7/2017, 17:54

» ARONIJA
by Aida 21/7/2017, 08:55

» Žitna sijačica Poljostroj
by mali ratar 18/7/2017, 18:32

» Kotlić , ražanj , roštilj ....
by marijogjulic 17/7/2017, 20:45

» Slama
by marijogjulic 17/7/2017, 20:43

» Prodajem Utovarivac stajnjaka - GRAJFER
by poljomarkets 12/7/2017, 12:57

» PRODAJEM BERAC / TRESAC za VISNJE, SLJIVE, MASLINE
by poljomarkets 12/7/2017, 12:48

» abrkili
by abrkili 10/7/2017, 19:08

» Sjetva/žetva pšenice 2016-2017 godine!
by iwanho 10/7/2017, 10:18







DEUTZ-FAHR

Stranica 5 / 35. Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 20 ... 35  Next

Prethodna tema Sljedeća tema Go down

Re: DEUTZ-FAHR

Postaj by vedran_kc on 30/8/2008, 19:42

[You must be registered and logged in to see this link.] je napisao/la:a i po viđenom kvaru, tipični torpedo

Prema viđenom kvaru, to je neobičan kvar na torpedu, jer su prednje glavčine od vojnih vozila, (ima čak i mogućnost ugradnje sistema za pumpanje guma u vožnji). Prednje glavčine (ležajevi) na Torpedu su praktički ne poderivi, a što je ovo izazvalo neznam, mora da je malo divlji vozač drunken
avatar
vedran_kc

Broj postova : 2175
God : 29
Lokacija : Podravina
Zanimanje : poljoprivreda
Registriran : 10.03.2008
29


Korisnički profil

[Vrh] Go down

Re: DEUTZ-FAHR

Postaj by branko on 26/10/2008, 01:08

deutz "twintrac "



ovo je izrezano iz filma "deutz traktoren in einsatz" (to neznam kaj znaci pa nisam prevel) od MTH pa do dx serije. pripremam i video o oranju i jos neke zanimljivosti (iz istog filma) pa kad ga dovrsim stavit cu ih ovdje.

jedna od zanimljivosti je i ovaj Fahr

avatar
branko
Admin
Admin

Broj postova : 3626
God : 48
Lokacija : Z druge strane bare
Registriran : 09.03.2008
44


Korisnički profil http://www.farmphoto.com/fpv2/AuthorHistory.aspx?auth=frabrne

[Vrh] Go down

Re: DEUTZ-FAHR

Postaj by Zvonimir on 26/10/2008, 07:28

[You must be registered and logged in to see this link.] je napisao/la:deutz "twintrac "

ovo je izrezano iz filma "deutz traktoren in einsatz" (to neznam kaj znaci pa nisam prevel) ...
Deutz traktori u radu/primjeni/eksploataciji - odaberi najprikladniji pojam Wink

Zvonimir

Broj postova : 2509
God : 52
Lokacija : Križevci
Registriran : 14.03.2008
10

→→→ : VIŠE

Korisnički profil

[Vrh] Go down

Re: DEUTZ-FAHR

Postaj by branko on 26/10/2008, 08:14

fala, film je super, samo dok jos slozim isjecke od oranja i jos jedno par , gore je snimka oranja " na sajlu" i dosta toga kaj barem ja dosad nisam videl kao snimku vec samo slike.
avatar
branko
Admin
Admin

Broj postova : 3626
God : 48
Lokacija : Z druge strane bare
Registriran : 09.03.2008
44


Korisnički profil http://www.farmphoto.com/fpv2/AuthorHistory.aspx?auth=frabrne

[Vrh] Go down

Re: DEUTZ-FAHR

Postaj by Thor on 26/10/2008, 12:17

Koja masinerija Smile
avatar
Thor

Broj postova : 547
God : 34
Lokacija : Čepin
Registriran : 13.08.2008
0


Korisnički profil

[Vrh] Go down

Re: DEUTZ-FAHR

Postaj by Picek on 6/11/2008, 20:36

jedna interesantna činjenica koju otkirh neki dan kad mi je čovjek pokazao ponudu Deutza Agrofarma 150 na kojoj lijepo piše motor bla, bla, bla i onda EUR II....Shocked
a to će reći da naš čovjek u startu kupuje tehnološki zastarjeli traktor u odnosu na nekoga iz EU..
novi a zastarjeli, idealna kombinacija za bagru sa balkana i istoka clown
avatar
Picek

Broj postova : 1225
Registriran : 13.03.2008
22


Korisnički profil

[Vrh] Go down

Re: DEUTZ-FAHR

Postaj by swizach on 6/11/2008, 20:44

[You must be registered and logged in to see this link.] je napisao/la:jedna interesantna činjenica koju otkirh neki dan kad mi je čovjek pokazao ponudu Deutza Agrofarma 150 na kojoj lijepo piše motor bla, bla, bla i onda EUR II....Shocked
a to će reći da naš čovjek u startu kupuje tehnološki zastarjeli traktor u odnosu na nekoga iz EU..
novi a zastarjeli, idealna kombinacija za bagru sa balkana i istoka clown

a u cem je fora sa tim euro normama??u čem je razlika?
avatar
swizach

Broj postova : 624
God : 30
Lokacija : Požega
Zanimanje : Umirovljenik
Registriran : 09.03.2008
0


Korisnički profil

[Vrh] Go down

Re: DEUTZ-FAHR

Postaj by kreso on 6/11/2008, 21:00

šta bi se desilo npr. ja kupim traktor recimo sa euro 3 motorom i kako je običaj u mom kraju da nema plavog dizela dali smijem u taj traktor naliti lož ulje ili moram na beziskoj kupiti obični dizel po 8 kn???

_____________
Kad lopovi počnu da brane ono što su stekli, neće biti ljućih boraca za poštenje, a protiv lopova.
avatar
kreso

Broj postova : 1997
God : 36
Lokacija : virovitica
Zanimanje : poljoprivrednik-radnik
Registriran : 09.03.2008
26

→→→ : VIŠE

Korisnički profil

[Vrh] Go down

Re: DEUTZ-FAHR

Postaj by Picek on 6/11/2008, 21:37

[You must be registered and logged in to see this link.] je napisao/la:

a u cem je fora sa tim euro normama??u čem je razlika?
EUR III norma udovoljava zakonima EU o smanjenju emisije ispušnih plinova a što su zemlje EU prihvatile potpisivanjem Kyoto protokola..
koliko sam ja upućen većina proizvođača je tu EUR III normu kod jačih traktora riješila uvođenjem common rail motora ali može biti i da griješim, znam da je kod nas tako..
e sad unazad zadnjih par godina se događalo ovako, npr. prošle godine od 01.01.2007. svi novonapravljeni motori traktora iznad 100 ks su morali udovoljavati EUR III normi, od ove godine to vrijedi i za motore traktora slabije snage ali ne znam od koliko (a i nije bitno)..
ono što se dopuštalo jest da motori koji su bili na zalihama a nisu udovoljavali EUR III normi su mogli biti ugrađivani u traktore do isteka zaliha..
ali novonapravljeni motori za tržište EU kao što rekoh su morali biti EUR III..
e sad, ili Deutz još uvijek ima EUR II motora na zalihama ili usporedo sa EUR III motorima i dalje proizvode motore koji nisu EUR III..
no ja sumnjam u ovu drugu mogućnost jer nisam siguran kako EU gleda na proizvodnju motora unutar EU koji nisu EUR III motori pa čak i ako nisu za tržište EU..
uglavnom, ne mogu tvrditi sa 100% sigurnošću ali bih volio da netko potvrdi da Deutz unutar EU prodaje EUR III motore a van EU EUR II motore..
jer to bi uvelike objasnilo nisku cijenu..
primjera radi, nama su cijene uvođenjem common rail motora skočile 3.000,00-3.500,00 €
avatar
Picek

Broj postova : 1225
Registriran : 13.03.2008
22


Korisnički profil

[Vrh] Go down

Re: DEUTZ-FAHR

Postaj by Picek on 6/11/2008, 21:40

[You must be registered and logged in to see this link.] je napisao/la:šta bi se desilo npr. ja kupim traktor recimo sa euro 3 motorom i kako je običaj u mom kraju da nema plavog dizela dali smijem u taj traktor naliti lož ulje ili moram na beziskoj kupiti obični dizel po 8 kn???
po našim zakonima lož ulje možeš točiti samo dok te prvi put ne ulove..
a vjerujem da ćemo ulaskom u EU biti rigorozno praćeni oko toga..
ali nisam siguran kako bi se traktor ponašao, sigurno da to nije nešto što bi trebalo prakticirati jer niti INA-in eurodiesel nije dovoljno kvalitetan za diesel motore u autima, mogu samo pretpostaviti kako je lož ulje kvalitetno rješenje za motor..
ali to su moje pretpostavke, doduše mogu ti reći što bi ti moj serviser rekao/napravio da to napraviš..
ukinuo bi ti garanciju gotovo sam siguran..
btw. diesel je sad oko 7,6.. clown
avatar
Picek

Broj postova : 1225
Registriran : 13.03.2008
22


Korisnički profil

[Vrh] Go down

Re: DEUTZ-FAHR

Postaj by Zvonimir on 7/11/2008, 08:44

Picek, imaš pravo, no ipak se nebi složil s tobom u svemu.

Prvo kaj se tiče INA ED-a. Vozim aute s common rail-om (2xPSA 2.0HDI 250t+140t km, 1xRenault 1.5dc 120t km) na gotovo isključivo INA-in ED, znači ukupno >500t km do sad. Ni s jednim nikad nikakvih problema, samo redovita promjena filtera nafte. Nikad začepljeni EGR, nikad mijenjani auspuh ni katalizator.
Glede Tifonovog goriva...silne reklame...veće cijene...moje iskustvo je da s njihovim ED-om gore navedeni motori su radili malo mirnije, no imali su manju snagu (bili su tromiji) i veću potrošnju.

Drugo, kaj se Euro, odnosno Tier normi tiče:
- Što je motor starije generacije, manje je osjetljiv na kvalitetu goriva, to valjda znaš. Jednostavniji je, jeftiniji za održavanje i naročito za popravak.
- Većina motora starijih od EuroII su niže potrošnje nego Euro II ili bolji. Ti sigurno znaš zašto - emisija NOx

To što se pri nama još prodaju motori sa EuroII ja bi smatral prednošću za našeg seljaka, gorivo i uvjete u kojima većina traktora pri nama radi.
Pogotovo ako je i povoljnija cijena istog stroja, a još je istog moguće kupiti.

Zvonimir

Broj postova : 2509
God : 52
Lokacija : Križevci
Registriran : 14.03.2008
10

→→→ : VIŠE

Korisnički profil

[Vrh] Go down

Re: DEUTZ-FAHR

Postaj by Thor on 7/11/2008, 14:44

[You must be registered and logged in to see this link.] je napisao/la:jedna interesantna činjenica koju otkirh neki dan kad mi je čovjek pokazao ponudu Deutza Agrofarma 150 na kojoj lijepo piše motor bla, bla, bla i onda EUR II....Shocked
a to će reći da naš čovjek u startu kupuje tehnološki zastarjeli traktor u odnosu na nekoga iz EU..
novi a zastarjeli, idealna kombinacija za bagru sa balkana i istoka clown

Vjerojatno si gledao ponudu za Agrotrona 150, najveci Agrofarm je 100.

U Agrotronu 150 je motor s Euro II normom, upravo je zato negdje polovicom veljace izasla Agrotron M serija s novim common rail
motorima koji zadovoljavaju Euro III normu.

A kao sto su neki vec rekli Euro III norma znaci da je motor ekoloski prihvatljiviji, nista vise. Znaci ne mora nuzno znaciti sto je
noviji, ispusta manje NOx i CO2 da manje trosi, da je izdrzljiviji, da ce duze trajati i sl. Nazalost uglavnom je upravo obrnuto.

Kod nas je u obitelji Passat TDI 110ks iz '98-e godine. Prije koji tjedan je okrenuo 290.000km. Do sada problema s motorom 0.
Da kucnem u drvo.
Nikakvo zacepljenje brizgaljki, kvarovi visokotlacne (bosch) pumpe i sl., sto je dosta cest slucaj s novijim dizelima.
Rokce, trese k'o i svaki pravi stari dizel, al' zato ide bez problema, malo trosi, redovno radi servise i mozes mirno spavati.

Tako da te price kako su ovi novi motori s SCR tehnologijom mrak, nisam bas previse uvjeren... Ne prave proizvodjaci njih zato
sto su bolji itd. nego sto rade manje emisije, a svi znamo da ce uskoro doci na snagu da ce se placati "penali" za "ekoloski
nesavjesne proizvodjace", tako da se to uvodi samo da bi se malo ustedilo Wink
avatar
Thor

Broj postova : 547
God : 34
Lokacija : Čepin
Registriran : 13.08.2008
0


Korisnički profil

[Vrh] Go down

Re: DEUTZ-FAHR

Postaj by Picek on 11/11/2008, 09:53

[You must be registered and logged in to see this link.] je napisao/la:Picek, imaš pravo, no ipak se nebi složil s tobom u svemu.

Prvo kaj se tiče INA ED-a. Vozim aute s common rail-om (2xPSA 2.0HDI 250t+140t km, 1xRenault 1.5dc 120t km) na gotovo isključivo INA-in ED, znači ukupno >500t km do sad. Ni s jednim nikad nikakvih problema, samo redovita promjena filtera nafte. Nikad začepljeni EGR, nikad mijenjani auspuh ni katalizator.
Glede Tifonovog goriva...silne reklame...veće cijene...moje iskustvo je da s njihovim ED-om gore navedeni motori su radili malo mirnije, no imali su manju snagu (bili su tromiji) i veću potrošnju.
a čuj, moja nova 6-ica sa 35 000 km evo drugi dan stoji na servisu zbog problema sa diznama.. a u Hrvatskoj točim isključivo na INA-inim pumpama zbog njihovih kartica koje imamo u firmi
a prošli motor se razletio na 260+ k km nakon što je par tisuća prije obavljen veliki servis a gorivo je bilo svih 260+ tisuća km točeno samo na INA-inim pumpama.. auti su uvijek redovno servisirani u salonima Mazde a točen je samo ED i nikad obični dizel..
ja sam prije vozio Alteu benzinca od 150 ks i uvijek sam izbjegavao INA-u i točio na Tifonu ili na OMW (njihovu 100-ku) iz razloga što je auto sa INA-inim benzinom gubio na snazi a povećavao potrošnju 0,7-1 litru više u odnosu na benzin sa tifona ili OMV-a..


[You must be registered and logged in to see this link.] je napisao/la:Drugo, kaj se Euro, odnosno Tier normi tiče:
- Što je motor starije generacije, manje je osjetljiv na kvalitetu goriva, to valjda znaš. Jednostavniji je, jeftiniji za održavanje i naročito za popravak.
- Većina motora starijih od EuroII su niže potrošnje nego Euro II ili bolji. Ti sigurno znaš zašto - emisija NOx

To što se pri nama još prodaju motori sa EuroII ja bi smatral prednošću za našeg seljaka, gorivo i uvjete u kojima većina traktora pri nama radi.
Pogotovo ako je i povoljnija cijena istog stroja, a još je istog moguće kupiti.
nebi li commonrail motori upravo zbog te emisiji ispušnih plinova trebali biti manji potrošači?
ako želimo (naša vlada, ne i ja) biti dio EU i imati iste standarde onda naš seljak koji sada kupi Deutza u startu nije u istom položaju kao seljak u EU koji kupi Deutza jer složili smo se kupuje tehnološki zastarjeli traktor bez obzira na eventualne prednosti takvog traktora kod nas..
ali položaj Deutza u toj priči je meni jasan, nagomilali su si zalihe EUR II motora jer u odnosu na konkurenciju koja je manje više sva prešla na EUR III motore oni prodaju traktore 4-5000 eura jeftinije nego što će isti ti traktori biti sa EUR III motorima..

[You must be registered and logged in to see this link.] je napisao/la:

Vjerojatno si gledao ponudu za Agrotrona 150, najveci Agrofarm je 100.
agrotron, agrofarm.. ah tko bi ih popamtio više, imam problema i sa pamćenjem svojih proizvoda, još najbolje da pamtim i tuđe Neutral

[You must be registered and logged in to see this link.] je napisao/la:U Agrotronu 150 je motor s Euro II normom, upravo je zato negdje polovicom veljace izasla Agrotron M serija s novim common rail
motorima koji zadovoljavaju Euro III normu.

A kao sto su neki vec rekli Euro III norma znaci da je motor ekoloski prihvatljiviji, nista vise. Znaci ne mora nuzno znaciti sto je
noviji, ispusta manje NOx i CO2 da manje trosi, da je izdrzljiviji, da ce duze trajati i sl. Nazalost uglavnom je upravo obrnuto.
ne znam kako je kod drugih ali EUR III normu moji traktori zadovoljavaju tako što su motori sa common rail ubrizgavanjem goriva a prije nisu bili..
a mislim da je i kod drugih manje više tako, dakle ne možeš reći da su motori samo ekološki prihvatljiviji kad je princip rada motora drugačiji..
ja doduše nisam mehaničar pa ne znam točno što je sve i koliko drugačije.. Embarassed


[You must be registered and logged in to see this link.] je napisao/la:Tako da te price kako su ovi novi motori s SCR tehnologijom mrak, nisam bas previse uvjeren... Ne prave proizvodjaci njih zato
sto su bolji itd. nego sto rade manje emisije, a svi znamo da ce uskoro doci na snagu da ce se placati "penali" za "ekoloski
nesavjesne proizvodjace", tako da se to uvodi samo da bi se malo ustedilo Wink
i nitratna direktiva je uvedena zbog okoliša a sumnjam da je itko oduševljen što mu se propisuje kada i koliko smije gnojiti svoju zemlju sa organskim gnojivima.. to nam sve europa nosi clown
avatar
Picek

Broj postova : 1225
Registriran : 13.03.2008
22


Korisnički profil

[Vrh] Go down

Re: DEUTZ-FAHR

Postaj by Zvonimir on 11/11/2008, 13:17

[You must be registered and logged in to see this link.] je napisao/la:
[You must be registered and logged in to see this link.] je napisao/la:Picek, imaš pravo, no ipak se nebi složil s tobom u svemu.

Prvo kaj se tiče INA ED-a. Vozim aute s common rail-om (2xPSA 2.0HDI 250t+140t km, 1xRenault 1.5dc 120t km) na gotovo isključivo INA-in ED, znači ukupno >500t km do sad. Ni s jednim nikad nikakvih problema, samo redovita promjena filtera nafte. Nikad začepljeni EGR, nikad mijenjani auspuh ni katalizator.
Glede Tifonovog goriva...silne reklame...veće cijene...moje iskustvo je da s njihovim ED-om gore navedeni motori su radili malo mirnije, no imali su manju snagu (bili su tromiji) i veću potrošnju.
a čuj, moja nova 6-ica sa 35 000 km evo drugi dan stoji na servisu zbog problema sa diznama.. a u Hrvatskoj točim isključivo na INA-inim pumpama zbog njihovih kartica koje imamo u firmi
a prošli motor se razletio na 260+ k km nakon što je par tisuća prije obavljen veliki servis a gorivo je bilo svih 260+ tisuća km točeno samo na INA-inim pumpama.. auti su uvijek redovno servisirani u salonima Mazde a točen je samo ED i nikad obični dizel..
ja sam prije vozio Alteu benzinca od 150 ks i uvijek sam izbjegavao INA-u i točio na Tifonu ili na OMW (njihovu 100-ku) iz razloga što je auto sa INA-inim benzinom gubio na snazi a povećavao potrošnju 0,7-1 litru više u odnosu na benzin sa tifona ili OMV-a..

Eh Picek, to ti je zato kaj si se u zadnji tren predomislil i umjesto Francuza kupil Japanca. Wink Rolling Eyes Laughing


[You must be registered and logged in to see this link.] je napisao/la:
[You must be registered and logged in to see this link.] je napisao/la:Drugo, kaj se Euro, odnosno Tier normi tiče:
- Što je motor starije generacije, manje je osjetljiv na kvalitetu goriva, to valjda znaš. Jednostavniji je, jeftiniji za održavanje i naročito za popravak.
- Većina motora starijih od EuroII su niže potrošnje nego Euro II ili bolji. Ti sigurno znaš zašto - emisija NOx

To što se pri nama još prodaju motori sa EuroII ja bi smatral prednošću za našeg seljaka, gorivo i uvjete u kojima većina traktora pri nama radi.
Pogotovo ako je i povoljnija cijena istog stroja, a još je istog moguće kupiti.
nebi li commonrail motori upravo zbog te emisiji ispušnih plinova trebali biti manji potrošači?
ako želimo (naša vlada, ne i ja) biti dio EU i imati iste standarde onda naš seljak koji sada kupi Deutza u startu nije u istom položaju kao seljak u EU koji kupi Deutza jer složili smo se kupuje tehnološki zastarjeli traktor bez obzira na eventualne prednosti takvog traktora kod nas..
ali položaj Deutza u toj priči je meni jasan, nagomilali su si zalihe EUR II motora jer u odnosu na konkurenciju koja je manje više sva prešla na EUR III motore oni prodaju traktore 4-5000 eura jeftinije nego što će isti ti traktori biti sa EUR III motorima..

Nažalost nebi, jer za smanjenje NOx potrebno je kasnije predubrizgavanje, a to za sobom nosi "hladnije" izgaranje, pa je posljedica veća potrošnja goriva (da sad ne objašnjava Carnot-ov kružni proces). Isti je razlog zašto zrakom hlađeni motori troše manje od vodom hlađenih.

[You must be registered and logged in to see this link.] je napisao/la:
[You must be registered and logged in to see this link.] je napisao/la:

Vjerojatno si gledao ponudu za Agrotrona 150, najveci Agrofarm je 100.
agrotron, agrofarm.. ah tko bi ih popamtio više, imam problema i sa pamćenjem svojih proizvoda, još najbolje da pamtim i tuđe Neutral

[You must be registered and logged in to see this link.] je napisao/la:U Agrotronu 150 je motor s Euro II normom, upravo je zato negdje polovicom veljace izasla Agrotron M serija s novim common rail
motorima koji zadovoljavaju Euro III normu.

A kao sto su neki vec rekli Euro III norma znaci da je motor ekoloski prihvatljiviji, nista vise. Znaci ne mora nuzno znaciti sto je noviji, ispusta manje NOx i CO2 da manje trosi, da je izdrzljiviji, da ce duze trajati i sl. Nazalost uglavnom je upravo obrnuto.
ne znam kako je kod drugih ali EUR III normu moji traktori zadovoljavaju tako što su motori sa common rail ubrizgavanjem goriva a prije nisu bili..
a mislim da je i kod drugih manje više tako, dakle ne možeš reći da su motori samo ekološki prihvatljiviji kad je princip rada motora drugačiji..
ja doduše nisam mehaničar pa ne znam točno što je sve i koliko drugačije.. Embarassed
Princip rada motora je ISTI, različit je princip ubrizgavanja. Motori s klasičnom pumpom ili PD ubrizgavaju u jednom mlazu, dok CR motori "kapaju" nekoliko puta pomalo. Posljedica je manja buka motora i manje čađe (pogledaj VW ili Mercedes pa da vidiš da to nije istina), jer se gorivo ubrizgava u već formiran plamen u cilindru.

Čuj, imaju li vaši Sisu CR motori problema s našim gorivima? Eurodizel plavi nije ED, već obični (sumporni) dizel, tako da bi problemi trebali biti jednaki kao i na tvojem autu.

[You must be registered and logged in to see this link.] je napisao/la:
[You must be registered and logged in to see this link.] je napisao/la:Tako da te price kako su ovi novi motori s SCR tehnologijom mrak, nisam bas previse uvjeren... Ne prave proizvodjaci njih zato sto su bolji itd. nego sto rade manje emisije, a svi znamo da ce uskoro doci na snagu da ce se placati "penali" za "ekoloski nesavjesne proizvodjace", tako da se to uvodi samo da bi se malo ustedilo Wink
i nitratna direktiva je uvedena zbog okoliša a sumnjam da je itko oduševljen što mu se propisuje kada i koliko smije gnojiti svoju zemlju sa organskim gnojivima.. to nam sve europa nosi clown
Nemojte zaboraviti da Euro/Tier normama pod emisijama su obuhvaćene i emisije buke.
Europa nam nosi...pa ni krave više nesmiju prditi, ni krastavci nesmiju biti ravni...hrpu gluposti, uz poneku dobru stvar.

Zvonimir

Broj postova : 2509
God : 52
Lokacija : Križevci
Registriran : 14.03.2008
10

→→→ : VIŠE

Korisnički profil

[Vrh] Go down

Re: DEUTZ-FAHR

Postaj by vedran_kc on 13/11/2008, 19:08




Da malo osvježim DF temu... Wink
avatar
vedran_kc

Broj postova : 2175
God : 29
Lokacija : Podravina
Zanimanje : poljoprivreda
Registriran : 10.03.2008
29


Korisnički profil

[Vrh] Go down

Re: DEUTZ-FAHR

Postaj by mladen on 13/11/2008, 19:29

kakav je to teg i kolko je tezak

_____________
covjek se uci dok je ziv i na kraju umre budala
avatar
mladen

Broj postova : 573
God : 33
Lokacija : Brcko Distrikt
Registriran : 19.03.2008
1


Korisnički profil

[Vrh] Go down

Re: DEUTZ-FAHR

Postaj by vedran_kc on 13/11/2008, 19:35

[You must be registered and logged in to see this link.] je napisao/la:kakav je to teg i kolko je tezak

To je od kombajna Toplinera 4x4, to je na kombajnu služilo da bi bolje pritiskalo zadnji kraj kad je išao pod zadnjom vučom u rikverc na uzbrdici, a kod nas nema baš takvih brda pa smo ga skinuli i stavili na traktor. Ima cca 500 kg.
Uteg ima takav oblik jer je bio učvrščen na zadnji most od TL-a.
avatar
vedran_kc

Broj postova : 2175
God : 29
Lokacija : Podravina
Zanimanje : poljoprivreda
Registriran : 10.03.2008
29


Korisnički profil

[Vrh] Go down

Re: DEUTZ-FAHR

Postaj by Pavinjak on 13/11/2008, 20:03

Agrotron ima dobre prednje gume Wink

_____________

Pridruži se i ti! (KLIKNI)
avatar
Pavinjak
Moderator
Moderator

Broj postova : 4801
God : 22
Lokacija : Gradište (Vukovarsko-Srijemska)
Zanimanje : Računalni tehničar za strojarstvo
Registriran : 25.06.2008
59


Korisnički profil http://www.poljoprivredni-forum.biz/predstavite-se-f10/pavinjak-t370.htm http://www.facebook.com/traktoristinajboljiljudi https://www.youtube.com/channel/UCq7AG5bTYbvUg1kB0Qhv9Gw

[Vrh] Go down

Test: Agrotron K120 ProfiLine

Postaj by Thor on 23/11/2008, 15:56

[You must be registered and logged in to see this link.]

Definitivno prevelika buka, fali mu 4. brzina Powershifta i dalo bi se poraditi na kvaliteti unutrašnjosti, tipaka, ručica,
ergonomije itd.

Sve u svemu dobar traktor ali daje dojam nedorađenosti.
avatar
Thor

Broj postova : 547
God : 34
Lokacija : Čepin
Registriran : 13.08.2008
0


Korisnički profil

[Vrh] Go down

Re: DEUTZ-FAHR

Postaj by pingo on 11/12/2008, 20:58

Deutz Fahr je pomladio svoje internetske stranice
[You must be registered and logged in to see this link.]

Slikice sa njihove stranice ...




Evo fino posložene povijesti DF ... [You must be registered and logged in to see this link.]

_____________
Neznamsejapotpisat
avatar
pingo

Broj postova : 4918
Lokacija : Slavonski Brod
Registriran : 09.03.2008
3

→→→ : VIŠE

Korisnički profil

[Vrh] Go down

Re: DEUTZ-FAHR

Postaj by zrine89 on 12/12/2008, 22:41

ova mi se prva slika dopala...auuu Smile
e ajd jel neko zna koja je cijena df?
avatar
zrine89

Broj postova : 4163
God : 27
Lokacija : Podravski Podgajci
Zanimanje : Ratarstvo
Registriran : 10.03.2008
63

→→→ : O SEBI

Korisnički profil

[Vrh] Go down

Re: DEUTZ-FAHR

Postaj by deere power on 13/2/2009, 22:06


_____________
yellow and green, runs like a dream!
avatar
deere power

Broj postova : 5196
God : 32
Lokacija : -
Zanimanje : poljoprivrednik
Registriran : 30.12.2008
78


Korisnički profil http://www.poljoprivredni-forum.biz/predstavite-se-f10/deere-power-t686.htm?highlight=deere+power

[Vrh] Go down

Re: DEUTZ-FAHR

Postaj by antonio on 16/2/2009, 18:28











Evo jednog ljepotana iz firme, godina 2005!

antonio

Broj postova : 137
God : 38
Lokacija : donji miholjac
Registriran : 22.04.2008
2


Korisnički profil

[Vrh] Go down

Re: DEUTZ-FAHR

Postaj by pingo on 16/2/2009, 20:13

Uistinu je lijep ali malo problematičan model kako čujem .
Da li je imao bitnijih kvarova do sada ?
On će služiti u ratarstvu ili ... ?

_____________
Neznamsejapotpisat
avatar
pingo

Broj postova : 4918
Lokacija : Slavonski Brod
Registriran : 09.03.2008
3

→→→ : VIŠE

Korisnički profil

[Vrh] Go down

Re: DEUTZ-FAHR

Postaj by antonio on 16/2/2009, 20:44

Ništa od ratarstva za sada, gazda od koga su ga kupili kaže da nije imao problema s njime i zašto problematičan?

antonio

Broj postova : 137
God : 38
Lokacija : donji miholjac
Registriran : 22.04.2008
2


Korisnički profil

[Vrh] Go down

Stranica 5 / 35. Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 20 ... 35  Next

Prethodna tema Sljedeća tema [Vrh]

- Similar topics

DOPUŠTENJA
Ne moľeą odgovarati na postove.